Beoordelingen Laposta

• Gebruikersgemak 8,6
  • Service 9,0

Naam: Anne van: Muzehof

17-01-2019

Snel antwoord op mijn vraag gekregen, ondanks gratis account.

Naam: Max van den Broek van: 4PS

17-01-2019
7,0

Naam: Corné van Iwaarden van: Afdeling 1 Zeeland '96

14-01-2019

Naam: Frans Maes van: vtbKultuur Geel

13-01-2019

zeer handig hulpmiddel, vooral als ge weinig ervaring hebt met het maken van nieuwsbrieven.

Naam: Albert Diederik van: wijkraad SMD

13-01-2019

Een fantastisch programma, redelijk gemakkelijk om teleheren. Werk snel en scherp. De resultaten afleesbaarheid is prachtig.

Naam: alex.peters@emec.nu van: EMEC (Eerste Maastrichtse EnergieCoöperatie)

12-01-2019
7,7

Sinds 2 mnd werk ik met dit programma en raak hoe langer hoe enthousiaster over de mogelijkheden.
Gebruikersgemak:
- in het aanmaken van een nieuwe brief wat lastig, gaat met de tijd beter.
- in het verkrijgen van informatie over de respons in de tijd van de geadresseerden GEWELDIG. Ook de mogelijkheid van nazenden.
Service:
- weinig ervaring mee/geen beroep op gedaan. Het hoge cijfer is dan ook gegeven vanwege het inzicht dat geboden wordt.

Nadrukkelijk wil ik nog het probleem noemen dat ik ondervind bij het plaatsen van afbeeldingen:
- geen mogelijkheid om te schalen
- foto in portrait kantelt naar landscape

Naam: Diane Geerts van: vtbKultuur Carpe Diem Denderleeuw

10-01-2019

Laposta biedt simpliciteit in gebruik, met kant en klare widgets die een professionele look en feel geven. Het werkt als een eenvoudige tekstverwerker. Foto's kunnen eenvoudig worden ingevoegd en bewerkt. Je hebt geen enkele voorkennis nodig. Kortom: Laposta biedt mogelijkheid om een professionele nieuwsbrief te maken voor pc maar ook aangepast voor mobile toestellen !
En duikt er “voor mij” ergens een probleem op dan kan ik “altijd” terecht bij het LapostaTeam om mij te ondersteunen of samen naar een oplossing te zoeken die er ook snel komt… kortom een top programma, die mij de mogelijkheid biedt, om als leek, een mooie nieuwsbrief te versturen naar de leden.

Naam: Jan van den Berg

09-01-2019
9,7

Een groot compliment voor Fred Klopper die mij behulpzaam, snel en adequaat heeft geholpen.
Geweldig!

De mogelijkheden en het gebruikersgemak van uw nieuwsbrievenprogramma zijn uitstekend.

Naam: Willem Lingeman

07-01-2019
9,7

Ik ben begonnen met Laposta en had redelijk snel een nieuwsbrief in elkaar gezet. Deze werd overigens door de ontvangers posititief ontvangen als 'een mooie nieuwsbrief'. Er bleef een vraag over die door Fred Klopper werd zeer snel werd beantwoord. Al met al super!!! Ik ben zeeeeeeeer tevreden en zal u, indien van toepassing, zeker bij anderen aanbevelen.

Naam: Sjoukje Hoekstra van: Karma

07-01-2019
7,0

Mijn laatste nieuwsbrief van vandaag is niet goed verzonden mensen kunnen het niet lezen wat nu ???.