Beoordelingen Meubelvisie

Sophie uit: Amsterdam

8,2

H. uit: Havelte

7,5

Ervaring: Snelle offerte, vriendelijk personeel, prijs reparatie van de bank naar onze mening aan de hoge kant. Verder alles naar tevredenheid gerepareerd.

Thamar uit: Almere

02-04-2015

Ervaring: Ze hebben mijn fauteuil helemaal ontgeurd en gerepareerd van kleine scheurtjes. Ze zijn snel en klantvriendelijk! Zeker een aanrader!

H. uit: Amsterdam

01-04-2015

Ervaring: Reparatie bank. Zeer goed gedaan. Prima communicatie. Snelle en vriendelijke afhandeling. We zijn zeer tevreden.

Jeanne uit: Venray

01-04-2015

Ervaring: Vanaf de eerste vraag over informatie, de snelle beantwoording van de mails, het op korte termijn inplannen van de opdracht en de verwerking van de opdracht in zijn totaliteit is uitstekend verlopen! Zelfs zo dat ik jullie al aanbevolen heb bij een collega.
Bedankt!!!!!

Leonie uit: Appingedam

01-04-2015

Ervaring: Leren bank laten opknappen ivm scheurtjes.
Ze hebben de zittingen opnieuw gestoffeerd en de bank ingekleurd. Echt prachtig geworden en de bank is weer als nieuw.
Echt een aanrader als je je oude bank nog niet kwijt wilt

Jade uit: Dedemsvaart

31-03-2015

Ervaring: Heb een 2e hands bank gekocht via MP en deze stonk bij mij thuis vreselijk naar nicotine.
Een zeer vriendelijke jongedame heeft mijn bank super gereinigd en ontgeurd. Ben helemaal blij.

A uit: Hollandsche Rading

6,9

Ervaring: Mooi werk geleverd. Snelle communicatie.

M uit: Weesp

Foekje uit: Almere

30-03-2015

Ervaring: Vakkundig advies en zelfs onze meegebrachte salontafel schoongemaakt en in de olie gezet om te kijken of het het juiste middel was.
Chapeau