Beoordelingen Meubelvisie

• Personeel 9,0
  • Nazorg en garantie 8,7

Marionne uit: Amsterdam

11-02-2019

Ervaring: Ik heb onlangs de zittingen van mijn suède eetkamerstoelen laten opvullen met koudschuim. De zittingen waren volledig doorgezakt maar zien er weer als nieuw uit en zitten heerlijk, puur vakmanschap!

De communicatie via e-mail gaat zeer snel en efficiënt, zelfs op zondagavond krijg je direct antwoord(!)

Snelle en scherpe prijsopgave, waar alles bij inbegrepen zit.

De heren van het transport zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam, ik had gevraagd of ze me vooraf wilden bellen als ze er aan zouden komen en dat gebeurde ook netjes.

Ik was de stoelen wel 3 weken kwijt (de opgegeven indicatie was tussen de 10-20 dagen), maar dat is gelijk ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken.

Kortom, ik ben een zeer tevreden klant ;-)

Marianne uit: Amsterdam

09-02-2019

Ervaring: Prettig contact. Heldere afspraken.
Bank is weer als nieuw. Boven verwachting. Duurde wel lang. Meer dan 3 weken zonder bank is best veel
Heel tevreden

Hedwig uit: Waalre

25-01-2019

Ervaring: Zeer positieve ervaring. Nette jongens die de bank komen halen en brengen en deze ook weer netjes op zijn plaats terug zetten. Daarnaast top gerepareerd, je ziet er helemaal niks meer van. Ook nog in een korte tijd, bank slechts 1,5 week moeten missen.

Rob uit: Tilburg

9,7

Ervaring: Kussens laten opvullen snel en goed gedaan

Nico uit: Maastricht

24-01-2019

Ervaring: Ik ben zeer tevreden met het repareren en de afhandeling van mijn bank,een ding beviel mij niet en dat was dat je geen telefoon contact kon hebben,je krijgt alleen in pc en die draait alles naar outlook. Ik wordt graag praten met iemand dat schept meer vertrouwen.

uit: Utrecht

22-01-2019

Ervaring: Bank en hocker weer als nieuw door de grondige reiniging. Daarnaast is de armleuning weer hersteld en kan de bank er weer een tijd tegenaan. Gezellige monteur, die trots is op z'n werk en dit ook vakkundig uitvoert. Al met al een goede service en prettige en duidelijke communicatie.

E uit: Gronsveld

29-12-2018
8,5

Ervaring: Bij deze willen we jullie laten weten heel blij te zijn met de gerepareerde zitbank. Het resultaat is zelfs beter geworden dan waar we op hoopten. Wij zijn dus uiterst tevreden!.

Theo uit: Bloemendaal

21-12-2018

Ervaring: Het kost een paar centen ( Glimlach ), maar we zijn zeer tevreden over het resultaat.
We zijn blij dat we onze banken hebben laten renoveren door Meubelvisie.
Wanneer dat zo uitkomt zullen we jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Theo uit: Hillegom

13-12-2018
9,7

Ervaring: Ik kan zeggen dat er uitstekend werk geleverd is.
De leren bank is hersteld en prachtig geworden, zojuist keurig afgeleverd en conform de afspraak voor de feestdagen klaar.
Goed bedrijf, vakmanschap en fijne medewerkers.