Beoordelingen Mijn Autocoach BV

21-02-2019
8,1

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Edward was snel ter plekken en heeft helder verwoord wat de staat van de auto is. en ook handige onderhoudtips.
Hiermee had ik een beter gevoel bij de aanschaf

Robin uit: Utrecht

20-02-2019
9,8

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Adviseur: Edward

Positieve ervaring:
Er werd veel tijd genomen, bij het eerste telefoontje al en ook bij de terugkoppeling van het resultaat Zelfs de LAKDIKTE werd gemeten. Dat had ik nooit zelf kunnen doen! Ik heb eerder bij een dealer een keuring uit laten voeren maar dat was eigenlijk op de brug en kijken, dit ging veel verder. Ik belde de ene dag, de keuring was direct de dag erna. Volledig ontzorgd, heerlijk. En nu weet ik ook echt zeker dat er niks aan de auto te ontdekken viel. Er kan altijd nog wat gebeuren, maar dan was dat iig van tevoren niet te constateren.

Verbeterpunten:
Ik kan zo snel niks bedenken.

20-02-2019

Ik ben een: vrouw

Remco uit: Utrecht

2,9

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Positieve ervaring:
Contact met de medewerkers was prima

Verbeterpunten:
Ik ben ontevreden over de keuring. Ik heb hier al een mail over gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen. Hieronder de inhoud van mijn e-mail bericht:

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de inspectie door jullie specialist.

Zo staat er in het keuringsrapport dat de stoelverwarming in orde is. Dit is niet het geval, want de verwarming bij de stoel rechtsvoor werkt niet. Dit houdt in dat de inspecteur niet heeft gecontroleerd of de verwarming daadwerkelijk werkt, maar wel in het rapport heeft aangegeven dat deze in orde was.

Daarnaast is de onderkant door de inspecteur gecontroleerd. Tot verbazing van mijn eigen Saab specialist is over het hoofd gezien dat de aandrijfashoes links achter kapot is. Dit onderdeel zit vol in het zicht en was vol gesmeerd met vet, wat een bekend trucje is om lekkage mee te verdoezelen

Iets wat ik de inspecteur niet geheel kwalijk kan nemen, maar wel zeer teleurstellende vind, is dat de inspecteur niet heeft opgemerkt dat de auto te laag is voor vele drempels. Het is met deze auto niet mogelijk om over normale korte drempels te komen zonder de bodem te schaven ongeacht hoe langzaam je er met de auto overheen gaat.

Dit alles heeft nu al voor vele extra kosten gezorgd, want de controle van de auto heb ik opnieuw moeten laten uitvoeren. Ook moet de auto nu terug naar de dealer omdat er nieuwe veren ondergezet moet worden, omdat deze auto anders niet bruikbaar is Dit zorgt aan mijn kant voor veel extra kosten.

Frans uit: Asten

7,0

Adviseur: Eric

Positieve ervaring:
Net en vriendelijk geholpen. Geloof ook kundige monteur / beoordelaar.

Verbeterpunten:
Ook al zegt verkoper: " heeft klant werkend " gezien dan toch graag tijdens de keuring uitvoeren. De koper vraagt niet voor niets een aankoopkeuring aan. In dit geval is er geen gas aangesloten en geen water erop gezet. De kachel brandde inderdaad tijdens ons bezoek maar weet niet of deze ook spontaan aanging. En nu dus nog niet.

Martijn uit: MOERGESTEL

Positieve ervaring:
Keurmeester (Marco) was ter zake kundig, benaderbaar en klantgericht.

Verbeterpunten:
Communicatie over de afspraak tot 2 maal toe via verkoper terwijl ik daarvan niet op de hoogte was. Geen bevestiging per mail of anderszins dat het planning proces was gestart. Leek erop dat de opdracht niet werd opgepakt.

Michael

8,1

Positieve ervaring:
Zeer goed geholpen. Veel kennis en ervaring. Prettig contact.

Jens uit: Nijmegen

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, hartelijk, verstandige en kundige medewerkers

Prijzig

Sjoerd uit: Amsterdam

13-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
Inplannen ging snel en makkelijk, keuring was top.

M.J. uit: Spijkenisse

13-02-2019

Adviseur: Eric

Positieve ervaring:
Het contact met de autocoach verliep heel duidelijk en plezierig. Het rapport van de auto werd ook duidelijk toegelicht zonder moeilijke technische termen.