Beoordelingen LeaseRoute

• Professionaliteit medewerkers 9,2

H Huizen

29-06-2018
9,9

Al mijn 2e auto laten bemiddelen door Lease Route en ka niet anders zeggen dat ik daar zeer positieve ervaringen mee heb opgedaan. Zowel de dhr Arts als dhr Brabers hebben veel contacten in de leasemarkt en denken altijd mee in het zoeken en vinden van klanten.

Robert Moordrecht

27-06-2018

Het gehele traject van aanvraag tot aflevering met plezier gecommuniceerd met LeaseRoute. Teun en Bram staan voor je klaar en helpen je op een luchtige, informele manier: ze regelen alles netjes en komen afspraken na.

Xavier Nijmegen

08-06-2018

We hebben zojuist onze derde auto bij LeaseRoute besteld. Louter positieve ervaringen. Goede service, prima prijzen en fijne, toegankelijke jongens.

Nicky Tilburg

08-06-2018

Jongens met de juiste mentaliteit. Afspraak is afspraak!! Kennis van hun vak en altijd even correct. Zo hoort een adviseur te zijn naar mijn beleving. Ik zou ieder dit bedrijf willen adviseren om je nieuwe/gebruikte lease auto af te nemen. Nogmaals erg bedankt voor alles.

John Helmond

20-04-2018

Was eerst huiverig om alles via internet en bellen te regelen maar alles is perfect gegaan .de gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen

Richard Schoonhoven

28-03-2018

Jasper Vlissingen

31-01-2018

Voor de tweede maal een auto via Leaseroute geregeld, ook nu weer een topservice!

Bedankt!

Pierre Utrecht

22-11-2017

Prettig contact, goede prijzen en grote bereidheid tot meedenken. LeaseRoute: Top geregeld!

Jeffrey Spijkenisse

29-09-2017
9,7

Normaal zou ik geen 10 geven in een beoordeling, maar Bram van Leaseroute heeft het verdiend.

Ik zou op geen punt weten op te noemen waarom dit niet een dikke voldoende moet zijn!!!

Ad Wieringerwerf

27-06-2017

Superservice bij het regelen van mijn bedrijfswagen. Dank!