Beoordelingen Mijn Autocoach BV

Rinus uit: Woudenberg

09-12-2018

Ik heb afgenomen: Gratis advies

Positieve ervaring:
Daan heeft ons vriendelijk geadviseerd tijdens onze zoektocht naar een SUV. Wij zijn zeer tevreden over zijn klantvriendelijke benadering en brede deskundigheid.

Nvt

Raoul uit: Mijnsheerenland

09-12-2018

Positieve ervaring:
Super goede hulp en declareren kosten alleen die van toegevoegde waarde zijn: niet onderhandelbare prijs? dan ook geen kosten voor onderhandelen.

Verbeterpunten:
Ik was telefonisch niet bereikbaar en er is niet nogmaals geprobeerd contact op te nemen met mij. Pas vrijdag 's avonds na werktijd zag ik een gemiste oproep en een voicemail. Een 2e bel poging had ik gewaardeerd.

Jornt uit: Haarlem

07-12-2018
5,9

Positieve ervaring:
Meer transparantie over aanvullende kosten. Ik word nagebeld over een factuur na 4 dagen terwijl de uiterste betaaltermijn nog meer dan een week in de toekomst ligt.

W uit: Breda

06-12-2018
7,6

Positieve ervaring:
Erg klantvriendelijk en betrokken bij het proces

Verbeterpunten:
Ik vind het best duur voor een keuring van een uurtje, dit terwijl het eigenlijk het meest nodig is bij mensen die zich het niet kunnen veroorloven om een kat in de zak te kopen.

Ruth uit: Hoogvliet Rotterdam

04-12-2018
7,7

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
Prettige gesprekken gehad met allebei Jeffrey en Ruud. Ik denk dat ik met het hulp van autocoach een goede beslissing hebt genomen voor een auto. Het is een echte goede service voor mensen die niet zoveel over auto’s weten.

Dick uit: Haarlem

04-12-2018

Positieve ervaring:
De auto is intensief nagekeken en daarna heb een keurige uitleg van de uitslag gekregen. Top! Een aanrader.

Nitesh

03-12-2018

Positieve ervaring:
I had very pleasant experience speaking to the expert from mijnauto coach after the inspection. He took time and explained every detail. Also, I was really happy that I could arrange everything with just a phone call and I did not have to travel on site.

none

Robert uit: Almere

03-12-2018

Adviseur: Eric

Victor uit: 10-10-2018

02-12-2018

Positieve ervaring:
erg prettige, klantvriendelijke inspecteur, met uitstekende kennis van zaken, erg nuttig.
betreft keuring audi a6 avant bij de rooij in de bilt op 26 nov 2018

marinus uit: oudelande

01-12-2018

Positieve ervaring:
Het is echt een meerwaarde. Ik had al een prijs gemaakt met de verkoper en door de keuring kwamen ander licht over de auto waardoor de verkoper de ontbrekende kwaliteit aanvulde met reparaties.

Verbeterpunten:
Er zijn geen verbeterpunten te melden. Top vonden mijn vrouw en ik het.