Beoordelingen Laposta

• Service 9,1

Naam: Kris Eykens van: acod spoor leuven

21-09-2018

Beste,

Graag zou ik eens willen weten hoe ik het beste mijn nieuwsbrieven in .pdf formaat kan afprinten. Iedere keer dat ik een nieuwsbrief wens af te printen in pdf is het een langwerpige tekst, die niet leesbaar is.

Naam: Kizzy peetermans van: Yogathuis.be

17-09-2018

Leuk in gebruik, ik heb er veel aan! Dank om dit gratis aan te bieden.

Naam: Mark van: fleursetplantes.com

16-09-2018
9,7

Naam: Ronald Schippers van: Bureau Schippers te Arnhem NL

11-09-2018

Zeer gebruiksvriendelijk en met een professionele uitstraling. Super!

Naam: Astrid Dumay van: Schoonheidssalon Astria

11-09-2018

Makkelijk in gebruik. Mijn AstriaMail ziet er steeds verzorgt uit en ik krijg er dikwijls complimenten over. En dat terwijl ik niet eens handig ben met de computer. Als ik iets niet weet kan ik het opzoeken op de site en als ik er dan nog niet uitkom krijg ik vriendelijke hulp via de mail. Alles Nederlandstalig. Echt een aanrader!

Naam: Hugo Stabel van: vtbkultuur afdeling Koksijde

10-09-2018

Zeer vlot en soepel. Kan één ding aangepast worden? Bij het invoeren van een nieuwe relatie krijg ik het overzicht volgens laatst ingevoerde.
Ik had de relaties graag in alfabetische volgorde van de familienaam verkregen. Dit geeft me een gemakkelijker overzicht.

Naam: Iwan Hamers van: Esterella Lingerie

06-09-2018

Een top club waar wij nu al 5 jaar mee samenwerken.

Naam: Luuk van der Werf van: galerie YEWEL

24-08-2018

Iedere nederlander kan laopsta gebruiken. Het is helemaal in het nederlands, de opzet is overzichtelijk en heel uitgebreid, de functies zijn eenvoudig te gebruiken, de uitleg in de site is duidelijk en bijna compleet en tenslotte is de hulp per e-mail vlot, vriendelijk en kundig.

Naam: Mariska van: Peter Dekker Installaties BV

23-08-2018

Naam: B de Jong van: ADT BV

22-08-2018

Geweldig mailing systeem met veel overzicht en gebruiksgemak. De paar specifieke vragen die we hadden zijn via de telefonische, Nederlandstalige helpdesk snel beantwoord!
Kortom, een aanrader voor ieder bedrijf!