Beoordelingen Latexverfspuiten.nl

• Vakkundigheid 9,0
  • Betrouwbaarheid 9,2

Gert uit: Alkmaar

20-02-2019

Prima klus gedaan in 2 kleuren !

03-02-2019
7,4

Nav een tip van een collega Danny ingezet. In eerste instantie waren we niet helemaal tevreden vanwege wat nevel. Dit is zonder problemen verholpen.
Tip voor andere (en voor beiden): stem duidelijk af wat gespoten wordt en gerold. Wij hebben Danny ingezet vanwege z'n kundige spuiten. Uiteindelijk is meer dan ons lief is, gerold. En dat is lastig herstellen.

G.C. (Gijs) uit: Kerkwijk

29-01-2019

Betrouwbaar!!! Ook als er iets anders verloopt dan gedacht. Geen discussie over de oorzaak, maar gewoon direct oplossen. Levert zeer net werk voor een keurige prijs. Komt zijn afspraken 100% na, en ik wil dit bedrijf van harte aanbevelen. Het grote pluspunt: je maakt de afspraken direct met de juiste persoon.

Onno

23-01-2019

Danny heeft bij ons 330m2 latex gespoten (2 lagen). Kon op zeer korte termijn, vakkundig en ervaren. Is een tweede keer langs gekomen om een aantal muren te voorzien van een kleur. Wij kunnen hem zeker aanbevelen! Danny heel erg bedankt, wij zijn er onwijs blij mee!!

André uit: Amersfoort

20-01-2019

Snel maar ook goed en net werk. Vriendelijke kerels.

Theo uit: Druten

19-01-2019

Danny en John zijn bij ons geweest om alle wanden en plafonds te spuiten. vakkundig alles afgeplakt en super netjes afgewerkt ! Eindresultaat is echt verbluffend mooi 👍 latex verf spuiten door Danny is echt een aanrader ! Groeten Theo Romijnders

Sigurd uit: Noordwijk

09-12-2018
8,2

Vakkundig en fijne ervaring met verfspuiten.nl, binnen enkele uren zien onze plafonds er weer super uit!

Thomas uit: Nijmegen

29-11-2018

Dit is gewoon een heel goed bedrijf, Danny komt zijn afspraken na, jongens zijn snel en het werk wat ze afleveren is hartstikke netjes, hebben voor mij muren van een gehele woonkamer en het plafond gedaan, nergens strepen, gewoon een topbedrijf en dus zeker aan te raden

H uit: Wijk bij Duurstede.

28-11-2018

Zeer tevreden binnen 1 week konden ze ons helpen van wege tijdnood, alles netjes afgeplakt en opgeruimd.
En eind resultaat zeer tevreden, wij raden deze mannen zeker aan.

Cynthia uit: Zaltbommel

26-11-2018

Hele fijne samenwerking; prettige communicatie, komt afspraken na, denkt mee, ook goed in kleuradvies, mooi spuitwerk. Wij zijn blij en erg tevreden!