Beoordelingen Lead Tactics

• Eindresultaat 9,4

Janwillem uit: Emmen

16-10-2018

Bedrijfsnaam: by JW

Dynamische en fantastische onderneming. Snel schakelen, goed meedenken en totaal ontzorgen. De doelgroep een stap voor zijn is Leadtactics.

Kristian uit: Wateringen

04-10-2018

Bedrijfsnaam: Authentic Brands

Jonge ondernemers vol energie, hebben verstand van zaken en hebben een zeer prettige werkrelatie.

Rody uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

27-09-2018

Bedrijfsnaam: Van der Panne woning- & bedrijfsmakelaardij

Fijn bedrijf met duidelijke communicatie en heldere adviezen!

Niels uit: Emmen

22-09-2018

Bedrijfsnaam: Hotel Restaurant ten Cate

Geweldige persoonlijke service die goed aansluit bij ons. Ook vernemen wij een directe toename van directe boekingen

Robin uit: Haarlem

19-09-2018

Bedrijfsnaam: Uitdekoker.nl

Wij hebben in LeadTactics een ware partner gevonden om onze doelstellingen te kunnen ambiëren en wel degelijk met succes. Wij zouden Mitchell & collega's van harte aanbevelen.

Rico uit: Den Haag

13-09-2018

Bedrijfsnaam: Bimaldi

Dit jaar een project gestart met Lead Tactics onder begeleiding van Mitchell, hij heeft alles tot in details keurig uitgewerkt en communicatie is erg fijn met hen. Zij zorgen dat je alles begrijpt en niks is teveel gevraagd. Je krijgt meer waarde voor je geld en zijn zeer geduldig.

Jason uit: Den haag

Bedrijfsnaam: Sky health

Ik heb Mitchell van lead als eerste online gevonden, iets wat een erg belangrijk gegeven is aangezien hij onze online zichtbaarheid zal gaan verhogen.

Hij kwam met erg originele ideeen en was communicatief heel sterk. Ik zal zijn services nog voor een lange tijd gaan gebruiken en raad lead zeker aan!

Jochem uit: Den Haag

9,6

Bedrijfsnaam: Beachzone

Een aanrader als het gaat om Adwords! Lead tactics heeft ons goed geholpen met het groeien van ons bedrijf!

Marvin uit: Den Haag

Hubert uit: den haag

Bedrijfsnaam: Barbarossa Beach

Sind begin dit jaar (2018) werken wij met Lead Tacktics en we ijn uitermate tevreden. Ze nemen je al het werk uithanden, denken op alle niveaus mee en meest belangrijk alle doelstellingen voor dit jaar zijn al gehaald..