Beoordelingen Luna Glass Tinting

• Eindresultaat 9,2

Bart uit: Schijndel Van der Kamp

24-03-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Kleine opmerking: mijn vooruit zou schoongemaakt worden. Bij het ophalen van de auto benadrukte uw collega nog hoe schoon die raam nu zou zijn. Maar werkelijk: de raam zat vol vegen, bij zonlicht erg hinderlijk.

Ties uit: Kaatsheuvel Stef van Delft

20-03-2019
7,5

Ervaring met: Auto raamfolie

Folie op ruiten Q7 geplakt. Mij verteld dat relief in ramen voor 90% niet meer zichtbaar zou zijn. Dit zie je toch nog erg goed. Laatst auto gezien die het ook had gefolied waar je niets meer zag. Dit vind ik jammer.

Stefan uit: Best

10-03-2019

Harald uit: Eindhoven

06-03-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

De medewerkers van Luna Glass Tinting hebben zeer goed meegedacht over de toe te passen tint op al aanwezig Privacy Glass. Enkele voorbeelden op de autoruit hebben voor mij de keuze een heel stuk eenvoudiger gemaakt. Heren, bedankt voor jullie hulp bij de keuze - en uiteindelijk dank voor het eindresultaat! Luna Glass Tinting, een ECHTE aanrader...

Jeroen uit: Rosmalen

03-03-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Op een professionele wijze de ramen donker gemaakt. Vriendelijk personeel en goed advies.

F uit: Brabant

01-03-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Wij zijn super vriendelijk geholpen in jullie showroom. Doordat jullie zelf de auto ramen getint hebben krijg je direct een hele goede indruk. Ook zijn jullie snel en duidelijk in jullie advies en prijs.
Wij konde met 1 week al terecht, helemaal top! En het eind resultaat is super mooi, heel chique!

Jeroen uit: Eindhoven Taxi Jeroen

19-02-2019
9,5

Ervaring met: Auto raamfolie

Ik heb de ruiten van mijn taxi laten tinten voor meer privacy en uitstraling. Ik vond de medewerkers zeer klantvriendelijk, het eindresultaat is prachtig en dat tegen een zeer scherpe prijs. Keep up the good work.

Guus uit: Eindhoven

18-02-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Deskundig advies en goed resultaat. Ik kon snel terecht.

A uit: Nuland

12-02-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Prettig, goed en netjes bedrijf. Goed advies en zeer klantvriendelijk.

Nick uit: Best

11-02-2019

Ervaring met: Auto raamfolie

Goed bedrijf levert netjes werk geeft goed advies👌🏻