Beoordelingen Laposta

21-12-2018
7,7

Naam: eddejong

18-12-2018

Snelle reactie. Heel fijn, ik ben een beginner met La P. Kon direct verder.

Naam: Karin Miedema van: www.brugland.nl

14-12-2018

fijn programma, heldere uitleg, altijd hulp als je er zelf niet uitkomt, aardige medewerkers, goede tips in nieuwsbrief. iedereen kan het. en tot 2000 adressen gratis. toppie.

Naam: Jolande Pit van: Human innovator

14-12-2018

Ik heb bewust voor LaPosta gekozen omdat zij uitgebreid informeerde over de Privacywet van mei 2018 en hoe dit de nieuwsbrieven gemaakt met LaPosta AVG-Proof zijn (dus voldoen aan de privacy wet). In de communicatie voelt het persoonlijk en zorgvuldig, de mens achter LaPosta is zichtbaar en voelbaar. Dat vind ik zeer prettig in deze tijd waarin een gemiddelde klantenservice vaak een script lezen en geen verbinding maken met de klant.

Naam: J. van den Hoofdakker van: sportschool

12-12-2018
7,5

Voor de sportschool een prettige, eenvoudige en effectieve manier om onze leden te informere.

Naam: Peter Zijlema van: Stadsdorp Westerpark

12-12-2018

Een gemakkelijk te gebruiken programma met veel mogelijkheden en goeie service en ondersteuning.

Naam: Hanneke Woudstra van: Scrijfster

11-12-2018

Super is de service! Soms als het mij te ingewikkeld wordt - ik ben 78- is een telefoontje genoeg om mij uit de penarie te halen👍

Naam: Dolf Groenendijk

11-12-2018

Hoewel het aantal mails klein is, het betreft een wandelgroep met 80 adressen, ben ik blij LaPosta te kunnen gebruiken. Per twee weken verzend ik een mail die door de wandelaars bijzonder gewaardeerd word mede door het makkelijk kunnen toevoegen van informatie die voor onze wandelingen relevant is.

Naam: Dekker