Beoordelingen Letec

Elle uit: Oirschot

16-01-2018
8,2

Vestiging: Eindhoven

Fijne mensen en een fijne plek om tot rust te komen met de juiste aandacht. In combinatie met m'n coache was het voor mij prima.

Ineke uit: Eindhoven

29-12-2017

Vestiging: Eindhoven

Zeer prettig contact gehad met diverse medewerksters.
Een thuis gevoel ! Dankjewel allemaal en veel geluk en gezondheid in 2018 !

Nancy uit: Stramproy

27-12-2017

Vestiging: Eindhoven

Ik vond de omgang met de medewerkers van Letec heel aangenaam. Het voelde goed om mijn verhaal aan hun kwijt te kunnen. Tussentijds werd het traject soms bijgesteld, omdat er goed naar je geluisterd werd. Ik ben er open in gegaan, maar de resultaten zijn erg positief.

Marloes uit: Oirschot

20-11-2017

susan

18-09-2017

Na een paar behandelingen kreeg ik al meer energie en daarna steeds meer.

Colette uit: Waalre

15-06-2017

Vestiging: Eindhoven

Geweldige ervaring, de persoonlijke aandacht en de behandelingen zelf zijn ook nog heerlijk ontspannend. Het heeft mij van mijn rugpijn afgeholpen en mij, als fijne bijkomstigheid, weer in een zeer positieve flow gebracht. Bedankt voor de fijne tijd!

Rien uit: Gemert

23-05-2017

Vestiging: Eindhoven

Ik heb de behandelingen als erg positief ervaren. Top team, luisterend oor. Alles straalt rust uit, heel relaxed, erg positief.

Jozefien uit: Bladel

11-05-2017
8,2

Vestiging: Eindhoven

Ik heb 12 behandelingen ondergaan helaas heeft het voor mij niet verwachtte resultaat opgeleverd. Dat wil niet zeggen dat het niks heeft gedaan, ik heb wel veel meer energie dan voor de behandelingen en een deel van mijn klachten zijn zeker wel verdwenen.
Kortom zeker een aanrader maar verwacht geen wonderen.
De dames die er werken zijn erg betrokken en hadden alle aandacht voor me, dat gaf steeds me een warm gevoel zij leveren zeker een bijdrage zodat ik de bezoeken als erg aangenaam heb ervaren.

Bashar uit: Eindhvoen

24-04-2017