Beoordelingen Mijn Autocoach BV

• Deskundigheid 8,9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,3

Eric uit: Vlissingen

Positieve ervaring:
Het is een prettig idee dat er een expert mee kijkt bij de aanschaf van de auto. De kosten van een aankoopkeuring kunnen zich terug verdienen als de garage bereid is om de gevonden ' gebreken' te repareren.

Sanne uit: Amersfoort

Ik heb afgenomen: Gratis advies

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
Super geholpen door Bob van MijnAutocoach! Goed advies over auto's die ik zelf had gevonden. Grondig online onderzoek en snelle duidelijke terugkoppeling. Alert op details en altijd bereid om net even iets extras voor je te doen! Kortom, goed advies en erg toegankelijk!

Wouter uit: Utrecht

7,3

Positieve ervaring:
Prettig geholpen en vooraf goed geïnformeerd.

Pragmatisch en redelijk snel. Binnen 24 uur lukte niet, maar de dag erop (zaterdag) wel. Op locatie.

Een belletje direct na de keuring met de hoofdlijnen van de uitkomsten.

Tarief:
299,- op website, 249,- op factuur. Wel snel en netjes gecorrigeerd maar is misleidend en niet handig.

Ik vind het tarief vrij fors voor een uur (effectieve keuringstijd 50 minuten). Er zijn veel goedkopere aankoopkeuringen zag ik later maar mogelijk zijn die niet vergelijkbaar.
DEKRA is vergelijkbaar in prijs maar neemt (naar eigen zeggen) 2 uur voor de keuring.

Rapport:
Ik ontving maandag pas het rapport terwijl zaterdag de keuring was gedaan en de factuur was betaald. Dus had de auto net zo goed op maandag gekeurd kunnen worden, ik koop immers geen auto zonder het rapport zelf te hebben gezien.

Bereikbaarheid:
Zaterdag 7 keer gebeld en in totaal 40 minuten in de wacht gestaan, om het rapport op te vragen. Meldingen als "bedankt voor uw geduld, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" en "er zijn nog 2 wachtenden voor u". Ook e-mails gestuurd. Maar onbereikbaar.

Duur van de keuring:
Als je de testrit van 15 min eraf haalt zijn alle overige punten in 35 minuten getest. Zonder een oordeel te kunnen en willen vellen roept dit bij mij toch wel de vraag op hoe grondig die andere +/- 75 punten in 35 minuten getest kunnen worden.
Maar misschien is dat voor een specialist eenvoudig, ik weet het niet.

Patrick uit: Duiven

Positieve ervaring:
Netjes tot nu toe alles volgens afspraak

Rens uit: Naarden

07-04-2019
3,9

Ik heb afgenomen: Mijn Autocoach Totaalpakket

Positieve ervaring:
Intake gesprek met Ernst was prettig, vervolgtraject minder, medewerkers hadden geen tijd en het was duidelijk dat er door ziekte oid er niet genoeg medewerkers waren wat afbreuk deed aan het gevoel van service en aandacht.

zie hiervoor.

Mare uit: niet relevant

07-04-2019
8,1

Adviseur: Ruud

Positieve ervaring:
Zeer professionele en ervaren deskundige die daarmee het gevoel geeft dat je een goed oordeel hebt over de aan te kopen auto

Verbeterpunten:
De prijs is redelijk aan de hoge kant. De kwaliteit is goed, maar 300 euro voor 1,5 uur keuren is wel veel.

Marcia uit: Amersfoort

04-04-2019

Ik ben een: vrouw

Positieve ervaring:
De afspraak kon direct door Autocoach worden ingepland, in dit proces zijn we voledig ontzorgd. Naderhand belde Eric direct met zijn bevindingen en adviezen.
Na telefoniosch contact in de avond, bleek dat onze betaling nog niet was verwerkt in de administratie, ondanks dat is het keuringsrapport direct beschikbaar gemaakt.
Top service!

Stefan uit: Hendrik-Ido-Ambacht

04-04-2019

Adviseur: Ruud

J. uit: Aadorp

02-04-2019

Positieve ervaring:
Goed en deskundig onderzoek op tal van onderdelen.

Job uit: Veghel

01-04-2019

Positieve ervaring:
Accurate hulp en assistentie bij het technische aspect van de aankoop. Ik kon op goed niveau met de monteur de auto telefonisch doornemen. Ik heb een specifieke auto uitgekozen waarbij een foute koop een aardige financiële tegenvaller kan zijn. Met de hulp van Autocoach heb ik vertrouwen dat ik geen miskoop doe.