Beoordelingen Laposta

Naam: C Postma van: Stylistic

01-12-2017

Naam: Anja van Kleffens van: CMHF

01-12-2017

Na al een hele goed ervaring met zelf een sjabloon maken, met hulp van een zeer behulpzame helpdesk nu een eerste test gedaan met verzending. En ik ben echt superenthousiast. Ook dat werkt weer super gebruikersvriendelijk met ook nog eens heel veel mogelijkheden. En dan zie je ook nog eens wat er allemaal met je nieuwsbrief is gebeurt: wordt hij gelezen, klikt iemand door, enz. De lezers kunnen zich ook zelf aan- en afmelden....... het is bijna te veel!
Ben dus echt superenthousiast. Kan bijna niet wachten totdat mijn sjabloon hier intern is goedgekeurd en ik echt daadwerkelijk met Laposta kan gaan posten uh mailen. TOP mensen van Laposta!! Grote complimenten.

Naam: Antonia Cesta van: Italiaansekerstpakketje.nl

30-11-2017
n.v.t.

Geachte heer/mevrouw,

Met deze brief wil ik mijn klacht aan u kenbaar maken. Het betreft de volgende klachten: Wanneer de nieuwsbrief is afgerond, klik ik op Testmail om te kijken hoe mijn klanten de nieuwsbrief ontvangen. Daar reageert die niet op, op 1x na. Na 15x proberen heb ik de Testmail ontvangen op mijn mail. Ook zijn dan de foto's niet zichtbaar, zelf weet ik niet hoe dat komt.

Ik verneem graag z.s.m een reactie met de oplossingen voor de bovengenoemde klachten over Laposta.

Met vriendelijke groeten,

Naam: Aart van: DVM

30-11-2017

Ik mis o.a. automatische verzending bij nieuwe aanmeldingen in een lijst.

Naam: Priscilla Spaans van: Variopool B.V.

29-11-2017

Een super makkelijk, maar veelzijdig systeem. Bij vragen krijg je binnen een paar uur (en dat is nog lang) antwoord. Ideaal.

Naam: Joshua

29-11-2017

Een nieuwsbrief maken was altijd een gedoe, maar toen ik bij mijn oude handbalclub een nieuwsbrief zag die gemaakt was met La Posta ben ik zelf eens gaan kijken aangezien ik nu voor een badminton club een nieuwsbrief beheer.

Dit platform is uitstekend, ik kan mijn nieuwsbrieven opslaan en hergebruiken, en het ziet er allemaal zo gelikt uit!

Naam: Lucia Bakker van: Dorpscentrum De Blinkerd te Schoorl

29-11-2017

Ik vind het een heel prettig programma om te gebruiken. Lekker simpel, heel gemakkelijk om te leren. Ik zou graag wel wat meer nieuwe sjablonen willen zien. En bijvoorbeeld ook iets meer sjablonen voor kerstkaart(en)(er is er nu eentje), of losse aankondigingen voor een evenement (rommelmarkt e.d.) of iets dergelijks.
Maar verder helemaal goed. Heb het programma al een aantal keren aangeraden aan anderen.

Naam: Anja van Kleffens van: CMHF

29-11-2017

Heel gebruikersvriendelijk, veel mogelijkheden, geweldige helpdesk en dan ook nog voor kleine gebruikers gratis. Extra compliment voor de helpdesk/support. Antwoord met voorbeeld hoe iets op te lossen binnen vijf minuten ontvangen.Top! Raad het iedereen aan.

Naam: C.Kluiters van: De Loungerie

29-11-2017

Makkelijk te leren en duidelijke uitleg bij alle funties

Naam: Tijmen Stomphorst van: Lekker Tafelen

29-11-2017

Waarom altijd Mailchimp? Wij kiezen graag voor lokale bedrijven en zeker met het gebruiksgemak dat Laposta biedt. Top!