Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,0
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Dave uit: Amsterdam

18-09-2018

Wij hebben een geweldige avond gehad met DJ percy en vivian.

Iedereen op de bruiloft heeft een leuke avond gehad.
Dj percy was erg makkelijk met eventuele aanvraagjes en de zangeres zong prachtig en had een leuk repoirtoire.

wij bevelen zeker Deze dj & zangeres aan.

Artiest:
DJ Percy & Vivian (Vocalist)

sonja

18-09-2018

Wat een top avond! DJ Ralph en saxofonist Chris zijn echte professionals en speelden heel goed in op de sfeer van de avond. De muziekkeuze paste perfect bij wat onze gasten leuk vonden. De kids hebben de hele avond gedanst. En de ouders ook! De saxofoon is echt een aanrader en geeft een mega wow-effect aan de avond. Alle praktische zaken zoals communicatie, afspraken, op- en afbouw, facturatie is ook prima geregeld! Dankjewel!

Dj Ralph en Saxofonist Chris

Denise uit: Utrecht

17-09-2018

Luc en Tom waren heel gezellig en maakten van ons trouwfeest echt een knalfeest. Van begin tot het eind zat de sfeer er goed in. De volgende ochtend aan het ontbijt was de helft schor en de andere helft had spierpijn. Het was genieten! Super bedankt voor de heerlijke avond. Onze bruiloft was alles wat we er van hadden gehoopt en daar hebben Luc en Tom een belangrijke rol in gespeeld. Onbetaalbaar.

Luc en Tom

Ramona uit: Blaricum

17-09-2018

DJ Des was een ware aanwinst om onze avond nog mooier te maken dan het al was. Wat een feest!

DJ Des

Yvonne uit: Leiden

12-09-2018

DJ Elaine en Yoran (saxofonist) hebben op onze bruiloft gespeeld en we konden er niet meer gelukkig mee zijn! Het was een topfeest, iedereen kwam met zijn voetjes van de vloer (zelfs mijn oma van 90!)! Ze voelden onze muziekstijl goed aan en speelden in op wat er op de dansvloer gebeurde. Yoran had heel leuke interactie met de gasten terwijl hij door het publiek bewoog en speelde. Heel veel complimentjes gehad en nogmaals, we zijn er heel blij mee!

DJ Elaine, saxofonist Yoran

Gijs uit: Nijmegen

12-09-2018

Zowel pianist Jan als DJ Mike hebben goed gehoor gegeven aan onze wensen. Hierdoor kunnen we terugkijken op een fantastische bruiloft. Pianist Jan heeft zelfs door ons uitgekozen muziek op papier gezet en ingestudeerd. Hierdoor was onze ceremonie heel bijzonder. Nogmaals bedankt! Het was een top dag! Groet, Gijs & Marieke Koning

Pianist Jan en DJ Mike

Nicole uit: Assendelft

12-09-2018

Leuke dames, hip & cool! Daarbij zijn ze goed op elkaar ingespeeld. De toevoeging van de saxofoon maakt het optreden helemaal compleet. Erg tevreden.

vrouwelijke DJ en saxofoniste

Lieke uit: Maarssen

04-09-2018

Prima!

Tom Leeuwenburg

Rianne

24-08-2018

Wij hebben een ontzettend gezellig feest gehad op de avond van one bruiloft!

Yorick

Ferdinand uit: Hoofddorp

24-08-2018

Wij vonden dat het feest het belangrijkste deel van onze trouwdag moest worden. En dankzij Luc van L.A. DJ'S is dit meer dan geslaagd. Wat was het een topavond!!

Dj Luc