Beoordelingen Latexverfspuiten.nl

• Betrouwbaarheid 9,2

Sigurd uit: Noordwijk

09-12-2018
8,2

Vakkundig en fijne ervaring met verfspuiten.nl, binnen enkele uren zien onze plafonds er weer super uit!

Thomas uit: Nijmegen

29-11-2018

Dit is gewoon een heel goed bedrijf, Danny komt zijn afspraken na, jongens zijn snel en het werk wat ze afleveren is hartstikke netjes, hebben voor mij muren van een gehele woonkamer en het plafond gedaan, nergens strepen, gewoon een topbedrijf en dus zeker aan te raden

H uit: Wijk bij Duurstede.

28-11-2018

Zeer tevreden binnen 1 week konden ze ons helpen van wege tijdnood, alles netjes afgeplakt en opgeruimd.
En eind resultaat zeer tevreden, wij raden deze mannen zeker aan.

Cynthia uit: Zaltbommel

26-11-2018

Hele fijne samenwerking; prettige communicatie, komt afspraken na, denkt mee, ook goed in kleuradvies, mooi spuitwerk. Wij zijn blij en erg tevreden!

Mark uit: Heemskerk

23-11-2018
8,2

Snel, netjes, vakkundig en top resultaat!

H uit: Pijnacker

07-11-2018

Geweldig bedrijf aanrader

Marije uit: Oudewater

06-11-2018

Wij hebben een woning met uitdagingen, maar het resultaat mag er zijn, ook in de moeilijke hoekjes! Er is goed meegedacht. Prettige samenwerking. Deze partij raad ik zeker aan.

Helene uit: Nieuwegein

24-10-2018

Prachtige witte plafonds!

21-10-2018

Prettig in de communicatie, houd zich aan de afspraken en levert kwaliteit op de beloofde tijd! Aanrader!

robert uit: 's-Hertogenbosch

09-10-2018

Denny Werner reageert meteen en maakt een duidelijke en betrouwbare offerte. Samen met z'n compagnon, had hij het spuitwerk binnen enkele uren geklaard. Het resultaat is prachtig en zeer netjes! top!