Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,0
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Guus

05-11-2018

We hebben DJ Daan last minute geboekt bij L.A.-DJ's. We werden keurig geholpen, snel en prettig contact. Professioneel geregeld en Daan heeft goed gedraaid en zag er verzorgd uit. Opdrachtgever was tevreden! Fotobooth was ook een mooie toevoeging. Bedankt LADJS!

DJ Daan

Géraldine uit: Utrecht

30-10-2018

DJ Jasper heeft de dancefloor on fire gezet op onze bruiloft.
Hij had precies goed begrepen welke soort muziek wij wilde en heeft de hele avond alleen maar goede nummers gedraaid, dat het onmogelijk was om van de dancefloor af te gaan ... dance all night!!

DJ Jasper

Merel uit: AMSTERDAM

28-10-2018

We hebben een fantastisch bruiloftsfeest gehad dankzij jullie!!

DJ Ralph

Sjoerd uit: Eindhoven

27-10-2018
9,8

Zeer professioneel, prima communicatie en afstemming vooraf. Nette prijs, leuke muziek naar wat wij hadden aangegeven, alles goed geregeld! Aanrader dus!

Thomas

Pim uit: Utrecht

25-10-2018

last minute dj moeten boeken, tim deed het heel goed, voelde zaal goed aan

DJ TIm

Luuk

24-10-2018

Wederom gebruik gemaakt van ladjs en weer helemaal.top. snel geregeld en iedereen had het naar z'n zin. Dank!

DJ Yorick

Tyler

22-10-2018

Joost heeft meerdere keren gedraaid op onze bedrijfsfeesten. Dit jaar was hij wederom goed. Hij past goed bij de groep, weet het aan te voelen wanneer een nummer niet werkt. Goede communicatie, nette prijs. Prima!

DJ Joost

Thomas uit: Utrecht

22-10-2018
9,8

Afgelopen weekend heeft Yorick gedraaid op m'n 30e verjaardag. Het dak ging er af! Goede communicatie vooraf, we konden onze eigen muziekvoorkeuren indienen. Daar heeft Yorick netjes rekening mee gehouden. Aanrader dus!

Yorick

Bas uit: De Meern

11-10-2018
6,6

Het viel een beetje tegen. We hadden een themafeest jaren 70-80-90. We hebben gevraagd om rustige (lounge) muziek aan het begin van de avond, echter de DJ draaien moderne lounge muziek die niets met het thema te maken had. We hebben daar op een gegeven moment iets van gezegd.
Ook hadden wij verwacht dat de DJ de zaal meer zou aanvoelen. Muzieknummers die de dansvloer volhielden werden veel te snel vervangen door een ander muzieknummer.
Ook muziek die niet aansloeg (dansvloer loopt leeg), werden niet snel genoeg vervangen door andere muziek.
Jammer.

DJ Yorrick

Michelle van der Vliet

03-10-2018

De act was precies goed voor ons bedrijfsfeest. Omdat het een borrel betrof, hoefde de muziek niet enorm aanwezig te zijn. Perfect op ingespeeld!