Beoordelingen Kroon Kozijn

• Nazorg en garantie 6,8

Freddie uit: Wehl

20-10-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen, een fijn bedrijf, vanaf het 1e bezoek aan de showroom tot aan de uitvoering. Fijne monteurs, ze hebben alles keurig opgeruimd.

Fred uit: Zevenaar

12-10-2018

Positieve ervaring:
Reparatie aan dakkapel; prima uitgevoerd! Ongevraagd nog even alle ramen en deuren gecontroleerd op gangbaarheid en afhangen, waar nodig gecorrigeerd; heel goed! Cilinder van voordeurslot defect (heeft niets met de geplaatste dakkapel te maken!); de volgende dag gecorrigeerd door nieuwe cilinder (met bijbehorende sleutels) te leveren en plaatsen; Zo hoort het! PRIMA. Dank je wel.

Geen.

Lieneke uit: Ede

04-10-2018
1,0

Negatieve ervaring:
Zo'n 20 jaar gelden lieten de vorige bewoners een serre plaatsten door Kroon Kozijn Visser. In de loop der jaren is er slijtage ontstaan en is de serre toe aan een kleine renovatie. Al enige tijd proberen wij contact te zoeken met Kroon Kozijn maar helaas zonder enig resultaat. Door vakantie werd er eerst een afspraak gemaakt in augustus. De heer Visser kwam echter niet opdagen en liet, na een telefoontje van onze kant, via zijn assistente weten dat we foto's moesten versturen zodat hij op afstand een offerte kon maken. Helaas kwam er op onze email geen reactie. Na een aantal keren telefonisch contact kregen we dhr. Visser zelf aan de lijn. Hij vroeg ons de foto's en onze vragen nogmaals naar zijn mailadres te versturen en beloofde diezelfde avond contact met ons op te nemen. Ook nu geen enkele reactie...... we hadden graag gebruik gemaakt van de diensten van Kroon Kozijn Visser, maar het vertrouwen in weg.

Theo uit: ARNHEM

28-09-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles keurig opgenomen. Optijd geleverd. Keurige afwerking en netjes gewerkt. Al meerdere kozijnen vervangen. Nu een grote kamer schuifpui. Vakwerk.

D. uit: Huissen

27-09-2018
1,9

GEEN!!

Negatieve ervaring:
Kunststof kozijnen zijn omstreeks 4 jaar geleden geplaatst inclusief gele panelen. Deze panelen waren een jaar na plaatsing zeer vaal geworden, waarop wij contact hebben opgenomen met Kroon Kozijn Visser (kleurechtheid zou 10 jaar gegarandeerd zijn). Na onze eerste melding heeft het bijna een jaar geduurd voordat de panelen werden vervangen. Wij moesten hier constant achteraan bellen, vanuit Kroon Kozijn werd er totaal geen contact met ons opgenomen. Oftewel, afspraken werden en worden nog steeds niet nagekomen door hen. Na plaatsing van de nieuwe panelen duurde het weer minder dan een jaar dat de panelen verkleurden. Uiteindelijk toch maar besloten om weer contact op te nemen met Kroon Kozijn om de panelen te laten vervangen. We zijn nu weer een jaar bezig om dit geregeld te krijgen. Wederom worden afspraken niet nagekomen en contact krijgen met de heer Visser is nagenoeg ook niet mogelijk. De heer Visser is zelfs door het eigen personeel bijna niet te bereiken (althans dat wordt ons verteld door de kantoormedewerkers). Kortom, een zeer belabberde service, geen inlevingsvermogen en totaal geen oplossend vermogen. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn zeer ver te zoeken. We zijn benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze met een oplossing gaan komen!!!

Fred uit: Zevenaar

13-08-2018
6,9

Positieve ervaring:
Dakkapel laten plaatsen in de winter 2010 / 2011. Goede maten, goede materialen, snelle levering, snelle plaatsing. Zag er al-met-al heel goed uit.

Negatieve ervaring:
1. Plaatsing Dakkapel. Geplaatst op een regenachtige dag. Niets afgedekt of afgeplakt. Mannen liepen ontelbare keren op- en neer / heen- en weer door het huis. Bekleding van trap hebben wij na afloop kunnen weggooien en de trap opnieuw laten bekleden. 2. Nazorg. Na ca. 6 jaar is er een paneel losgeraakt; schroeven missen en paneel klappert bij stevige wind. Hierdoor o.a. elektrische rolluik onvoldoende beschermd tegen de elementen. Telefonisch melding gedaan op 26 september 2017. Wordt i.d.d. als garantie erkend en men komt hier op terug. Op 31 okt 2017 telefoontje, dat de volgende dag de monteur zou langskomen. Dit kwam ons niet echt goed uit, want wij zouden dan een crematie van een oom in Amsterdam hebben. Dit gegeven werd ons bijna kwalijk genomen, want het is "moeilijk plannen"; wisten we het wel zeker?! Daarna bleef het ca. 6 maanden oorverdovend stil. Ben in april 2018 in persoon naar het bedrijf gegaan en daar kon men helemaal niets van deze hele kwestie in de papieren terug vinden?! Dan maar opnieuw een orderformulier aangemaakt en u hoort van ons... Zonder enige vooraankondiging stond opeens op 04 juni 2018 de monteur Edwin op de stoep. Men had hem een stapel orderformulieren meegegeven en hem op de bonnefooi op pad gestuurd... Tot mijn spijt lag mijn vrouw op dat moment doodziek op bed (op zolder, waar de dakkapel onderdeel van uitmaakt) en heb hem daarom (na een bakkie koffie) onverrichterzake weg moeten sturen. Ik heb dit de volgende dag gemeld aan het bedrijf met het verzoek om nogmaals een afspraak in te plannen. Het is inmiddels 10 weken later en ik ben na bijna 11 maanden nog steeds in gespannen afwachting van een monteur, die op een geschikte datum e.e.a. zal repareren.

m uit: doetinchem

05-07-2018
3,0

Negatieve ervaring:
reparatie zou na 1 week gemaakt worden.en we hebben nog een offerte aangevraagt voor serre.we worden niet terug gebelt.vanaf januari al bezig maar naar iedere keer bellen zullen ze komen en terug bellen binnen een week.nu al ruim half jaar verder.iedere keer het zelfde vehaaltje aan de telefoon.beetje jammer.

Loes uit: Arnhem

05-10-2017

Positieve ervaring:
Bedankt voor de mooie kozijnen, ben er erg blij mee.

E uit: Rheden

30-09-2016
9,6

Positieve ervaring:
Na een klacht over het paneel in onze voordeur is het paneel vervangen. Ondanks dat het een tijd heeft geduurd voor het probleem is opgelost zijn wij zeer tevreden over de afhandeling en service!

H.J

02-09-2016
5,9

Positieve ervaring:
Even een terug koppeling van ons uit we zijn erg tevreden over de kwaliteit en het plaatsen maar wel even een tip. Zorg ervoor als bedrijf zijnde dat jullie bereikbaar zijn en de klant terug bellen voor aanvullende informatie zoals ik voorheen heb aangegeven materialen en kennis hebben jullie echt wel maar juist in drukte valt er bij jullie team met comunicatie nog veel te verbeteren en de beoordeling van gisteren heeft te maken met jullie showroom die de hele dag open zou zijn en dan baal ik ervan als ik voor een gesloten deur kom en telefonisch geen contact krijg al met al toch een tevreden klant maar probeer hier wat van te leren