Beoordelingen Meubelvisie

• Personeel 9,0
  • Nazorg en garantie 8,7

I uit: Alphen aan den Rijn

21-03-2019

Ervaring: Goede service, en nette bezorgers. Rijden bepaalde routes, dus kunnen niet altijd ophalen/bezorgen wanneer jij wilt.

Anja uit: Oss

20-03-2019

Ervaring: Netjes geholpen de bank ook netjes herstelt.
Prima contact met Meubelvisie.

Richard uit: Maarsbergen

19-03-2019

Ervaring: Meer dan tevreden met betrekking tot service en kwaliteit.

M. uit: Landsmeer

19-03-2019

Ervaring: Snelle en adequate communicatie via e-mail. Meubelmaker was duidelijk en deskundig.

Theo uit: Ede

16-03-2019

Ervaring: Al doorgegeven via een e-mail.

Janny uit: Woudsend

13-03-2019

Ervaring: Onze ervaring met Meubelvisie is positief. Ze waren zelfs eerder dan de afspraak was! De mannen waren zeer ervaren en deskundig. De bank zit weer prima

Yvonne uit: Amsterdam

05-03-2019

Ervaring: Ik had erg oude stoelen ( ik denk 35 jaar oud) maar erg aan ze gehecht en het model natuurlijk niet meer nieuw verkrijgbaar . Ik dacht ik doe 1 poging!! Kreeg ze gisteren geweldig terug!!!

Henk & Bouke uit: Papendrecht

25-02-2019

Ervaring: Wij zijn zeer tevreden over de vervanging van de vulling van onze stoelkussens.
Met een perfecte kwaliteit en ook een concurrerende prijsstelling.
Ook de toelevering en retour levering
verliep probleemloos.
Nogmaals hartelijk dank hier voor.
Henk Blokland & Bouke Klop
Papendrecht

Sven uit: Utrecht

17-02-2019
7,5

Ervaring: Mijn bank is goed en snel gerepareerd. De offerte bleek wel veel hoger dan het uiteindelijke werk dat nodig bleek om de reparatie uit re voeren.

Lutske uit: Harlingen

16-02-2019

Ervaring: Fantastische service. Voor de tweede keer onze bank gerepareerd. Eerst opgevuld en nu de onderkant gerepareerd.
Kan niet anders zeggen dat het een klantvriendelijk bedrijf is. En zeer vakkundig.
Volgende keer kom ik zeker terug.