Beoordelingen L.A. DJ's

• Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Honoré uit: AMERSFOORT

16-05-2018
7,6

leuke vent. mocht van mij toch iets meer richting de must play songs, en mocht een nummer van de must play list kwam te vroeg, maar voor de rest heb ik lekker gedanst.

dj jasper

Suze uit: Utrecht

15-05-2018

super goed. De communicatie voor het feest ging heel informeel en prettig en duidelijk. Tijdens het feest was de dj heel gezellig, aardig en professioneel.

DJ Daan

Sander uit: Utrecht

12-05-2018

In 1 woord geweldig! Wat een topavond en wat was het goed afgestemd op onze wensen.

Balearic Unplugged - DJ Remco met Saxofoniste Cece

Michelle

30-04-2018

Ons bruiloftsfeest was echt een succes door DJ Luc en Cece on Sax!
Het contact verliep soepel, alles wordt duidelijk en tijdig gecommuniceerd, er werd goed ingespeeld op de sfeer tijdens het feest door de DJ en wat kan Cece saxofoon spelen, ongelofelijk.
We kijken terug op een top avond! L.A. DJ's, bedankt!!

Carline uit: Utrecht

25-04-2018
9,8

Wat een top avond! Iedereen was aan het dansen en had het leuk, jong en oud! Vincent voelde perfect aan welke muziek het goed deed en welke niet en hield daarbij heel goed rekening met onze wensen en voorkeuren. Toen er muziek werd aangevraagd die op onze 'niet draaien' lijst stond vroeg hij nog aan mij na wat ik wilde. Erg fijn!

Vincent Veenenberg

Lauren uit: Bilthoven

22-04-2018

prima ervaring!

Jasper

Rut & El uit: Leiden

22-04-2018

Thomas draaide op onze bruiloft, en wist er een geweldig feest van te maken. Hij voelde het publiek perfect aan, en wisselde wat hardere house/dance soms weer af met een rustiger moment zodat iedereen even bij kon komen. De dansvloer bleef de hele avond gevuld. Ook werden veel van onze verzoekjes naadloos in zijn set verwerkt. Erg dankbaar voor zijn geweldige optreden!

DJ Thomas

Anna

18-04-2018

Mede dankzij DJ Thomas hebben wij een zeer geslaagd personeelsfeest gehad! Niet alleen draaide hij super leuke muziek, maar speelde hij ook heel flexibel in op de band die wij hadden ingehuurd. Zeer goede service met echt een top avond als resultaat!

Thomas

Joyce uit: Etten-Leur

17-04-2018

We zijn goed en leuk geholpen, zeker een aanrader bij vrienden en/of familie.

Dj Ralph

Marcia uit: Amsterdam

09-04-2018

Allebei heel vriendelijk en lekker meegaand op het feest. In het begin was het even zoeken qua geluid met de muziek/saxofonist maar kwam ook door het wat oudere aanwezige DJ systeem. Het optreden zelf was heel vet, zijn goed op elkaar in gespeeld, leuke muziek en saxofonist gaf het wat extra's!

Lucas & Thomas