Beoordelingen Limburgs Uitje

• Veiligheid 8,5

Ester uit: Herkenbosch

9,5

Ervaring met: Personeelsuitje

We hebben een geweldige dag gehad, wat wel jammer was dat we niet alle onderdelen hebben kunnen doen.
Top personeel, en top organisatie.
Wij komen zeker terug

Dion uit: Geulle

8,2

Ervaring met: Vrijgezellenfeesten

Leuke activiteiten gedaan , iedereen was erg tevreden !

Len uit: Heerlen

9,5

Ervaring met: Overige groepsuitjes

Limburgs Uitje is mij en mijn vriendengroep in zeer goede smaak bevallen. De activiteiten die gespeeld werden op locatie waren erg goed doordacht en werden ook duidelijk uitgelegd door de werknemers van Limburgs Uitje. Alle werknemers die wij gesproken hebben waren erg vriendelijk en wisten de activiteit op een leuke manier te leiden. Naderhand kreeg het winnende team zelfs nog een prijsje (onaangekondigd), dit was voor ons een leuke verrassing.

Limburgs Uitje is zeker een aanrader om met je vrienden/familie te gaan doen. Er zijn veel verschillende varianten van spellen die er gespeeld kunnen worden. Wij komen zeker hier terug voor dingen uit te proberen!

Maud uit: Meijel

Ervaring met: Familiedagen

Danique

Sabrina uit: Nijmegen

7,8

Ans uit: Huissen

18-09-2017

Helemaal geweldig. Wij hadden een avond met de nichtjes en hebben een koe gepimpt.

Loes uit: Grubbenvorst

18-09-2017

Ervaring met: Overige groepsuitjes

Ga zo door mensen, kei gezellige, relaxte middag gehad met de familiemix

Dorothé uit: Venlo

13-09-2017

Ervaring met: Familiedagen

goed georganiseerd, snelle communicatie via mail, deskundig, aardig, professioneel personeel. Heerlijke vlaai en vrouwen bbq. Helemaal goed voor onze familie dag !

Cor uit: Geldrop

13-09-2017