Beoordelingen MAC broek

• Nazorg en garantie 8,6

Marleen

14-07-2018
9,5

Super service, alles snel bezorgd, retour geen probleem en Emmy geeft zeer vriendelijk persoonlijk advies

Elsbeth uit: Emmeloors

01-07-2018

Aanbevolen vanwege correcte afhandeling van de bestelde artikelen. Ook snelle levering. Afhandeling retour zending is tevens correct.

Cora uit: Capelle aan den ijssel

30-06-2018
7,4

Simone

30-06-2018

Danielle uit: Hasselt

Ria uit: Norg

6,2

Heb de mac dream cropped mid rise skinny jeans met contrasterende bies. De witte bies liet na 1 keer wassen gedeeltelijk los. (dit vind ik wel erg snel na 1 keer wassen, ook gezien de prijs) Heb contact opgenomen met de Bijenkorf waar ik hem had besteld. Deze was helaas niet meer verkrijgbaar in maat 42. Omdat de Mac dream broeken mij altijd erg goed bevallen (vindt het moeilijk om na een buikoperatie een fijn zittende broek te vinden. De dream broeken zitten altijd heerlijk. Helaas wel prijzig.)
Ik heb toen met de strijkijzer de rest van de witte bies eraf gestreken omdat ik deze broek wel graag wil hebben om bovenstaande reden. Het resultaat is me niet helemaal naar de zin omdat je de lijmresten nog een beetje ziet. Hopelijk wordt dit na een paar keer wassen wel minder.

Gerda

Yvonne uit: Nijmegen

26-06-2018

Netjes en erg snelle sevice

Ben

26-06-2018

Prima broek, goede pasvorm en strech.

A.

24-06-2018