Beoordelingen Laposta

• Gebruikersgemak 8,6
  • Service 9,0

Naam: Matthijs Engbers van: Ferrandou Music

19-02-2019

Mijn eerste ervaring met LaPosta is positief. Uitgebreide mogelijkheden en eenvoudig in gebruik.
Enige nadeel. We hebben een internationale mailing list met gebruikers in NL, UK. FR en GE. Op dit moment is de Footer alleen in de nederlandse taal, wat voor veel buitenlandse ontvangers verwarrend is. Is het een idee om dit multi-lingual te maken?

Naam: Pieter van Scherpenberg van: Uitgelezen Verhalen

17-02-2019

De overstap naar LaPosta van die grote Amerikaanse aanbieder is geruisloos gegaan. Net als Mailchimp tot 2.000 adressen gratis, maar nu veilig op Nederlandse systemen draaiend.
De gebruikersinterface kan nog wel wat handiger, maar dat drukt de pret niet. Aanbevolen, van harte!

Naam: Roland Van Campenhout van: Eigen Thuis Classics

09-02-2019

Laposta is een enorme hulp bij het verzenden van nieuwsbrieven. Het is wat wennen in het begin, maar de uitlegpagina's geven een duidelijke en heldere inzage over hoe het allemaal moet. Na wat zoeken had ik het systeem door en dan zijn de mogelijkheden vrijwel onbegrensd. Zo hebben we vrij gemakkelijk een inschrijvingssysteem voor onze concerten kunnen integreren, waar de mensen met 2 klikken ingeschreven zijn, en een bevestiging en bedanking krijgen. Het zorgt ook voor veel tijdwinst omdat je de mailings in één keer naar iedereen kan versturen, terwijl ik dit bij mijn provider in vier of vijf stukken moest versturen. En bij vragen krijg je zeer snel reactie van Fred Klopper (meestal zelfs binnen het uur) met duidelijke hulp. Het voelt ook veiliger te weten dat je gegevensbank binnen Europa bewaard blijft.
Een absolute aanrader voor iedereen die af en toe nieuwsbrieven wil versturen, zelfs voor kleine verenigingen dankzij de gratis optie.

Naam: Marjo van: Gemeentearchief Ede

05-02-2019
7,3

Snelle terugkoppeling bij vraag aan Klantenservice: erg fijn!

Naam: Rebecca Celis-Beurskens van: FAAM

01-02-2019

De helpdesk gemaild met mijn vraag en Fred Klopper reageerde heel snel. Hierna had ik nog een vraag en ook hierop een hele snelle reactie met een heldere begrijpelijke uitleg. Zeer tevreden.

Naam: Effe Anders van: Koffie en thee

28-01-2019

Super fijn programma met enorm veel mogelijkheden

Naam: Anne van: Muzehof

17-01-2019

Snel antwoord op mijn vraag gekregen, ondanks gratis account.

Naam: Max van den Broek van: 4PS

17-01-2019
7,0

Naam: Corné van Iwaarden van: Afdeling 1 Zeeland '96

14-01-2019

Naam: Frans Maes van: vtbKultuur Geel

13-01-2019

zeer handig hulpmiddel, vooral als ge weinig ervaring hebt met het maken van nieuwsbrieven.