Beoordelingen misterbed.nl

• Personeel 8,7
  • Prijs 8,2

Rene uit: Utrecht

06-06-2019

Zeer enthousiast over Misterbed.nl. Bestelprocedure werkt uitstekend. Direct de volgende dag gebeld door Misterbed.nl aangezien we in het opmerkingenveld de wens tot snelle levering hadden aangegeven. De levering kon op die korte termijn plaatsvinden en exact op het tijdstip van de aangegeven levering werden de dozen bezorgd!! Het bed is handig in elkaar te zetten. Goede beschrijving. Trek er qua tijd wel een paar uurtjes voor uit. Het bed is uitstekend van kwaliteit, zeker voor die prijs!! Een must have is de hele ruime bakken die je onder het bed kunt plaatsen. Kortom: supertevreden!!!

M uit: Bleiswijk

Bruno uit: Schelle

Ellen uit: Nederweerr

6,3

We hebben een partij prachtige kasten. Ze zijn werkelijk héél mooi!! Super functioneel.
Jammer dat we 2weken langer moesten wachten op de kasten dan wat afgesproken was.
Het was een catastrofe om de kasten in elkaar te zetten, als je niet handig bent ben ik bang dat dit niet gaat lukken. De medewerkers waren wel goed en aardig in t afhandelen van bepaalde zaken

Alex uit: Oostende

06-06-2019

Mooie kast, echter als je niet zo handig bent zoals ik niet zo simpel om in elkaar te zetten. Resultaat wel mooi

Tonny uit: Vorden

9,9

Goeie degelijke kwaliteit prima service

Allet uit: Emmen

6,6

Helaas bevalt het bed niet. Kraakt heel erg waardoor de kleine man wakker wordt.. schroeven al extra aangedraaid helpt helaas niet..

Chris uit: Westende, België

9,7

Kindjes zijn blij met hun bed, enige minpunt volgens de zoon "bed is te hoog, onze hond raakt er niet meer op om bij hem te slapen". Dat is volgens ons dus eerder een pluspunt 😉