Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

• Behulpzaamheid medewerker 8,8

Mirjam uit: Zwaag

14-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Voor ons is de tijdelijke opslag van onze spullen in 3 kuboxen ideaal. Onze woning
is nog niet beschikbaar. We verblijven tijdelijk bij vrienden. Straks worden onze spullen voor de deur van onze woning afgeleverd. Dat scheelt een hoop gesjouw! Echt heel blij mee!

Alie uit: Arnhem

13-11-2018

Dick uit: Ouddorp

09-11-2018

Van kennisen gehoord

Ina uit: Rotterdam

08-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Een zorg minder als je je inboedel tijdens een verbouwing op een plek kwijt kunt in plaats van overal en nergens.
Ik zou overigens de enquĂȘte versturen als de inboedel weer (heel) terug is bij de klant!

07-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Alles verliep volgens afspraak, alleen de bevestiging was slordig geregeld. Die kwam niet, maar alsnog netjes geregeld. Ben wel benieuwd hoe alles terugkomt, maar dat zien we dan wel .

Marja uit: Hoogland

05-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Locatie

Het gemak om de campingspullen tijdens de winter op te slaan gaf de doorslag voor Kubox te kiezen.

Jaap uit: Nieuw vennep

04-11-2018
7,7

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Vriendelijke en handige opposing voor tijdelijke opslag.

Pam uit: Utrecht

03-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Heel fijn dat er ook op zondag geleverd kon worden! De man die de box leverde belde een kwartiertje vooraf dat hij er bijna was en hij dacht goed mee over waar de box t best geplaatst kon worden. Werkte snel en efficient. Hele fijne ervaring so far!

Monique uit: Den Haag

02-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Het is een prima concept. Medewerkers aan telefoon en chauffeurs zeer behulpzaam. Het is jammer dat er niet duidelijk aangegeven wordt dat de boxen ook dezelfde dag weer opgehaald worden. Onze spullen moeten nog naar nieuwe woning maar heb alle vertrouwen dat ook dit goed komt.

Suzanne uit: Helmond

02-11-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Super overzichtelijke site. Erg vriendelijk personeel, zowel de persoon welke geleverd heeft als de mensen die we gesproken hebben van de klantenservice. Voor vragen makkelijk te bereiken. Ideaal concept!