Beoordelingen Let us Train You

Simone uit: Wijk en Aalburg

19-02-2018
8,5

Ervaring met: EHBO & BHV

Super fijne cursusdag gehad! Veel geleerd en de dag was zo voorbij.......prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar :)

Meneer uit: Den Haag

15-02-2018
7,2

Ervaring met: Kinder-EHBO

Ik zelf vond de kinder-EHBO te weinig kinder en teveel gefocussed op de reanimatie. Met mij meerdere mensen. Een beter inzicht vooraf had me waarschijnlijk anders doen besluiten.

Danielle uit: Pijnacker

06-02-2018
8,2

Ervaring met: Kinder-EHBO

Ik mis educatief materiaal om thuis te bestuderen. Ja, we kregen een poster mee. Die vind ik erg leuk, maar matig educatief. Er staan ook dingen op die we niet tijdens de lessen hebben behandeld. Maar ik ben ook meer een boeken wurm. Ik moet dingen ook vaak herhalen voordat ik het echt goed onthoudt. 2 avondjes training ben ik vrij snel vergeten. Het liefst had ik de volledige powerpoint presentatie op mijn computer om het allemaal nog eens op mijn gemak na te kunnen lezen. Of in een PDF. Of een soort reader. Ik had graag iets meer willen studeren. Ik vond de lessen wel super leuk. De leraar deed het geweldig. De sfeer was top. Ik moet zeggen dat ik veel heb geleerd. Alleen ik onthoudt graag 100% en ik heb het idee dat ik sommige dingen snel ga vergeten.

05-02-2018

Jamely uit: Delft

04-02-2018

Ervaring met: Kinder-EHBO

Fijne manier om te leren !

Anouk uit: Emmer-Compascuum

30-01-2018
6,7

Ervaring met: EHBO & BHV

Communicatie met backoffice was prima.
Uitvoering vond ik chaotisch.

Saskia uit: Tiel

25-01-2018

Ervaring met: Kinder-EHBO

Wij werden gedurende 2 dagen getraind in kinder-EHBO door Jeanine. Zij was erg aardig, duidelijk en geduldig. Ook kregen we ruim de tijd om vragen te stellen en te oefenen op de reanimatiepoppen. Het was leuk en leerzaam.

Jeroen uit: Tiel

7,8

Ervaring met: Kinder-EHBO

Prima cursus met een deskundige trainer

Franca uit: Tiel

Ervaring met: Kinder-EHBO

Ik ben blij dat ik het gedaan heb omdat ik 2 dg in de week op mijn kleinkinderen pas. Hoop wel dat ik bepaalde handelingen NOOIT toe hoef te passen. Het was erg leerzaam!

Inkie uit: Wijchen

6,2

Ervaring met: Kinder-EHBO

Veel in korte tijd. Voor mij te weinig afwisseling tussen praktijk en theorie en tussen theorie en actie vanuit de deelnemers (zelf nadenken dus). Wat meer educatieve tips&trucs voor de instructeurs scheelt denk ik al heel veel.