Beoordelingen misterbed.nl

• Prijs 8,2

Arlinda uit: Groenenbeemd 32 heffen

29-08-2019
2,6

Tipi tent besteld tentendoek past totaal niet bij de geleverde stokken! Met andere woorden ONBRUIKBAAR ! Was niet verpakt in een doos en hoe je moet omwisselen of je geld terug vragen daar moet je maar naar raden !

Eline uit: Zulte

9,5

Renske uit: Zoetermeer

6,3

Helaas voldoet het bed niet aan de verwachtingen en hebben wij meerdere malen onderdelen moeten navragen vervangen of omruilen... Het personeel deed zeer zijn best. Echter er is geen enkele vorm van compensatie geweest, teleurstellend allemaal.

Lisa uit: Amersfoort

9,8

Goede service, fijne medewerkers en belden van tevoren.

Stephanie uit: Diepenbeek

Patricia uit: Hilversum

6,4

Bureau gekocht waarvan het bureau laatje niet klopt. Die valt steeds uit elkaar best wel jammer misschien een fabrieksfout.. mister bed er ook verder niet over gebeld omdat we behoorlijk druk waren met verhuizen..

Grietje uit: Langemark

28-08-2019

Heel veel problemen gehad bij het in elkaar steken.
Het is zelfs met de hulp van een timmerman niet gelukt!....

Bianca uit: Maassluis

28-08-2019

Snelle levering en duidelijke communicatie over het product en de leverdatum. Product is van zeer goede kwaliteit. Ben erg tevreden.

Agnieszka uit: Krommenie

28-08-2019

Ik heb de Funky halfhoogslaper gekocht voor mijn zoontje. Het was een beetje puzzelen om in je eentje in elkaar te zetten, maar heel moeilijk was het niet. Bed is leuk, met bureautje. Bestellen en betalen ging soepel, levering was ook snel en zonder problemen. Mijn zoontje slaapt er lekker op en hij is tevreden. Ik dus ook.
Een aanrader!

Janne uit: Naarden

28-08-2019

De eerste keer dat de stoel geleverd zou worden voldeed hij niet aan jullie kwaliteitsnorm, dus ging er wat langer overheen voor een nieuwe. En dan wel nog de keuze de koop wel of niet door te zetten. Klasse, goede werkwijze en communicatie.