Beoordelingen Letec

Marloes uit: Oirschot

20-11-2017

susan

18-09-2017

Na een paar behandelingen kreeg ik al meer energie en daarna steeds meer.

Colette uit: Waalre

15-06-2017

Vestiging: Eindhoven

Geweldige ervaring, de persoonlijke aandacht en de behandelingen zelf zijn ook nog heerlijk ontspannend. Het heeft mij van mijn rugpijn afgeholpen en mij, als fijne bijkomstigheid, weer in een zeer positieve flow gebracht. Bedankt voor de fijne tijd!

Rien uit: Gemert

23-05-2017

Vestiging: Eindhoven

Ik heb de behandelingen als erg positief ervaren. Top team, luisterend oor. Alles straalt rust uit, heel relaxed, erg positief.

Jozefien uit: Bladel

11-05-2017
8,2

Vestiging: Eindhoven

Ik heb 12 behandelingen ondergaan helaas heeft het voor mij niet verwachtte resultaat opgeleverd. Dat wil niet zeggen dat het niks heeft gedaan, ik heb wel veel meer energie dan voor de behandelingen en een deel van mijn klachten zijn zeker wel verdwenen.
Kortom zeker een aanrader maar verwacht geen wonderen.
De dames die er werken zijn erg betrokken en hadden alle aandacht voor me, dat gaf steeds me een warm gevoel zij leveren zeker een bijdrage zodat ik de bezoeken als erg aangenaam heb ervaren.

Bashar uit: Eindhvoen

24-04-2017
8,5

Cas uit: Eindhoven

21-03-2017

Natascha uit: Breda

16-03-2017

Vestiging: Eindhoven

Vanaf het eerste moment dat ik een voet over de drempel bij Letec zette, heb ik het hier als zeer prettig en rustgevend ervaring. De inrichting is gezellig en rustig waardoor ik me direct thuis voelde. En de persoonlijke aandacht van de medewerksters was altijd even oprecht! De behandeling op de bank was een fijn moment om te relaxen en gaf mij na meerdere behandelingen meer energie. In alle opzichten heb ik de tijd bij Letec als enorm positief ervaren!

Marcel uit: Weert

03-03-2017

Vestiging: Eindhoven

In het begin scrptisch, maar na 1ste behandeling gemerkt dat het wat brengt. Gedurende de behandeling wordt het orgramna naar behoefte bijgesteld. Ik ben blij met deze behandeling en heeft het proces positief beïnvloed.

John uit: Tiel

28-02-2017