Beoordelingen Laposta

• Gebruikersgemak 8,7
  • Service 9,1

Naam: Ed Smit van: Buro Achterhoek - AchterhoekBIZ Magazine

16-07-2018

Prettig om mee te werken, kan het iedereen aanraden!

Naam: Diane van: vtbKultuur

12-07-2018

Ik werk al geruime tijd met Laposta om volgende redenen: - zeer gebruiksvriendelijk, ik kan zelf mijn velden bepalen 'wat ik wil bijhouden' van gegevens
- ik kan segmenteren, om op een snelle manier te kunnen bijsturen en statistieken te kunnen trekken
- en ik kan snel een nieuwsbrief maken en sjablonen klaarzetten voor elke gelegenheid
- ik voel me gesteund... een probleem, stuur een mail en daar staat iemand/team klaar om de vraag uit te klaren en om tips te geven hoe het anders kan.

Kortom, een totaalpakket mét ondersteuning dat alleen maar voordelen biedt en bovenop in het Nederlands!

Naam: HJMF van: JTV

06-07-2018
9,7

Servicevragen worden snel, hulpvaardig, vriendelijk en adequaat afgehandeld met een hart voor de klant/eindgebruiker! LaPosta als programma heeft mij nooit in de steek gelaten! Top én Hollands product!

Naam: Gilad Peltier van: Aqua Prestige

05-07-2018

Laposta heeft een zeer degelijk systeem dat super gebruiksvriendelijk is. De ondersteuning die je hier krijgt is supersnel en van een uitstekende kwaliteit. Vroeger was ik een Mailchimp gebruiker, maar die zien me niet meer terug. Blij dat ik Laposta ontdekte!

Naam: Edgar

04-07-2018

In de avond een mail gestuurd met een vraagje, paar uur later al reactie. En dat voor een gratis abonnement! Super blij mee.

Naam: olga van: happy you workshops

04-07-2018

Fred Klopper heeft mij heel snel en goed geholpen!
Ik ben soms zo blond.. en hij kennelijk niet..
Supper fijn..

Naam: P.G.R. LAHOUSSE van: Cybercrimeinfo.nl / Knapstekonijn.nl

03-07-2018

Zeer tevreden over jullie dienst Laposta.

Echt geweldig!

Ga zo door!

Naam: Suzanne van: Gemeente Midden-Delfland

03-07-2018

Heel fijn intuïtief programma met mooi resultaat! Bij foto's vind ik het lastig om de exacte afstelling te bepalen. Het programma werkt bij ons alleen via Firefox.

Naam: Marije Verbeeck van: Marije Verbeeck Tekstschrijver

30-06-2018
7,0

Ik krijg een aanmeldformulier op mijn website maar niet voor elkaar. Het is een chamber of 100 deuren en steeds weer terug naar kamer 1. Word moedeloos....

Naam: W.J. Terpstra van: Wieke Terpstra, beeldend kunstenaar

29-06-2018