Beoordelingen Mensonides

19-02-2019

Heel erg tevreden met Mensonides

G. uit: Schettens

15-02-2019

Prima en fatsoenlijke monteur.
Graag de volgende keer de zelfde monteur

sietse uit: jirnsun

15-02-2019
5,4

heb twee keer telefonisch contact met een medewerkster
gehad over een nota, er zou terug gebeld worden maar op heden heb ik nog steeds niets gehoord.

gr. van der Hooft

CJK uit: Wolvega

08-02-2019
8,2

L.S. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en vakmanschap over het plaatsen van, en de installatie binnen de meterkast en zonnepanelen. Uw mensen zijn hartelijk en welwillend om een zo goed mogelijk product af te leveren! Zeker het plaatsen op het dak t.b.v. de zonnepanelen!. ( i.h.b. wil ik Jan Sjirk Gÿliam bedanken voor zijn werkzaamheden op elektrisch gebied, plaatsen van de Envoy-Smetered, het opzoeken van en plaatsen van de electrakabel v.v. meterkast en via het dak, zonder opsmuk heeft hij alles perfect aangesloten ook wanneer de Envoy niet meezit en het programma hierin niet lekker meewerkt. Jan Sjirk blijft nuchter zijn werk doen tot het geheel naar wens is van de klant(en)!
Pluim Jan Sjirk……..….. Mvr.dank Karel @ Will, Wolvega

Robin uit: Harlingen

07-02-2019

Snel gemonteerd en nette vriendelijke monteurs zouden half 8 er zijn stonden om 20 over 7 al voor de deur dus ruim optijd
Nemen alle tijd om wat uit teleggen
Ben zeer tevreden over hoe alles gegaan is

Pier uit: Harlingen

01-02-2019

Perfecte service... cv ketel weigerde warmte te geven in het weekend... eerst Feenstra gebeld maar die wou niet komen omdat we geen onderhoudscontract hebben... Mensonides gebeld en kwam gelijk wel even langs..! Na een half uur zaten we weer in een warm huis...! TOP !!

Henk uit: Sneek

28-01-2019

J. uit: Harlingen

21-01-2019

Zeer tevreden. Uitstekende uitleg monteur

Hans uit: Makkum

21-01-2019

Monteur:vakkundig een zeer communicatief!

Bert uit: Sneek

02-01-2019

Vanavond hadden we storing van de verwarmingsketel in ons appartementengebouw waardoor enkele families in de koude. Storingsdienst bleek na enkele keren bellen niet bereikbaar. Gelukkig ken ik P.S., medewerker van jullie bedrijf, persoonlijk. Hem gebeld, 10 min. laten stond hij voor de deur en weer 10 minuten later probleem opgelost. Super bedankt P.!! Uiteindelijk toch zeer tevreden over de snelle service van jullie bedrijf!