Beoordelingen Latexverfspuiten.nl

• Vakkundigheid 9,0
  • Betrouwbaarheid 9,3

Leonie uit: Amsterdam

03-04-2019

Danny was zeer vriendelijk en kwam samen met zijn vriendin de woonkamer latexen waar al meubels in stonden. Alles zag er netjes uit toen ik thuiskwam.

Nouchka uit: Amersfoort

28-03-2019

Netjes afgeplakt en fijn advies.

Karlijn uit: Utrecht

28-03-2019

Wat een goede service. Ons huis is er enorm van opgeknapt, het is erg mooi geworden. Het contact is heel laagdrempelig en ze zijn altijd bereikbaar. Er wordt goed meegedacht. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

Harry uit: Amere

26-03-2019

Nadat Danny supersnel een uitstekende stucadoor voor ons had geregeld om de plafonds in onze woning te stucen kwam hij zelf met collega de week daarop. Alles netjes afgeplakt en daarna vakkundig en strak gespoten. Ook is alle afval netjes opgeruimd en meegenomen. De mannen hebben prima werk bij ons geleverd!
De volgende dag ontdekten we een beschadiging op onze nieuwe CV ketel. Na een belletje met Danny heeft hij ook dit snel en goed opgelost.
Kortom, wij zijn zeer tevreden. Danny bedankt!

Cynthia uit: Zaltbommel

13-03-2019

Emiel uit: Hilversum

12-03-2019

Hele fijne ervaring met Danny van Latexverspuiten gehad bij het aannemen en uitvoeren van de opdracht van het spuiten van de muren en plafond in ons huis.
Op zeer heldere en correcte wijze de opdracht overeen gekomen. Ook de uitvoering was uitstekend en het resultaat is superstrak.

John uit: ‘s-Hertogenbosch

28-02-2019

Super tevreden, komt afspraken goed na en uitstekend resultaat. Werkt netjes.

Tim uit: Nieuwaal

26-02-2019
8,2

Carlo uit: Berkel Enschot

21-02-2019

Zijn zeer vakkundig, werken netjes en komen de gemaakte afspraken na.

Gert uit: Alkmaar

20-02-2019

Prima klus gedaan in 2 kleuren !