Beoordelingen Laposta

• Service 9,0

Naam: Paul de Bruijn van: Urban Inspiration

05-01-2019
8,5

Ik ben zeer tevreden en een heel goed alternatief voor MailChimp.

Naam: Mark van: Vivantes

03-01-2019

Bijna alles kan. En dat wat je kunt doen, is ook nog eens simpel en duidelijk. Mocht je vragen hebben, dan zit er een helpdesk met echte menen die je ook echt verder helpen. Zeer betaalbaar en netjes conform alle wetgeving rondom bescherming persoonsgegevens. Kortom: zeer tevreden, want praktisch en prettig in het gebruik.

Naam: bezorgteam van: Protestantschipluiden.nl

02-01-2019

makkelijk in gebruik en snelle reacties op vragen of problemen

Naam: olga van: Happy You

02-01-2019

Zelfs op zondag nog een 'helpend' mailtje!
Ik vind het klasse..

Naam: Frank Sauter van: Frank Sauter en France

28-12-2018
3,0

Ben nu al enkele dagen bezig om een en ander recht te trekken maar de vragen via mijn mails zijn blijkbaar moeilijker dan verwacht en inmiddels ook al 3 keer gebeld en niemand is te bereiken en mag ik wel inspreken!!

Naam: Yola de Lusenet

24-12-2018

Goed nieuwsbriefsysteem met veel heldere uitleg, waardoor ook mensen met weinig ervaring hun weg kunnen vinden. Veel mogelijkheden, aan alles is gedacht. Navigatie binnen de hele site net iets minder (ik weet bv nog steeds niet hoe ik terug moet naar begin vanuit opmaken van nieuwsbrief). Op mijn vragen kreeg ik snel en vriendelijk antwoord, er was ook echt werk gedaan voor goede oplossing.

Naam: Gerda van Cappellen van: Huiskamer Theater

23-12-2018

Goede uitleg, eenvoudig en plezierig om mee te werken.

Naam: Monique Diederen van: Pedicure & Schoonheidssalon Monique Diederen

22-12-2018

Ik ben heel tevreden over het aangeboden programma van Laposta.
Ik vroeg me af of er ook sjablonen voor enquetes zijn ?

Naam: Esther van Duin van: Stichting Krabbie Krab opSchool

21-12-2018

Fijn dat dit programma er is. Voor kleine ondernemers die graag hun klanten op een goede manier willen bedienen.
Met vriendelijke groet en een goed 2019 toegewenst!

Naam: Eline Sigmans

21-12-2018