Beoordelingen Laposta

• Service 9,1

Naam: Dekker

Naam: Wim van Koppenhagen

11-12-2018

Ik gebruik La Posta al enkele jaren met heel veel plezier!
Het is zeker de moeite om je er in te verdiepen.
En de service is prima.

Geadresseerden geven regelmatig complimenten voor de nieuwsbrieven en berichten die zij ontvangen.

Een echte aanrader! Dit zouden veel meer mensen moeten doen. 👍

Naam: Astrid Dumay van: Schoonheidssalon ASTRIA

11-12-2018

Super, gebruik het al aantal jaar. zelfs met weinig ervaring lukt het een mooie nieuwsbrief, AstriaMail, te maken. Ik krijg vaak complimentjes en dan denk ik: "ja, goed he, zelf gemaakt!" (met Laposta)
Ook als ik eens een vraag heb, krijg ik snel en duidelijk antwoord.

Naam: Wesley M. Dekker van: Het Reputatiebureau

11-12-2018

Laposta is een mooi, uitgebreid systeem voor het verzenden van nieuwsbrieven. We gebruiken het zelf en raden het al onze opdrachtgever aan.
Het is zeer eenvoudig in het gebruik. Door de sjablonen staat binnen een paar minuten een professioneel ontwerp op poten. Met de uitgebreide statistieken is alle informatie voor handen om de kwaliteit van onze mailings continu te sturen. Oftewel: vergeet mailchimp, kies Laposta!

Naam: Anton van: Expertisecentrum Meubel

11-12-2018

Fijn en snel programma om mee te werken. Uitstekende online instructies waarmee ik tot nu toe alles duidelijk krijg uitgelegd als ik er naar zoek.

Naam: Jos Wylin

11-12-2018

Prachtige tool, eenvoudig om mee tewerken

Naam: Luc Vervliet van: vtbKultuur

goede investering van vtbKultuur
zeer tevreden als gebruiker
gemakkelijk systeem voor nieuwsbrieven en uitnodigingen

Naam: Chantal Bredemeijer van: Kindercentrum Bzzzonder

11-12-2018

Ik moet me nog even wat verder in Laposta verdiepen maar heb het idee dat het heel gebruiksvriendelijk is. Het contact met Fred Klopper verliep lekker vlot en soepel. Kan dus best dat mijn cijfer straks (nadat ik een tijdje met Laposta heb gewerkt, een 9 of een 10 wordt ;-))

Naam: Ingrid van: Kampeerhoeve Bussloo

11-12-2018

makkelijk werkbaar en goede service

Naam: Anja van Kleffens van: CMHF

11-12-2018

Alleen maar positieve ervaringen met Laposta. Zowel met het programma maar zeker ook met de mensen achter het programma. Een hele dikke 10!
Fijne feestdagen en een mooi 2019 gewenst!
Anja van Kleffens, CMHF