Beoordelingen LeaseRoute

• Vriendelijkheid 9,3
  • Professionaliteit medewerkers 9,2

Jasper Vlissingen

31-01-2018

Voor de tweede maal een auto via Leaseroute geregeld, ook nu weer een topservice!

Bedankt!

Pierre Utrecht

22-11-2017

Prettig contact, goede prijzen en grote bereidheid tot meedenken. LeaseRoute: Top geregeld!

Jeffrey Spijkenisse

29-09-2017
9,7

Normaal zou ik geen 10 geven in een beoordeling, maar Bram van Leaseroute heeft het verdiend.

Ik zou op geen punt weten op te noemen waarom dit niet een dikke voldoende moet zijn!!!

Ad Wieringerwerf

27-06-2017

Superservice bij het regelen van mijn bedrijfswagen. Dank!

Henry Bussum

31-03-2017

Korte lijnen, goede prijzen en behulpzame medewerkers die écht nog iets extra's doen. Tot over 24 maanden!

Mark Berkel en Rodenrijs

29-03-2017

Nicky Dronten

20-03-2017

Ik zocht een bedrijfsauto voor de relatief korte periode van 24 maanden. Dankzij LeaseRoute rijd ik nu in een gloednieuwe Peugeot Expert voor de prijs van een gebruikte Peugeot Partner. Heel erg tevreden!

Robert Dordrecht

01-02-2017
8,2

Justin Groningen

28-01-2017

Via google bij Leaseroute terecht gekomen. Ik had het niet beter kunnen treffen. In mijn zoektocht naar een nieuwe leaseauto ben ik op basis van zeer persoonlijk, vriendelijk, klantgericht, deskundig en plezierig advies bij de uiteindelijke keuze terecht gekomen.

Ondanks dat mijn zoektocht echt op nul begon en er gaandeweg het traject nog wel wat wensen door mij zijn toegevoegd, wist Teun van leaseroute continue mijn verwachtingen te overtreffen. Via deze weg kan ik iedereen dan ook van harte Leaseroute aanraden. Het is mij zeer goed bevallen!

Eddy Ede

04-01-2017

Top advies, service gericht, meedenken is vanzelfsprekend, hebben voor mij als startende ZZP-er een hele mooie deal gemaakt. Nogmaals dank!