Beoordelingen Latexverfspuiten.nl

• Kwaliteit 8,9
  • Vakkundigheid 9,0
  • Betrouwbaarheid 9,2

21-10-2018

Prettig in de communicatie, houd zich aan de afspraken en levert kwaliteit op de beloofde tijd! Aanrader!

robert uit: 's-Hertogenbosch

09-10-2018

Denny Werner reageert meteen en maakt een duidelijke en betrouwbare offerte. Samen met z'n compagnon, had hij het spuitwerk binnen enkele uren geklaard. Het resultaat is prachtig en zeer netjes! top!

Alexander uit: Nijnsel

01-10-2018

Goede communicatie tijdens het gehele traject. De klus binnen een dag perfect geklaard. Netjes de rotzooi weer mee terug genomen. Ik kan Danny zeker aanbeveken vior uw klus

Henno uit: Bergen op Zoom

01-10-2018

Latexverspuiten.nl is een organisatie die levert wat er is beloofd. Communicatie is prima, goed bereikbaar. Prettige mannen in de omgang.

Angelique uit: De Meern

28-09-2018

Na aanmelding via de site werd er telefonisch contact opgenomen. De klus besproken en hebben we de opties doorgenomen. Op de afgesproken dag is alles keurig afgeplakt en gespoten. Ik kan er weer even tegenaan!

H. uit: Utrecht

27-09-2018

Danny en zijn collega's vormen een prettige partij om mee samen te werken. Efficiënt, gemakkelijk afspraken mee te maken en goed werk. Ik kan het iedereen aanraden!

Reinier uit: Noord scharwoude

27-09-2018

Danny en zijn maat John zijn bij ons geweest om alle wanden en plafonds te spuiten, voor ons de eerste keer op deze manier.
De mannen waren keurig op tijd en vakkundig alles afgeplakt en super netjes afgewerkt ! Eindresultaat is echt verbluffend mooi 👍 latex verf spuiten door Danny is echt een aanrader ! Groeten Reinier Danenberg

uit: Abcoude

10-09-2018

Duidelijke communicatie. Vakkundig team. Zeer tevreden.

Erwin uit: Bodegraven

09-09-2018

snel, vakkundig en betaalbaar geven zij zelf aan op hun site en dat is ook zondermeer zo. Direct snel contact na prijsopgave en binnen een week de klus naar alle tevredenheid uitgevoerd tegen een mooie prijs. Zoek niet verder als je een verspuitklus heb.

M. uit: Oisterwijk

06-09-2018

Waar vakkundigheid en perfectionisme samenkomen... Een perfect eindresultaat binnen een korte tijd gerealiseerd. Uitermate tevreden!