Beoordelingen Lead Tactics

• Eindresultaat 9,2

Lizz uit: Oosterhout

14-03-2018

Bedrijfsnaam: b2s

Goed en duidelijk inzicht gekregen in hoe de doelgroep onze website bekijkt. Naar aanleiding van deze scan een aantal dingen aangepast zodat het koop- en zoekproces is verbeterd :)

Sam uit: Rotterdam

28-02-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Correctbook

"De jongens hebben mij direct inzichten gegeven in een mum van tijd. Ze zien waar de waarde ligt en hoe die is te bereiken. Een aanrader!"

Florentine uit: Amsterdam

27-02-2018

Bedrijfsnaam: Young Label

Online biedt bij uitstek de mogelijkheid om een jonge doelgroep aan te spreken, om dit op de juiste manier aan te pakken hadden wij behoefte aan een partner die ons kon helpen met een sterke online strategie. Deze partner hebben wij gevonden in Lead Tactics. Een jong en ambitieus bedrijf, altijd opzoek naar innovaties om het huidige aanbod te verbreden en te verbeteren. Snel schakelen en een laagdrempelige manier van communiceren. Een partij die actief meedenkt over het ontwerpen van campagnes, het monitoren van resultaten het optimaliseren hiervan. Wij zijn erg blij met de samenwerking met Lead Tactics en zijn net onze tweede campagne gestart!

Jorick uit: Pijnacker

26-02-2018

Bedrijfsnaam: Souvy

Eind december kreeg ik een gratis online marketing consult van Lead Tactics. Dit gesprek heeft mij goed op weg geholpen om de strategie van Souvy her en der aan te passen en een nieuwe richting in te slaan met véél praktisch tricks en tips! Na afloop kreeg ik een rapport opgestuurd waar alle gegeven tips nog eens stonden opgesomd. Ik heb veel aan dit gesprek gehad!

Daniel uit: Den Haag

24-02-2018

Bedrijfsnaam: Inhuren.com

Als het gaat om het genereren van leads en marketing, ken ik geen bedrijf dat beter is dan Lead Tactics. We hebben gewerkt aan een aantal projecten en ik ben altijd verbaasd over de toewijding, werklust en goede gedachte processen in het krijgen van nieuwe kandidaten en klanten. Voor wie opzoek is naar een vaste en betrouwbare partner betreft online marketing en lead generatie, raad ik Lead Tactics zeker aan!

Thomas uit: Den Haag

05-12-2017

Bedrijfsnaam: Webklaar.nl

Snel maar goed in hun werk. Mooie resultaten behaald!Zeer tevreden!

Manon uit: Voorschoten

02-11-2017

Bedrijfsnaam: vonkfactor 13

Het online marketing consult dat ik gehad heb met Mitchell Ling van Lead Tactics heeft mij nieuwe inzichten en direct toepasbare tips opgeleverd. Door het toepassen van de tips is mijn zichtbaarheid voor mijn doelgroep nog verder toegenomen. Ik heb een prima verslag gekregen van het consult, waarbij Mitchell de tips en inzichten nog eens duidelijk aan het papier toevertrouwd heeft. Kortom een handige leidraad om mijn online marketing verder te verbeteren.

Grit uit: Amsterdam

31-10-2017

Bedrijfsnaam: Praktijk Brouwersgracht

Vanaf het begin een helder en duidelijke communicatie, alle opdrachten zijn op tijd klaar en gemaakte afspraken worden nagekomen.
Onze website is beter vindbaar.
Top bedrijf!

Kim uit: Den Haag

23-06-2017

Bedrijfsnaam: Beaumee

Lead Tactics prettig om mee samen te werken, deskundig advies, denken mee met hun klanten.

Harry uit: Den Haag

22-06-2017

Bedrijfsnaam: Beachclub At Sea

Zes maanden geleden heeft Lead Tactics de start gemaakt d.m.v. de opzet van een doordacht plan. Toen was het "afwachten". Inmiddels zijn gedurende de afgelopen maanden de resultaten duidelijk merkbaar (door de vele extra aanvragen) en de extra omzet die aanzienlijk gestegen is door het hoge percentage van extra reserveringen die "materialised" zijn. Echt heel erg tevreden !