Beoordelingen misterbed.nl

• Prijs 8,2

15-05-2019

Floris uit: Pijnacker

13-05-2019

Nette en snelle levering. Relatief makkelijk in elkaar te zetten. Prima kwaliteit / prijs

D uit: Haarlem

12-05-2019

We waren al een tijd op zoek naar een hoogslaper met daaronder niet alleen een bureau maar ook een kast. Deze vonden we uiteindelijk op de site van Misterbed. Top kwaliteit, goed stevig, zeker niet vergelijkbaar met bedden van de Zweedse blauw/ gele winkel.
Onze zoon slaapt hier beter in dan ooit tevoren en is zo trots op zijn eigen bureau, met kast. Hij en dus ook wij gaan hier vast nog heel lang plezier aan beleven.
Enige jammere vonden wij dat de kast standaard met een roe (= hangkast) wordt geleverd. Wij hebben daar nu zelfs iets aan veranderd, maar voor ons was het wenselijk geweest als de optie/ mogelijkheid er was, ook die kant van de kast van planken te kunnen voorzien, vanzelfsprekend tegen meer prijs. Misschien kunt u daar iets mee?

Fikr uit: Hoogvliet

11-05-2019

Het bestellen en leveren was perfect vooral ook de communicatie hierin. Alleen toen ik het bed eenmaal in elkaar had na 2,5 uur zag ik hier en daar wat schade en lakschade dat vond ik erg teleurstellend. Leg dat je zoon van 2 jaar maar uit. Dus de kwaliteit was voor mij zeker niet goed.

Rianne uit: Oss

11-05-2019
9,9

Tamara uit: Den helder

7,0

De schroeven draaiden door. Of je draaide zo door de plank heen. Helaas stond er niet bij vermeld dat het zonder lattenbodem was. Mijn kind moest op een plank slapen. Dus er moest een extra matras op.

Nicole uit: Lisse

10-05-2019

Bereikbaar voor persoonlijk contact. Helaas was een mail terug in onze spambox terecht gekomen. Schade is netjes opgelost en zonder kosten opnieuw naverzonden.
De matras valt ons helaas tegen, we vinden deze te hard. Misschien is dat dit persoonlijk is.
Fijner ervaring met de webshop, inmiddels 2 bedden gekocht en hierover zeker tevreden.

Martha uit: Rosmalen

10-05-2019

In 1 woord. Super. Telefonisch contact gezocht. Uitleg gekregen en dachten mee betreft de levering. Goede kwaliteit en een hele mooie prijs

Iet uit: Katwijk

7,9