Beoordelingen misterbed.nl

19-10-2017

René uit: Vught

18-10-2017
7,9

Leuke collectie. Goed op de hoogte gehouden van leveringsmoment. Leveringstermijn was ook extreem kort! Bouwpakket was overigens niet compleet: ik miste twee meubelschroeven waardoor de zaak niet zo stevig was. Daar kan MisterBed niks aan doen. Hierover gemaild, maar nooit meer iets van gehoord. Daar kan MisterBed wèl iets aan doen! Ik heb na lang zoeken in mijn rommelbak gelukkig iets gevonden waarmee ik verder kon, maar dit vond ik wel een minpunt.

Marjolein uit: Amersfoort

17-10-2017

Supergoede service. In alle opzichten. Helaas is alleen het tentje onder het bed vrij snel los gegaan aan 1 kant; de strip met het klittenband is niet echt stevig. Maar dat is een klein minpuntje maar 😉

wendy uit: zoetermeer

17-10-2017
7,9

prima bed makkelijk met lades eronder mijn zoon is er blij mee

Trudy uit: Sexbierum

16-10-2017

Is een mooi product, zeer tevreden.

Jan-Pieter uit: Schiedam

15-10-2017

Gewoon een hele goeie ervaring. Prima service (matras omruilen was geen probleem) alleen de chauffeur had iets nauwkeuriger moeten zijn. Vergat 1 doos af te geven en moest terugkomen. Bellen met servicedesk als zeer prettig ervaren!

Caroline uit: Kampen

14-10-2017

Mooie kledingkasten besteld voor weinig geld. Kasten werden keurig geleverd en de kalwiteit is super. We zijn er blij mee!

vicky uit: antwerpen

9,8

Lisette uit: Uithoorn

14-10-2017

Keurige levering en op tijd. De kast zelf was een draak om in elkaar te zetten.

H uit: Hilversum

13-10-2017
9,8

Mooie hoogslaper van topkwaliteit voor een nette prijs. Keurig geleverd volgens afspraak.