Beoordelingen Lead Tactics

• Eindresultaat 9,2

Thomas uit: Den Haag

05-12-2017

Bedrijfsnaam: Webklaar.nl

Snel maar goed in hun werk. Mooie resultaten behaald!Zeer tevreden!

Manon uit: Voorschoten

02-11-2017

Bedrijfsnaam: vonkfactor 13

Het online marketing consult dat ik gehad heb met Mitchell Ling van Lead Tactics heeft mij nieuwe inzichten en direct toepasbare tips opgeleverd. Door het toepassen van de tips is mijn zichtbaarheid voor mijn doelgroep nog verder toegenomen. Ik heb een prima verslag gekregen van het consult, waarbij Mitchell de tips en inzichten nog eens duidelijk aan het papier toevertrouwd heeft. Kortom een handige leidraad om mijn online marketing verder te verbeteren.

Grit uit: Amsterdam

31-10-2017

Bedrijfsnaam: Praktijk Brouwersgracht

Vanaf het begin een helder en duidelijke communicatie, alle opdrachten zijn op tijd klaar en gemaakte afspraken worden nagekomen.
Onze website is beter vindbaar.
Top bedrijf!

Kim uit: Den Haag

23-06-2017

Bedrijfsnaam: Beaumee

Lead Tactics prettig om mee samen te werken, deskundig advies, denken mee met hun klanten.

Harry uit: Den Haag

22-06-2017

Bedrijfsnaam: Beachclub At Sea

Zes maanden geleden heeft Lead Tactics de start gemaakt d.m.v. de opzet van een doordacht plan. Toen was het "afwachten". Inmiddels zijn gedurende de afgelopen maanden de resultaten duidelijk merkbaar (door de vele extra aanvragen) en de extra omzet die aanzienlijk gestegen is door het hoge percentage van extra reserveringen die "materialised" zijn. Echt heel erg tevreden !

Sebastiaan uit: Den Haag

21-06-2017

Bedrijfsnaam: Beachclub Titus

Lead Tactics professionele ondersteuning.
gegarandeerde omzet verhoging!!!

Steven uit: Voorburg

21-06-2017

Bedrijfsnaam: Losjes Events

Lead Tactics is een innovatief bedrijf die mee denkt met de missie en ontwikkeling binnen jouw bedrijf. Door gebruik van de tool Trello volg je elk stap in het proces naar het eindresultaat. De samenwerking verliep erg prettig, er was ruimte voor feedback met daarbij direct de aanpassingen. Ik kan een samenwerking met Lead Tactics zeker aanraden als al je een boost wilt hebben met je bedrijf

Mario uit: Den Haag

9,6

Bedrijfsnaam: Restaurant Di Sopra

Dit zijn jonge maar toch ervaren mensen die weten waar ze over praten. Geduldig de kennis kunnen overbrengen en zorgen er voor dat er resultaten komen.

Harry uit: Rotterdam

Bedrijfsnaam: Viral Visuals

Als het gaat om het genereren van online leads en het ontwikkelen van de zichtbaarheid van je bedrijf op het web, is Lead Tactics een echte expert. Zeer gemotiveerde en vertrouwde personen met echte kennis van zaken. Online Marketing was voor mij een onbekende weg maar die bewandel ik nu met plezier. Een absolute aanrader!

Nick uit: Amsterdam

Bedrijfsnaam: PRJCT MERCHANDISE BV

Zeer competent team. Snel maar vooral eerlijk in wat er wel en niet goed gaat. Lopen niet weg voor hun verantwoordelijkheden en hebben geen 9-5 mentaliteit.

Zeer tevreden!