Beoordelingen LeaseRoute

• Vriendelijkheid 9,3
  • Professionaliteit medewerkers 9,2

S. Tilburg

04-01-2019

Teun heeft mij begeleid bij de overname van een leaseovereenkomst. Zeer prettig, snel en accuraat geholpen. Zeker aan te raden!

Geert Den Bosch

12-12-2018

Dankzij LeaseRout rijd ik nu in een fijne Audi A3 met nog twee jaar 7% bijtelling. Ben super tevreden over het contact, de reactiesnelheid en het maandbedrag. Tot over 24 maanden!

Marco Gouda

02-11-2018

Van mij krijgt LeaseRoute een dikke 10, alles wat ze toezeggen komen ze keurig na en wat een top service en klantvriendelijkheid wordt er aangeboden!!
Teun en Bram bedankt voor jullie samenwerking en jullie worden door mij aan iedereen aanbevolen!!
Succes met jullie onderneming.

Jeffrey Aalsmeer

04-10-2018

Het klinkt overdreven allemaal 10'en maar ze zijn het zeker waard. Zowel Bram als Teun hebben een andere berijder voor mijn auto gevonden en daarmee een grote service geleverd die je nog zelden ziet. Helder, duidelijk, transparant, open en eerlijk. Daarnaast vriendelijk met een gezonde dosis humor. Ik kan Leaseroute dan ook van harte aanbevelen.

H Huizen

29-06-2018
9,9

Al mijn 2e auto laten bemiddelen door Lease Route en ka niet anders zeggen dat ik daar zeer positieve ervaringen mee heb opgedaan. Zowel de dhr Arts als dhr Brabers hebben veel contacten in de leasemarkt en denken altijd mee in het zoeken en vinden van klanten.

Robert Moordrecht

27-06-2018

Het gehele traject van aanvraag tot aflevering met plezier gecommuniceerd met LeaseRoute. Teun en Bram staan voor je klaar en helpen je op een luchtige, informele manier: ze regelen alles netjes en komen afspraken na.

Xavier Nijmegen

08-06-2018

We hebben zojuist onze derde auto bij LeaseRoute besteld. Louter positieve ervaringen. Goede service, prima prijzen en fijne, toegankelijke jongens.

Nicky Tilburg

08-06-2018

Jongens met de juiste mentaliteit. Afspraak is afspraak!! Kennis van hun vak en altijd even correct. Zo hoort een adviseur te zijn naar mijn beleving. Ik zou ieder dit bedrijf willen adviseren om je nieuwe/gebruikte lease auto af te nemen. Nogmaals erg bedankt voor alles.

John Helmond

20-04-2018

Was eerst huiverig om alles via internet en bellen te regelen maar alles is perfect gegaan .de gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen

Richard Schoonhoven

28-03-2018