Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,0
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Willem

06-07-2018

Het was een superfeest, de DJ speelde goed in op de sfeer en de wensen van de gasten. We hebben de hele avond staan dansen! Dank

Danny uit: Utrecht

06-07-2018

DJ Joost is een heel professionele dj die de behoefte van de zaal goed kan lezen. Daarnaast speelt hij perfect in op verzoekjes van de gasten. Helemaal top, een aanrader! Dank DJ Joost voor een topavond.

DJ Joost

Mariel

06-07-2018

Voortraject verliep soepel, goed voorstel, DJ Vincent speelde in op het publiek. Steeds meer mensen op de dansvloer!

DJ Vincent

Marco uit: Amsterdam

04-07-2018
8,2

Prima verzorgd door beide heren, sax van joran was topklasse en maakte het feest compleet

Dj jasper en joran sax

A.S.D.I. uit: Amsterdam

8,2

Prettige samenwerking, betrouwbaar, professioneel. Werd gewaardeerd dat de DJ en saxefonist in stijl gekleed waren. Enthousiaste musici!

Nogmaals dank.

Groet,

Daud.

DJ Luc

Sharon uit: Amersfoort

03-07-2018

Deed erg zijn best om iedereen aan het dansen te krijgen. Veel positieve reacties van gasten op de bruiloft. Mochten we nog een keer een dj nodig hebben zouden we weer dj percy contacten.

DJ Percy

Ivo uit: Utrecht

03-07-2018

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Voelde erg betrouwbaar allemaal, je hebt bijvoorbeeld geen zorgen of de DJ wel of niet komt want bij verhindering komt er iemand anders draaien.

Daarnaast hadden wij van te voren een persoonlijk gesprek over onze wensen.

Op de avond zelf werd er lekker gedraaid, we hebben veel complimenten gehad dat het zo'n leuk feest was en dat lag echt niet alleen aan de Jägermeister. Deze DJ's draaien gewoon veel feesten en bruiloften en weten echt wel hoe je een feest moet opbouwen en hoe je de sfeer vasthoudt. Sky full of stars :) Thanks!

DJ Vincent

Ryanne en Frank

02-07-2018

DJ Ralph heeft van onze bruiloft een groot feest gemaakt. De dansvloer was de hele avond vol en alle gasten hebben ontzettend genoten. Een ware prof die we iedereen kunnen aanraden.

Het contact vooraf met Thomas en Luc was ook heel soepel en prettig.
Allemaal bedankt voor een topfeest!!!!!

Sandra uit: Hooglanderveen

02-07-2018

Een super bruiloft gehad waarbij saxofonist Rob direct de extra vibe bracht. Echt een aanrader.

DJ Jasper en Saxofonist Rob

Lotte uit: Utrecht

25-06-2018

Van begin tot eind top, veel complimenten gehad van gasten over de muziek op de avond. Dank Thomas!

Mister T (Thomas)