Beoordelingen Kubox Opslagruimte Thuisbezorgd

• Behulpzaamheid medewerker 8,8

John uit: Amersfoort

21-09-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Bezorger was een aardige man. Ik heb hem een kop koffie gegeven en ik ben toen de boel in gaan laden met een vriend van me. na 40min waren we klaar.

Iris uit: Hoorn

16-09-2018

Diane uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

Willem uit: Ridderkerk

13-09-2018

Zeer goed en reuze handig

Ferry uit: Deventer

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Prijs

Super service. Ze hebben erg goed met ons meegedacht om te kijken wanneer de box gebracht zou worden en weer opgehaald.

Jolanda uit: Barendrecht

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Perfect geregeld, we konden nog even tussendoor een afspraak inplannen zodat we snel van onze 'troep' af waren. Heel fijn die flexibiliteit.

Annemarie uit: Haarlem

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Gratis ophaalservice

Super goed concept. Maakt het opslaan van spullen heel eenvoudig. Aan de telefoon met de planning voel je de stress van de drukte of de onderbezetting? Begrijpelijk als dat zo is, maar voor de klant iets minder.

Catharina uit: Opperdoes

10-09-2018

Waarom heeft u voor Kubus gekozen? Anders

Voor mij was de andere optie goedkoper en handiiger geweest,(kleine opslagruimte huren)nu komen alle boxen weer retour terwijl ik niet alles nodig zal hebben en graag wat achter had willen laten in een opslagruimte voor een lagers huur. Dit is mij allemaal niet duidelijk uitgelegd op het moment dat ik belde voor informatie. Deze box is te groot en te duur voor de tijd en het aantal boxen/goederen die ik wilde opslaan. Ik had tekort tijd om het later nog te veranderen. En ben wel tevreden dat nu alles is opgeslagen.