Beoordelingen Mijn Autocoach BV

Herman uit: Amstelveen

12-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
vrijdagochtend gebeld maar rekende nergens op en tóch zaterdag al iemand om 9.30 beschikbaar om op locatie de te kopen auto te keuren. Anderhalf uur later al telefonisch ingelicht over alles en even later het rapport. Netjes verzorgd, aardige mensen. Blij met de extra zekerheid en het houvast dat het rapport me biedt tegenover de dealer.

Verbeterpunten:
Ben nergens tegenaan gelopen dus zou het dus niet weten

Teun uit: Megen

12-02-2019

Positieve ervaring:
Snelle service, duidelijke communicatie.

Verbeterpunten:
Mail met aankoopkeuring rapport was wat onduidelijk. Knop om naar rapport te komen heet Ik claim mijn cadeau ????

Niels uit: Wageningen

11-02-2019
8,2

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Totaal paket voor het vinden van een auto. Het proces verliep soepel en vlot en heeft ons veel tijd bespaart. Ook technische keuring was nuttig en bedongen korting dekt meerendeels de kosten van mijnautocoach. Aan te raden dus!

Eric uit: Bussum

10-02-2019
4,9

Positieve ervaring:
Gedurende de introductie ben ik netjes te woord gestaan en heeft men mij overtuigs om mijn auto te laten keuren door Mijn Autocoach

Verbeterpunten:
Het technisch verslag wat ik heb ontvangen na de keuring liet veel onbeantwoorde vragen bij mij achter, vooral t.a.v. het uitlezen van de storingen. Bij elke uitgelezen storing werd verder niet verteld wat nu precies het probleem was en wat er vervolgens moest gebeuren. Op mijn vraag wat de storing precies inhiled werd gezegd dat ik het bij de dealer moest laten diagnosticeren. Met andere woorden, je kan beter meteen een technische aankoopkeuring laten doen bij een dealer.

peter uit: Veenendaal

10-02-2019
7,9

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Een algemene goede en positieve ervaring.

Verbeterpunten:
Telefooncentrale, lang in de wacht.

Derk uit: Amsterdam

09-02-2019
5,0

Positieve ervaring:
Keuring was prima, misschien wat oppervlakkig gezien de prijs

Verbeterpunten:
- binnen een uur contact opnemen gebeurde niet (vond ik niet erg, maar beloof het dan niet zo prominent)
- uiteindelijk door twee verschillende mensen benaderd
- ik heb uiteindelijk nooit - ook niet nadat ik nogmaals hieron vroeg - een offerte gekregen voor op kenteken zetten vd auto
- er stond een fout in het rapport, is verbeterd nadat ik daarover heb gebeld.
Al met al een rommelig traject, met een dubieuze prijs-kwaliteit verhouding als je het mij vraagt.
Derk Nijssen

Cees uit: Haarlem

08-02-2019

Ik heb afgenomen: Aankoopkeuring + onderhandelingen

Positieve ervaring:
Eric heeft de auto rustig en deskundig gekeurd. Hij heeft daarna voor mij onderhandeld. Na zijn gedegen advies heb ik de auto gekocht en zonder garantiepakket direct meegenomen. Hulde!!

geen, houden zo

Chris uit: Roosendaal

06-02-2019

Positieve ervaring:
Op korte termijn afspraak voor keuring kunnen maken, na keuring heldere telefonische terugkoppeling en uitgebreid schriftelijk rapport ontvangen. Absoluut aanrader bij aanschaf gebruikte auto!

Geen

04-02-2019

Positieve ervaring:
Goed, vriendelijk, professioneel contact. Prettige keurmeester met verstand van zaken. Het geeft mij een heel gerust gevoel dat ik met een keuring onze camper heb aangeschaft.

Thanasie uit: Arnhem

29-01-2019