Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,0
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,2

Rachelle uit: Delft

06-03-2019

Thomas + Tomas hebben een toffe sfeer neergezet tijdens ons afsluitingsfeest van de HackWeek. Beide heren zijn enthousiast, professioneel en kleden zich zeer passend bij de gelegenheid. Ik kan LA DJs van harte aanbevelen voor bedrijfsevenementen.

Thomas & Tomas

Rachelle uit: Delft

02-03-2019

Professionele en vriendelijke mannen die bijpassende muziek maakte en speelde op ons eindevent van de HackWeek. Ook chique gekleed. Ik raad L.A. DJ's van harte aan voor bedrijfsevenementen.

Thomas & Tomas

Kimberley uit: Pijnacker

02-03-2019

Was een top avond! Dj Tim was super vriendelijk , draaide lekker en heeft er een top feest van gemaakt !

DJ Tim

Evelien

28-02-2019

Vanaf moment 1 was het top! Het begon met een goed gesprek en de basis was gelegd. We hadden er het volle vertrouwen in dat het een fantastische avond zou worden en het overtrof zelfs onze verwachtingen! De DJ en saxofonist waren fantastisch en de sfeer geweldig! Als we onze bruiloft over zouden mogen doen, zouden we LA dj’s weer uitnodigen!

Madelief uit: Utrecht

21-02-2019

Goede sfeermaker op het evenement. Samenspel dj en saxofonist was een leuke toevoeging!

Tim

Sabine uit: Utrecht

15-02-2019

Vincent en Chris hebben er samen een top feest van gemaakt, muziek sloot top aan bij de doelgroep, dak ging er lekker af.

Vincent en Chris

Sylvie

15-02-2019
8,5

Geweldige musicale avond gehad ! Wat een top feest. Hartelijk dank

DJ Ralph & Jake the Sax

Renée uit: Rotterdam

11-02-2019

Remco heeft ons een absolute topavond bezorgd! Hij speelt goed in op de behoefte van het publiek en houdt tegelijkertijd rekening met de vooraf opgegeven muziekwensen. Iedereen was met een big smile op de dansvloer te vinden!

Remco van Gennip

Fokke

05-02-2019

We hebben een fantastisch feest gehad. Goede muziekkeuze door de DJ en gave saxofoonmuziek!

DJ Jasper en Jake on Sax

Erik uit: Haarlem

05-02-2019

Het was weer fijn samenwerken met DJ Luc. Het programma van de avond liep net iets anders dan gepland, maar DJ Luc paste zich moeiteloos aan. Met uiteindelijk een gezellig bedrijfsfeest!

DJ Luc