Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,9
  • Prijs 8,3

A uit: Ijmuiden

12-04-2017

Keurige aflevering en goede kwaliteit.

Marjolein uit: Capelle aan den IJssel

03-04-2017

We zijn heel tevreden over het bed, maar er zijn een paar kleine puntjes.

1) De trap is iets te smal, dus erg lastig als ouder om het bed op te maken.

2) De trap is erg glad waardoor er geen houvast is, wij gaan er zelf gaten in maken voor een betere houvast.

M. uit: Rhenen

29-03-2017

Dit bedrijf heeft de organisatie goed op de rit: heel snelle telefonische (!) reactie voor het maken van de afleverafspraak en aflevering gebeurde helemaal volgens afspraak. De prijs/kwaliteitverhouding voor het geleverde bed is geweldig: een mooi, sterk bed voor een relatief lage prijs.

jessica uit: Heesch

25-03-2017

complimenten voor de snelle levering en het vriendelijke personeel !!!

e uit: ridderkerk

25-03-2017
7,1

Er zouden aanpassingen gedaan kunnen worden aan de scherpe randen van het trapje bovenaan. Onze zoon haalt met regelmaat zijn benen open. Dat vinden we erg jammer. Verder over alles super tevreden

Paul uit: Oldenzaal

24-03-2017

Met name de bereidheid van de bezorgers waren uitstekend. Ze werkten graag en goed mee! Het monteren en de beschrijving van de slaapkamer was nogal complex en ingewikkeld. Wanneer je dit vergelijkt met de 'bouwpakketten' van IKEA zou u dit kunnen verbeteren, waardoor de concurrentie kwalitatief verhoogd wordt. Mijn kleindochter (11) geniet elke dag/nacht nog van haar slaapkamer. Mijn dank!

Gunther uit: kuurne

23-03-2017

Zeker voor herhaling vatbaar. Prima service. Alleen een iets langere duurtijd voor levering als beloofd maar voor ons was dit eigenlijk geen probleem.

Mirjam uit: Haarlem

23-03-2017

Het bed was erg snel geleverd, fijn in overleg, en bevalt goed. Alleen het in elkaar zetten was een uitdaging. Verder heel erg blij mee.

Sven uit: Huizen

22-03-2017
4,6

Voor een (tweepersoons) kinderbed (hoogslaper) is de kwaliteit/prijsverhouding slecht. Op de bijgeleverde montagebeschrijving staat niet vermeld hoe je de bijgeleverde montageonderdelen moet gebruiken. Volgens de beschrijving hoef je maar een paar schroefjes te gebruiken.....terwijl je veel meer schroef/lijmpunten hebt. Het hout is van gammele kwaliteit. En de voorgeboorde gaatjes op de lattenbodem zijn te ver van de rand geboord waardoor je de lattenbodem niet in de bedrand kunt vastschroeven. Volgens site 5 werkdagen levertijd, in praktijk langer. Eigenlijk ben ik alleen tevreden over de bezorgers.

Wim uit: Swolgen

19-03-2017