Beoordelingen Mijn Autocoach BV

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,3

F uit: Beek en Donk

29-05-2014

Positieve ervaring:
Mijn oordeel over Mijn Autocoach is zeer positief, vanwege het feit dat ze mij meer zekerheid hebben gegeven over mijn aankoop!
Het is een prettige gedachte dat zowel de tijd genomen wordt om een goede proefrit te maken, als de evt. nieuwe aankoop op de brug uitgebreid te inspecteren. Daarnaast hebben we rustig vooraf overleg gehad mbt onderhandeling over inruil & bedragen, wat daarna overging in een prettig gesprek met de verkoper.

Het gevoel dat je in je aankoop gesterkt wordt door een zeer vriendelijke kenner van zaken, maakt dat ik Mijn Autocoach altijd zou aanbevelen aan mensen die minder autotechnisch onderlegd zijn! Eric Biemans, heel hartelijk dank voor je bewezen diensten!

Paul uit: Amersfoort

27-05-2014

Positieve ervaring:
De auto werd op de brug in een garage zeer grondig geinspecteerd na een proefrit en hierna werd heel goed uitgelegd wat eventuele aandachtspunten zouden zijn en met dit gegeven heeft de medewerker van mijn autocoach voor ons bij verkopende partij een mooie overeenkomst onderhandeld. Wij hebben dankzij mijn autocoach een auto die veilig en betrouwbaar is. En ik zou ze aan iedereen dan ook willen aanbevelen die met zekerheid een andere auto aan willen schaffen

Geen

Peter uit: Houten

21-05-2014

Positieve ervaring:
Afspraken werden goed nagekomen. Heb nu een goed gevoel over de auto.

Verbeterpunten:
Elektronisch Technisch verslag rapport is erg summier. Niet eens een advies.
Graag in de toekomst verslag en factuur in aparte PDFjs. I.v.m. doorsturen etc.

20-05-2014
9,8

Positieve ervaring:
Veel tijd genomen om mij te begeleiden met het vinden van een geschikte auto. Medewerkers zijn erg vriendelijk en klantgericht. Na een aantal slechte ervaringen met autohandelaren/dealers, ben ik eindelijk tevreden!!

reint uit: dordrecht

8,2

Ik heb afgenomen: pakket 1

Positieve ervaring:
timing benoemen problemen auto met verkoper zeer natuurlijk.Geen enkel punt wordt vergeten. Verkoper weet vriendelijk edoch zakelijke over te komen

geen

Dick uit: Gouda

Positieve ervaring:
Een auto kopen is kost een heel wat geld.
We wilden voor dit geld wel een goede auto hebben.
Met technisch heb ik niet heel veel verstand van auto's.
Plus dat ik niet goed kan onderhandelen.
De autocoach heeft ons hierbij heel goed geholpen!

Verbeterpunten:
De autocoach en de verkoper hebben 1x een poosje met elkaar gepraat, zonder dat wij erbij waren, dit was niet fijn, omdat je dan niet weet wat er wordt besproken.

I. uit: Ermelo

Positieve ervaring:
Zeer goede ervaring met Mijn autocoach! Wij hebben 2x iemand mee gehad en allebei de mannen hadden echt verstand van zaken. Ruim 2 uur zijn ze besig met inspecteren en de proefrit waarbij je uiteraard zelf ook rijdt maar ook de autocoach. Het onderhandelen lieten we ook aan de autocoach over en heeft hij ervoor gezorgd dat we het bedrag moesten betalen wat we ook vantevoren met hem hadden afgesproken. De autocoach verdiendzo zijn eigen geld terug. Ik zou het iedereen aanbevelen die niet zo heel veel verstand heeft van auto's. Want het is toch een hoop geld wat je uitgeeft en dan wil je ook iets goeds. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!!!

Verbeterpunten:
Ik zou proberen om nog meer naamsbekendheid te krijgen. Ik heb al aan een paar mensen verteld over mijn autocoach en niemand kende het nog. Maar de mond op mond reclame is natuurlijk het beste. Zolang jullie goed werken leveren zal het best goedkomen!

Ronald uit: Haarlem

16-05-2014
7,8

Ik heb afgenomen: pakket 3

Positieve ervaring:
We hadden een zoekopdracht gegeven aan mijn auto coach. Binnen een dag hadden we een top 3 die perfect aan onze wensen voldeed. Na telefonisch contact hadden we een afspraak gemaakt om de eerste auto te bekijken.

We hebben uiteindelijk op die dag twee auto's bekeken.

Bij het eerste bedrijf kregen we een hele vreemde reactie op de komst van onze auto coach, ondanks dat dit van te voren gecommuniceerd was. De verkopers leken liever niet te willen dat de auto gecontroleerd zou worden. Dit gaf ons het gevoel dat er iets mis was met de auto en we hebben dit gesprek snel afgekapt. We waren op dat moment al heel blij met ons besluit om een auto coach mee te nemen.

Gelukkig had onze auto coach nog tijd om een tweede auto te bekijken waardoor we niet voor niets een vrije dag genomen hadden.

Bij het tweede bedrijf werden we heel vriendelijk ontvangen. We konden meteen een proefrit maken en de auto daar op de brug zetten. De auto coach heeft uitgebreid de tijd genomen om alles te controleren en ons daarna geadviseerd over de onderhandelingen. Alles was daarna snel afgehandeld. Nog nooit zo snel en met zo'n goed gevoel een auto gekocht.

Verbeterpunten:
Onze auto coach gaf na ons bezoek bij het eerste bedrijf aan dat hij er vanaf het begin geen goed gevoel bij had. Wat ons betreft had hij eerder meer initiatief mogen tonen door het gesprek gewoon af te kappen. Dit hebben wij uiteindelijk zelf gedaan, maar iemand die iets minder sterk in zijn schoenen staat had hier misschien wel moeite mee gehad.

Randjid uit: Barendrecht

16-05-2014

Positieve ervaring:
Mijn Autocoach, was voor mij ideaal, wilde graag een leuke goeie auto, maar heb er te weinig verstand van of die auto ook goed is. De Auto-coach heeft ons super geholpen met het vinden van onze Opel Twintop.Zeer proffesioneel. Aanrader.

geen

Yvonne uit: Roden

11-05-2014

Positieve ervaring:
Het was erg prettig om goed begeleid te worden bij het kopen van mijn auto. Er werd grondig en uitgebreid gekeken naar alle aspecten, zowel extern als intern. Ik kan Mijn Autocoach aan iedereen aanbevelen die net zoals ik niet de technische kennis heeft om een auto goed te kunnen beoordelen.

Geen.