Beoordelingen Laposta

• Gebruikersgemak 8,6
  • Service 9,0

Naam: Marco Schregardus van: de Goede Nieuwsbrief

28-11-2017

Top pakket en bedrijf, alleen ben ik altijd voorstander van een telefonische helpdesk. Een chatfunctie zou ook handig zijn. Maar ondanks het ontbreken ervan word ik altijd, als partner keurig en snel geholpen.

Naam: Thijs van Schaijk van: DigiFactory Webworks

27-11-2017

Een enorm gebruiksvriendelijk systeem wat eveneens lekker snel werkt. Duidelijke toelichtingen per onderdeel voor als je wat meer informatie of hulp nodig hebt, kom je er dan nog niet uit (wat haast onmogelijk is) dan is er altijd nog de helpdesk. Zeer tevreden met dit systeem en kan het iedereen aanraden.

Naam: Roger Swalens van: Streekvereniging Zenne en Zoniën vzw

26-11-2017

zeer gebruiksvriendelijk, correct en uitstekende helpdesk. wij gebruiken Laposta als vrijwlligersvereniging en merken dat anderen ons voorbeeld volgen. we hopen dat we het nog lang gratis mogen gebruiken.

Naam: Nederlands Palestina Komitee

25-11-2017

Een maandje geleden een gratis account aangevraagd om te kijken of wij voortaan via Laposta onze nieuwsbrieven gaan verzorgen.

Eigenlijk waren we er na een half uurtje ‘spelen’ er al bijna uit: je bent snel op weg, geen voorkennis nodig, en voor geavanceerd gebruik biedt het veel mogelijkheden (plug-ins voor Wordpress, Google analytics). De paar keer dat we een vraagje hadden werd er snel en goed geholpen. De uitleg is prima en ook de Youtube mini-demo’s zijn nuttig.

De afgelopen weken hebben we met de zeer makkelijk bedienbare editor/configurator een prachtig sjabloon gemaakt dat geheel in lijn is met on-line huisstijl. De eerste mailing (deel-mailing met de handige segmentatie-tool) is inmiddels de deur uit. Het hele pad van relatiebeheer, sjabloon aanpassen/vullen tot en met verzenden EN de resultaten monitoren is in 1 woord geweldig.

Last but not least: eindelijk een bedrijf dat Privacy echt hoog in het vaandel heeft.

We zijn erg blij met onze nieuwe Nieuwsbrieven!

Naam: Nederlands Palestina Komitee

25-11-2017

We zijn erg blij met onze nieuwe Nieuwsbrieven!

Naam: avonds dirk

top

Naam: Anita Kroes van: Buscamper Nederland

24-11-2017
9,7

Laposta is zeer gebruiksvriendelijk. Je kunt op een eenvoudige, snelle manier nieuwsbrieven maken, met genoeg ruimte voor persoonlijke wensen. Regelmatig via de mail bruikbare goede tips om het nog beter te doen. Bij vragen of problemen word je op een fijne vriendelijke manier geholpen.

Naam: Jolene Groen van: Audax, Hoofdpijnnet, OPZIJ

24-11-2017

Het programma is makkelijk in gebruik. Wat ik vooral belangrijk vind is persoonlijk contact en snelle hulp bij oplossing van problemen of vragen. Dat werkt top bij jullie, ga zo door!

Naam: John Konijnendijk van: Videoclub Zeeuws-Vlaanderen

23-11-2017

Mevrouw/mijnheer,

Ik werk nog maar enkele dagen met Laposta, maar wil u nu al een dik compliment maken voor uw werkelijk fantastisch programma!

Alles werkt intuïtief en logisch waardoor ik nog steeds geen gebruik heb hoeven maken van uw hulpbronnen.

Het programma is zeer intelligent gebouwd; aan werkelijk alles is gedacht: Chapeau!

Net vriendelijke groeten,

John Konijnendijk
secretaris Videoclub Zeeuws-Vlaanderen

Naam: Vita Verheij van: Fine Food Factory

23-11-2017

Ik krijg altijd snel antwoord op mijn vragen, en het programma is erg gebruiksvriendelijk! Bedankt