Beoordelingen Merk-Echt

Emiel van den Berg - Berg Care

07-11-2018

Snelle reactie, goed bereikbaar en vriendelijk personeel.

Michel Uijlenbroek - TechNICHE (Bimmiddelen)

Jenny Holleman - Proteion

07-11-2018

Altijd snel reactie, fijne ondersteuning.
Ik vind de informatieve mails (bevestiging van aanvraag/inschrijving etc) erg uitgebreid, moeilijk uit te vinden wat mijn actie moet zijn.

Kim Vermeulen - Explose

06-11-2018

Wij waren eigenlijk op zoek naar een lokaal merk bureau. Uiteindelijk kwamen we toch bij Merk-Echt terecht. Zij hebben ons echt verrast met hun snelle service en expertise. Dichtbij op afstand en een betrouwbare partner als het gaat om het beschermen van merken.

01-11-2018

Een tijdje geleden heb ik hier een ‘6-je’ en ‘negatieve’ aanbeveling geplaatst doordat de follow-up in mijn ogen beter had gekund.
Ik werd kort daarna persoonlijk benaderd door de COO om mijn ervaringen te bespreken en verbetering in het aanvraagproces te kunnen invoeren.
Dit heeft mijn ervaring erg positief omgedraaid en wederzijds begrip gegeven.
Tevreden over de afhandeling! Dankjulliewel

Wim

25-10-2018

Altijd telefonisch bereikbaar bij vragen, met snelle terugkoppelingen. Zelfs de telefonistes weten van de hoed en de rand.
Ze maken goed gebruik van automatisering, en alle schriftelijke communicatie is tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader!

Dewi Boetius - The BLOOOM

23-10-2018

Ik geloof er in dat je nooit een 10 moet geven, omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Als ik daar niet in geloofde had ik dat zeker gedaan!

Ik ben super fijn geholpen en heb veel informatie gekregen. Er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen totdat ik alles ook echt begreep. Rechten zijn niet echt mijn ding. Gelukkig is Merk-Echt er wel voor je, om jou daarin te begeleiden.

Pieter Visser - Ultramar Products BV

19-10-2018

Wij hebben al bijna 20 jaar contact met Merk-Echt. In al die jaren is de service van een zeer hoog niveau. Geen vraag is te gek of teveel. Steeds weer krijgen we uitvoering antwoord van mensen die weten waar ze het over hebben. Merk-Echt, Werkt-Echt!

Yvon Smits - Dressed Walls

18-10-2018

Perfecte eerlijke communicatie,duidelijke uitleg.Voor mij het bedrijf waar ik met een gerust hart in zee ben gegaan.

Ewout Veldboom

17-10-2018

Goede en correct onderbouwd advies en begeleiding