Beoordelingen Meester Advocaten

• Betrokkenheid 9,0

Robbert uit: Amstedram Van: Brug34

17-01-2019

Ervaring met: Horecarecht

Joshua Perquin, heeft ons bijgestaan in een zaak mbt de drank en horeca wet. Hij heeft het verschil gemaakt om de zaak voor ons tot een goed einde te brengen. Zijn gedrevenheid, betrokkenheid en deskundigheid zijn van onschatbare waarde geweest om een lastige zaak tegen de gemeente te winnen.

Eduard uit: Middelburg Van: Hotel de Nieuwe Doelen

23-12-2018

Zeer geachte heer Perquin, Joshua,

Wat wij, m'n vrouw en ik, intuïtief, vanaf het eerste moment van
'kennismaking' aanvoelden, werd gisteren voor 100% bevestigd! We zijn opgelucht dat door uw grote deskundigheid en spitsvondigheid alle 'aantijgingen' ongegrond werden verklaard.

De subtiele en zeer deskundige wijze waarop u gedurende de hele procedure
te werk bent gegaan, heeft er volgens onze zeer stellige overtuiging toe geleid
dat de hele procedure succesvol is afgerond. U verstaat de 'kunst' en bezit de kennis om in een voor leken als wij, taal te verwoorden waar het in essentie om gaat.

Mochten wij, onverhoopt, ooit nog met een juridisch geschil geconfronteerd worden,
dan zullen wij niet aarzelen om u benaderen.

Wij zijn u zeer erkentelijk voor alle, vooral ook morele, ondersteuning in de onderhavige procedure.

Met grote dank en hartelijke groet van,
Eduard en Sabine

Raoul Etienne uit: Amsterdam Van: Schaapskooi

17-11-2018
9,6

Ervaring met: Horecarecht

Meester Advocaten heeft ons in de afgelopen 12 jaar met diverse horeca gerelateerde zaken tot volle tevredenheid bijgestaan,
En tot een goed einde gebracht .

Jannet uit: Amsterdam Van: De Italiaan

21-09-2018

Ervaring met: Horecarecht

Ondanks dat het een vervelende kwestie was waarom wij Kim hebben ingeschakeld heeft zij ons naar alle tevredenheid ter zijde gestaan.Wij hebben het contact met haar ervaren als informeel professioneel.Zeer prettig. Ook de snelheid van reageren op mails en telefoontjes hebben wij als erg professioneel ervaren.Veel dank.

Henrieke uit: Amsterdam Van: RAI

19-12-2017

Ervaring met: Bestuursrecht

Ik ben blij met de snelle en prettige manier van samenwerken en mocht er zich een volgende case aandienen dan neem ik weer contact op met Meester Advocaten.

Omar uit: Amsterdam Van: SOTTO Pizza III BV

18-12-2017

marcel uit: amsterdam Van: van breda holding

30-11-2017

Ervaring met: Bestuursrecht

Georgia uit: amsterdam Van: de koffiesalon

22-11-2017

Ervaring met: Horecarecht

Ik had via de mail een vraag gestuurd en ben snel teruggebeld met heel erg handig advies. Ik heb er veel aan gehad en het was prettig te kunnen overleggen wat een slimme stap was, zeker omdat het maar om een kleine kwestie ging.

Dennis uit: Amsterdam Van: Asian Kitchen Vijzel

20-10-2017
7,8

Reinout uit: Amsterdam Van: Cafe Vrijdag

15-06-2017

Ervaring met: Horecarecht

Focko is er prettige, professionele persoon om meer te werken.