Beoordelingen Meubelvisie

Ervaring: Positief. Aardige vakkundige montdurz

Jessica uit: Oosterhout

20-03-2015
7,0

Ervaring: communicatie heb ik een onvoldoende gescoord, omdat ik vind dat de mailwisseling niet professioneel verlopen is. Er werd gesproken van een afspraak aan huis in de mail, totdat de chauffeur de kussens op kwam halen.... uiteindelijk is het door middel van een telefoontje van iemand van kantoor wel opgelost, maar ik raad meubelvisie aan om zorgvuldiger te zijn in hun mailcontact. Snelheid van het mailen mag nooit een excuus zijn voor slechte communicatie.

Bovendien vindt ik dat de mailwisseling ook geen professionaliteit uitstraalt...de mailtjes zijn snel opgesteld en voldoen niet aan de conventies. Als bedrijf is dat je uitstraling en moet je daar echt op letten!

Debby uit: Almere

19-03-2015

Ervaring: Bij mij moest mijn tapijt goed gereinigd worden. Jonge puppy dus hier en daar een ongelukje op mijn tapijt. Na 50 keer zelf geboend te hebben en mijn hond eindelijk zindelijk dacht ik maar eens goed laten gebeuren. Ik kwam een jonge mevrouw Marcha genaamd bij mij. Zeer professioneel en netjes. Ze heeft het tapijt weer nieuw leven ingeblazen. Hartstikke blij ben ik weer met mijn tapijt.

Bart uit: Amsterdam

7,4

Ervaring: Prima service.

Marcha uit: Almere

19-03-2015

Ervaring: Vriendelijke dame die van aanpakken weet! Super tevreden met het resultaat

Rosalia uit: Almere

18-03-2015

Ervaring: Keurig gedaan, ik ben zeer tevreden

Joupyce uit: Enschede

7,8