Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,7
  • Prijs 8,2

Marloes uit: Elst

10-06-2018

Prettig om achter zo'n grote website een heel persoonlijk contact te vinden. Telefoon werd snel beantwoord en geen callcenter gevoel. Werd meegedacht over een probleem, wat uiteindelijk niet bleek te bestaan.

Willem L uit: Nieuwegein

08-06-2018
7,8

Nette en goede afwerking

Daphne uit: Bergschenhoek

08-06-2018

Kwamen paar schroefjes te kort maar was goed zelf op te lossen.

h uit: hoogvliet

29-05-2018

samen met een vriendin inklaar gezet dat ging niet makkelijk ondanks de goede beschrijving.

Renée uit: Tiel

27-05-2018
6,1

Ik heb twee kinderbedden bij jullie gekocht. Één daarvan is mooi van kwaliteit en super stevig. Goeie prijs ook. Het andere bed is een hoogslaper. Het bed is mooi en de kwaliteit prima, alleen hij is niet stevig. De constructie is zo gemaakt dat hij te veel wiebelt, en niet fijn is om in te slapen. We heb en hem vast moeten zetten aan de muur en nu is het prima.
Ik had speciaal gebeld en gemaild om af te spreken dat de bedden drie hoog werden gebracht. Dat was geen probleem, alleen toen ze werden geleverd wist de vervoerder van niks. Hij was alleen en samen hebben we het naar boven moeten sjouwen. Daar moeten jullie met jullie vervoerders betere afspraken over maken........

N. uit: Maasbree

25-05-2018

Marianne uit: Nijkerkerveen

25-05-2018
3,9

Ik wacht al heel lang op mijn kapot ontvangen onderdeel SK1 en krijg ook geen reactie meer op mijn mail.
De omschrijving om het product in elkaar te zetten is niet erg duidelijk.

Rianne uit: Barneveld

7,9

Helemaal tevreden.
Geen op,aanmerkingen.

Nick uit: Appingedam

24-05-2018

Goede en duidelijke service. Bezorgen hielp keurig mee het pakket naar boven te brengen!

Daniëlle uit: Zaandam