Beoordelingen Milieu Service Brabant

• Kwaliteit facturatie 8,5

Martijn uit: Volkel

14-09-2018
3,5

Een bijzonder bedrijf MSB hoe ze met hun klanten omgaan. Een aantal weken geleden heeft een MSB medewerker illegaal ons terrein betreden zonder zich te melden op kantoor. Een van onze medewerkers betrapte hem op ons terrein en kwam hij met een vaag verhaal aan zetten dat ze containers kwijt waren. Daarna begint het bijzondere circus met MSB en willen ze een zakelijke overeenkomst die we hebben ineens gaan wijzigen omdat we te weinig afval afvoeren. We hebben een zakelijke overkomst die ze driemaal verlengt hebben onder dezelfde voorwaarde en ineens moet dit tussentijds ineens aanpast worden zonder fatsoenlijk overleg. Eerst bieden ze een huurprijs aan van € 10,00 per maand en een email later wordt de prijs ineens verhoogd met € 50,00 per maand zonder geldige reden van opgaaf. Na drie jaar komt MSB erachter dat het afval volume wat we via de verzamelcontainers afvoeren te goedkoop is aangeboden aan ons en proberen ze die fout nu te herstellen door ineens forse huurprijzen te vragen met als doel dat we het contract niet door willen zetten. Een fatsoenlijk bedrijf zou deze prijswijziging doorvoeren op het moment dat het contract verlengt dient te worden. Let goed op wat je met dit bedrijf doet. De lage prijzen hebben ze bij ons destijds aangeboden omdat de vertegenwoordiger dolgraag in het werkgebied van de andere afvalverwerker/concurrent de bakken kost wat kost wilde plaatsen om zo markt terrein te winnen. Nu blijkt dat we geen interessante klant zijn worden we bedreigt met allemaal facturen die niet volgens het contract verstuurd kunnen worden.
Na telefonisch geprobeerd te overleggen met de directeur van het bedrijf over de kwestie kwamen we er samen niet aan uit en werd richting ons geen oplossing geboden, als alleen maar een dreigend met een advocaat en de rechter.

Lotte uit: Boxtel

06-09-2018

Komen netjes hun afspraken na.
Zeer proffesioneel.

8,1

Gabi uit: Tilburg

Hans uit: Mill

7,5

Nog te weinig ervaring met uw firma, om een goed oordeelt te geven. Start zeker niet verkeerd.

arno uit: tholen

wij zijn tevreden

Jochem uit: Gastel

31-08-2018
7,8

onze ervaring is goed (anders waren we niet als klant terug gekomen na ons verblijf in het buitenland) en als er iets mis gaat wordt het goed opgelost.

Joep uit: Veldhoven

03-08-2018

Zeer professioneel. Ik ben zeer tevreden over msb

jgm uit: boxtel

30-07-2018

snelle en zeer goede afhandeling van communicatie en snelle levering van de containers en het correct nakomen van afspraken die gemaakt zijn.