Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,7
  • Prijs 8,2

Tineke uit: Hoboken

13-07-2019

Wij waren op zoek naar een speciaal bed qua afmetingen en vonden het bij Misterbed. Het trapje kraakt hard, maar buiten deze kleine opmerking zijn we zeer tevreden! Duidelijke communicatie, snelle levering en goed prijs!

C uit: Rhenen

13-07-2019

Reuze keuze. Snel en correct!

Marina uit: Utrecht

12-07-2019

geduldig, contact werkt aan beide kanten, komen afspraken na en denken mee aan eventuele oplossingen.

Johny uit: Koolkerke

12-07-2019

Buiten enkele houten tappen die er te weinig waren zijn we best tevreden.

PS Mijn gsmnummer is veranderd dat is nu 0493 396413 in de plaats van 0479719748

patrick uit: mortsel

12-07-2019

prachtige kast, siert onze hal mooi!

Frits uit: Arnhem

9,6

Derk-jan uit: Gytsjerk

23-06-2019

Pakketten niet logisch verpakt eerst alles open maken en kijken waar je materiaal in zit wat je moet gebruiken

Linda uit: Huissen

07-06-2019

Supersnelle levering. Bed was even wennen, mag ook na 17 jaar. Bed slaapt super!

Celine uit: Aalter

07-06-2019
1,5

Wij kochten een bed voor in ons appartementje. De levering was correct. Maar tijdens het installeren leek het een en ander niet te kloppen. De planken waren verkeerd gefreesd waardoor wij het bed niet in elkaar konden steken. Na enkele pogingen kregen wij eindelijk iemand aan de lijn van Misterbed. We moesten we het bed tijdelijk in elkaar steken tot de nieuwe planken er aan kwamen. Uiteindelijk bleken ook andere planken beschadigd. Wij hebben meermaals contact moeten zoeken en moeten aandringen vooraleer er naar ons werd geluisterd. Wij hebben meer of een maand moeten wachten op de twee planken. Service en klantvriendelijkheid is echt een dikke nul. Wij raden misterbed ook niet aan bij vrienden en familie. Wij maken ook geen reclame meer voor de site en wij zullen nooit meer iets kopen via jullie. Wanneer iemand ons vraagt of wij tevreden zijn over Misterbed gaan wij daar gewoon eerlijk in zijn: neen! Wij hebben in Misterbed totaal geen vertrouwen en zijn zwaar teleurgesteld. Wij hopen dat ze naar de toekomst toe hun problemen qua communicatie,kwaliteit, klantvriendelijkheid eens goed gaan aanpakken!

Priscilla uit: Hulshorst

06-06-2019
8,5

Ik heb het auto (jeep) bed voor mijn Zoon zijn verjaardag besteld. Hij is er heel blij mee. Ik had er ook een dekbed overtrek bij besteld van planes van €40 maar die was na 1x wassen met 30 graden al helemaal vaal geworden. Ik heb misterbed een klacht gestuurd maar helaas heb ik hier geen gehoor van gehad. Jammer , ik raad het bed wel aan anderen aan.