Beoordelingen L.A. DJ's

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,9
  • Kwaliteit optreden muzikant 9,1

Nik uit: Den Haag

22-09-2017

We zijn aan het zoeken geweest op internet en jullie spraken ons meteen aan. Van begin tot eind was het TOP geregeld en de dj heeft er een geweldig feest van gemaakt ism saxofinist.

Volgende feest ga ik weer aan jullie denken.

Erik uit: Haarlem

22-09-2017

Bedrijfsnaam:
Artist & Planning

Altijd fijn samenwerken! De mannen leveren altijd kwaliteit en goede resultaten.

Arnoud uit: Amsterdam

21-09-2017

Via via was ik bij LA DJ's terecht gekomen. Vooraf hebben we afgesproken en kunnen overleggen over de muziekkeuze etc. Op het feest zelf werd er goed gedraaid, zoals we hadden besproken en uiteraard met ruimte voor aanvragen uit het publiek. Mede daardoor een geslaagd feest gehad!

L. uit: Nijmegen

8,5

Iris uit: Utrecht

21-09-2017

Ik heb meerder keren L.A. DJ's benaderd voor bedrijfsfeestjes en ook feestjes voor mijn familie. Elke keer weer maken zij er echt een leuke performance van. Wat bij velen ook erg in de smaak valt is het samenspel met de muzikanten. Echt te gek! Ik heb zeer goede ervaringen met deze artiesten en kan ze dan ook van harte aanraden.

Episch!

Pim uit: Utrecht

20-09-2017

we hadden snel een aanvullende act nodig en lastminute een dj & sax geboekt. was allemaal snel in orde en veel goede reacties gehad

Patrick uit: Purmerend

20-09-2017

Prima maar de dj mocht meer inspelen op de gasten.

Bob uit: Terborg

20-09-2017

Een zeer geslaagde avond met een dj en saxofonist, die de sfeer perfect aanvoelden. Verzoeknummers was geen probleem, dus zeker een pluspunt. Al met al, aan te raden voor elk type feest.

Lisanne uit: Utrecht

7,7