Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,8
  • Prijs 8,3

jessica uit: Heesch

25-03-2017

complimenten voor de snelle levering en het vriendelijke personeel !!!

e uit: ridderkerk

25-03-2017
7,1

Er zouden aanpassingen gedaan kunnen worden aan de scherpe randen van het trapje bovenaan. Onze zoon haalt met regelmaat zijn benen open. Dat vinden we erg jammer. Verder over alles super tevreden

Paul uit: Oldenzaal

24-03-2017

Met name de bereidheid van de bezorgers waren uitstekend. Ze werkten graag en goed mee! Het monteren en de beschrijving van de slaapkamer was nogal complex en ingewikkeld. Wanneer je dit vergelijkt met de 'bouwpakketten' van IKEA zou u dit kunnen verbeteren, waardoor de concurrentie kwalitatief verhoogd wordt. Mijn kleindochter (11) geniet elke dag/nacht nog van haar slaapkamer. Mijn dank!

Gunther uit: kuurne

23-03-2017

Zeker voor herhaling vatbaar. Prima service. Alleen een iets langere duurtijd voor levering als beloofd maar voor ons was dit eigenlijk geen probleem.

Mirjam uit: Haarlem

23-03-2017

Het bed was erg snel geleverd, fijn in overleg, en bevalt goed. Alleen het in elkaar zetten was een uitdaging. Verder heel erg blij mee.

Sven uit: Huizen

22-03-2017
4,6

Voor een (tweepersoons) kinderbed (hoogslaper) is de kwaliteit/prijsverhouding slecht. Op de bijgeleverde montagebeschrijving staat niet vermeld hoe je de bijgeleverde montageonderdelen moet gebruiken. Volgens de beschrijving hoef je maar een paar schroefjes te gebruiken.....terwijl je veel meer schroef/lijmpunten hebt. Het hout is van gammele kwaliteit. En de voorgeboorde gaatjes op de lattenbodem zijn te ver van de rand geboord waardoor je de lattenbodem niet in de bedrand kunt vastschroeven. Volgens site 5 werkdagen levertijd, in praktijk langer. Eigenlijk ben ik alleen tevreden over de bezorgers.

Wim uit: Swolgen

19-03-2017

Wille uit: Eindhoven

18-03-2017
2,1

Sommige onderdelen miste en sommige gingen kapot bij het in elkaar zetten van het bed. Uiteindelijk, was alles vervangen, maar het duurde heel lang en koste me veel moeite. Ik moest ook vele keren opbellen en veel emails sturen om het opgelost te krijgen. Geen enkel actief benadering van de klant met een probleem. Het is uiteindelijk opgelost, maar met veel moeite en tijd van mijn kant. Ik zou daarom dit bedrijf nooit iemand aanbevelen.

Martin uit: Leusden

09-03-2017

Prima ervaring

Dave uit: Ittervoort

08-03-2017
8,1

Ik vond het een beetje onhandig dat het tijdstip van bezorging niet bespreekbaar was, maar men was wel op bijna exact op de afgesproken tijd aanwezig.
Voor vertrek kreeg ik nog een paar tips voor het opbouwen van het bed, erg prettig.
Helaas was de kwaliteit van de afwerking niet 100%. Daar werd echter niet moeilijk over gedaan en ik heb hiervoor een vergoeding mogen ontvangen.
Op dit soort momenten leert men een bedrijf kennen: wanneer men na de aankoop nog gehoor krijgt en er een oplossing geboden wordt. Dat is in mijn ogen veel waard.