Beoordelingen Limburgs Uitje

Toine uit: Zijtaart

22-06-2018
7,5

Ervaring met: Personeelsuitje

Gezellige activiteit en mooie locatie (ook al is het tegen de snelweg aan) voor een bbq.

Jamie uit: Almkerk

21-06-2018
8,2

Ervaring met: Vereniging

Het was een leuke locatie en een leuke escaperoom. Een zeer geslaagd uitje.

Annemieke uit: Peer

20-06-2018
8,5

Coby uit: Ilpendam

20-06-2018

Ervaring met: Familiedagen

Wij hebben een hele leuke middag gehad! Allen hebben zich kostelijk geamuseerd tijdens het spelen van de spellen en ook het drie-gangen-pannenkoeken-menu viel heel erg in de smaak. iedereen was dik tevreden.

Werner uit: Helmond

Mcdonalds uit: Geldrop

Ervaring met: Personeelsuitje

Geweldige dag gehad! Iedereen was zeer dik tevreden en hebben zich uitstekend vermaakt! Communicatie en begeleiding was top! Personeel Limburgs uitje is duidelijk goed getraind om met groepen te werken! Het was een topdag!

Anke uit: Haps

Ervaring met: Personeelsuitje

Niets op aan te merken. Was prima!

Susanne uit: Schinnen

Ervaring met: Vrijgezellenfeesten

We hebben een heerlijke middag bij jullie gehad. We hebben ons allemaal goed geamuseerd. DE expeditie Columbus was echt voor iedereen leuk en als laatste half uurtje de Crazy Crasher, maakte de dag perfect. Onze begeleider Koen mocht wel wat meer pit laten zien. We waren heel erg aan het strijden om te winnen, beide teams en hij durfde daar niet echt op in te gaan. Maar al met al heeft hij het super gedaan. Ook de relaxe sfeer na afloop van Columbus voordat we naar de crazy crasher gingen, even dat drankje tussendoor en nababbelen was erg fijn. We hadden absoluut niet het gevoel dat we werden gejaagd. Al met al een super middag. We komen nog eens terug!

Moniek uit: Venlo

18-06-2018
8,5

Ervaring met: Vereniging

Goed geregeld, goed georganiseerd! Leuke spellen!

Ruben uit: Leunen

18-06-2018

Ervaring met: Personeelsuitje

Als personeelsuitje hebben we "minute to win it" gedaan.
Collega's en ik vonden het een erg leuke activiteit. Veel gelachen !!!

Echter heb ik misschien een tip:
Zelf heb ik "minute to win it" een keer ergens anders gedaan met een familiedag. Toen was er een tv aanwezig waarop de 60 seconden aftellend op beeld stond met een spannend muziekje eronder. (Bij elk spelletje) Dit zorgt voor extra spanning en je kunt dan als deelnemer zelf de tijd in de gaten houden.
Bij Limburgsuitje had diegene die uitleg gaf over alle spellen alleen een stopwatch. In mijn ogen iets minder spannend en sfeermakend.