Beoordelingen Meester Advocaten

• Advies 9,0
  • Deskundigheid 9,1
  • Betrokkenheid 8,9

Anne uit: Loenen aan de vecht

04-03-2017

Ervaring met: Horecarecht

Erg prettig samengewerkt met bas. Hij heeft mij goed geholpen en de communicatie verliep erg prettig. De zaak uiteindelijk dik gewonnen dankzij bas.

D uit: Amsterdam

03-03-2017

Ervaring met: Civiel recht

De vooraf gegeven inschattingen zijn exact zo uitgekomen. De daarop uitgezette strategie heeft daarop heel goed uitgepakt. De andere partij daardoor steeds een stapje voor! Advocaten bezitten dus veel ervaring en deskundigheid. Prijzig? Zeker, maar was het resultaat dubbel en dwars waard!

paul uit: amsterdam Van: dampkring

23-12-2016

Doe Focko mijn vriendelijke groeten

Bas uit: De Cocksdorp Van: Eetcafé de Rog

17-12-2016

Ervaring met: Horecarecht

zeer vakkundig, deskundig en met veel compassie geholpen. Enorme toewijding en begrip voor de situatie.

DAnny uit: Volendam Van: De Dijk

16-12-2016

Ervaring met: Horecarecht

De ervaring die wij hebben met het kantoor is uitstekend.
Deskundig advies en no nonsense. Kijkt wat haalbaar is en daadwerkelijk ook is. Geen procedure om te procederen. Ook de kosten vielen reuze mee.

Jop uit: Amsterdam Van: SLA Holding B.V.

15-12-2016

Ervaring met: Horecarecht

Heel fijn samengewerkt met Focko Pieters in een zaak tegen de gemeente over het gebruik van onze winkel. Hij was zeer kundig en heel snel in zijn handelen. Uiteindelijk het best haalbare resultaat eruit gesleept.

Maarten uit: Groningen Van: Buckshot cafe

14-12-2016

Fijn om mee te werken! Tot zover voornamelijk contact gehad met Raoul en Stephan in ons gevecht tegen een grote bierbrouwer. Samen met collega horecaondernemers ben ik dit avontuur begonnen en we zitten nog midden in het proces.

Alain uit: Amsterdam Van: TomTom Horeca BV

14-12-2016
7,8

Remco uit: Amstrdam Van: Tapzuid

12-12-2016

Ervaring met: Horecarecht

fijne betrokken partner goede adviezen

Edith uit: Amsterdam

09-12-2016