Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,9
  • Prijs 8,3

Sayfoulah uit: Melsele

14-02-2017

Eenvoudige website, correcte feedback omtrent leveringstermijn en met zorg afgeleverd. Top !!

Christel uit: Nunspeet

13-02-2017
7,9

Dirk uit: BE 8400 oostende

11-02-2017

Goede kwaliteit, vriendelijke leverancier......

Niels uit: De Meern

11-02-2017

Duidelijke afspraken maken. Net personeel en een kwalitatief hoog en leuk bed voor een nette prijs.

j. uit: eesveen

We zijn zeer tevreden

Erna uit: Kalmthout België

9,5

Correcte levering en goede kwaliteit . We zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Marc uit: Den Haag

8,5

Prima kast voor goede prijs. Levering ging snel, we werden tot in detail op de hoogte gehouden van de levertijd. 1 kastdeur bleek een kleine productiefout te hebben. Hiervoor hebben we zonder gedoe een vervanging toegestuurd gekregen. We kregen aanvankelijk geen ontvangstmelding van de melding, dat was het enige minpuntje, maar aangezien na een aantal dagen bleek dat het wel gewoon in behandeling was genomen zullen we daar geen punt van maken. :-)

Dijanne uit: Puttershoek

10-02-2017

Een bureau besteld via internet, gewenste leverdatum aangegeven en daarna werd ik gebeld om een afspraak te maken. De bezorgtijd was een korte tijdsspanne en het bureau werd ook prima binnen die tijd geleverd en binnen in de garage gezet. Onze dochter heeft er veel plezier van.

Rens uit: Voorburg

10-02-2017

De bezorger was enorm vriendelijk en beleefd en heeft nog 5 matrassen de trappen op getilt! super service dank julie wel

Gerben uit: Breda

03-02-2017
8,1

Kledingkast besteld met extra planken, geen super kwaliteit maar 't was dan ook de goedkoopste. Na levering bleek en deel beschadigd; na fotos en overleg is er een nieuw deel opgestuurd. Duurde wel even maar service is dus prima!