Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,0
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Nik uit: Den Haag

15-11-2017

Het was een onwijs super feest. De dj en de saxofonist wisten het publiek uit hun dak te laten gaan.
Ook het licht en geluid was top!
Dank jullie wel en tot het volgende feest!

Rob

10-11-2017

Absoluut fantastisch feest gehad! Professioneel, goed inspelend op het publiek en een awesome sax waar ik een groot fan van ben :) Volgende keer weer!

Robert uit: Utrecht

03-11-2017

LA dj's geboekt voor een privéfeest. Belden vooraf om het scenario van de avond door te nemen, te checken op stopcontacten, inrichting enz. Netjes. Hadden eigen apparatuur bij zich, genoeg verlengkabels. Tijdens de avond beleefd om met verzoekjes (duwen niet eigen smaak door) en houden rekening met het thema. Het was geregeld, had er geen omkijken naar en dat was belangrijk.

31-10-2017

Ben uit: Utrecht

Bedrijfsnaam:
Iduna

Prima. Leuke avond gehad

Marjolein uit: Utrecht

30-10-2017

Hele leuke DJ! Hij begreep welke muziek we wilden en hij heeft fantastisch gedraaid!

Chris uit: Utrecht

Maurice & Marieke uit: Almere

29-10-2017

We hebben een super leuke huwelijksfeest gehad door de combinatie van de DJ & Sax. We raden ze zeker aan want ze weten een goede sfeer neer te zetten.

Jolien uit: Rosmalen

26-10-2017

Remco heeft onze feestavond onvergetelijk gemaakt! Zijn relaxte werkwijze heeft ervoor gezorgd dat wij ons tijdens alle voorbereidingen totaal niet druk hebben gemaakt over onze DJ. Hij draaide genoeg nummers van onze voorkeur en had zelf ook leuek toevoegingen, passend bij de feestsfeer. Thanks Remco!

Jolande uit: Rijswijk

24-10-2017

De L.A. DJ van de avond zette een mooie, opgetogen sfeer neer. Hij bouwde goed op, van wat rustiger naar uitgelaten. Hij zag er goed uit, strak in pak. En het feest liep uit, zo leuk was het. Met dank aan DJ Pieter!