Beoordelingen Makelaardij Friesland

uit: Opeinde

31-05-2017

Contact met vestiging: Drachten

ervaring:
We zijn zeer tevreden over het werk van Hielke Fonk, hij heeft alles van begin tot einde voor ons geregeld.

Klaas uit: Leeuwarden

16-05-2017

Ervaring met: aankoopbegeleiding

ervaring:
Professionele begeleiding. Makelaar en secretariaat altijd bereikbaar voor vragen. Gemaakte afspraken komen zij na.

J uit: Leeuwarden

27-04-2017

ervaring:
Wij zijn zeer tevreden, alles perfect geregeld! Complimenten aan Jan Ypeij!

Jacob uit: Stiens

Kryn uit: Siegerswâld

28-02-2017
8,2

ervaring:
Het kennismakingsgesprek was heel positief waardoor wij vertrouwen kregen in deze makelaardij. Men raadde ons aan een geheel nieuwe presentatie te laten maken, deze was van een prima kwaliteit. Al snel ontstond er veel belangstelling voor ons pand en was het binnen korte tijd verkocht!
Makelaardij Friesland, (kantoor Drachten) heeft ons bijgestaan bij de aankoop van onze nieuwe woning. Geheel naar tevredenheid. Men werkt effectief en correct.
Kortom, een goed gevoel.

Sebastiaan en Thessa uit: Leeuwarden

27-02-2017

ervaring:
Na het besluit om ons huis te verkopen, hebben wij zonder andere offertes opgevraagd te hebben, contact gezocht met Makelaardij Friesland. Vanuit onze omgeving kregen wij positieve reacties over de prettige en goede samenwerking en de kwaliteit-prijsverhouding. En dat klopt. Vanaf het eerste moment prettig contact met het kantoor en onze makelaar Jan Ypeij. Heldere en gerichte informatie en transparantie over de taxatie en verkoopkansen. Na elke bezichtiging direct een terugkoppeling over hoe het ging en het vervolg. Onze woning heeft maar zes weken te koop gestaan met een mooi verkoopresultaat. Kortom; wij vonden het een goede keuze om ons huis te verkopen via Makelaardij Friesland en dan specifiek Jan Ypeij.

A.C. uit: Leeuwarden

22-02-2017

ervaring:
Het verkopen van ons huis was totaal nieuw voor ons. Makelaardij Friesland heeft ons van begin tot eind fantastisch geïnformeerd en geholpen.