Beoordelingen Monteur aan Huis

• Afspraak nakomen 7,9

Hand uit: Amsterdam

21-06-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort lege boxen, omdat de bovengewaardeerde items genoeg zeggen. Nou vooruit, in één woord: goed.

wim en anneke uit: middelburg

19-06-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

we kunnen weer lekker genieten van een goed ingestelde computer

Jan uit: Amersfoort

13-06-2017
4,3

Ik ben: Zakelijke klant

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Oordeel was snel, aansturen op nieuwe computer terwijl er amper naar de computer gekeken is. Ga een second opinion laten doen, mocht er totaal iets anders uitkomen, dan laat ik dat zeker nog weten.

Julle Halsema uit: LEUSDEN

08-06-2017
7,7

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De afspraak was dat de monteur zich tussen 11.00 en 13.00 uur zou melden. Echter, hij stond al om 09.20 op de stoep. Had ook fout kunnen gaan!

nicole uit: Beuningen

06-06-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Zeer snelle en goede service, duidelijke uitleg.

N uit: Leerdam

02-06-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik heb eerder mijn ervaring gedeeld over "Monteur aan huis". Waarbij de kosten niet van tevoren waren besproken met de desbetreffende monteur. Ik heb zoals eerder vermeld, telefonisch contact gehad over het probleem. Meneer heeft rustig en geduldig mijn verhaal aangehoord. Meteen de dag erna ben ik teruggebeld. Hij zal het bedrag boven de €37,50 terug overmaken! Wat mij betreft is het probleem keurig netjes hiermee afgehandeld! De monteur is nog net nieuw, ik ga ervan uit dat dit ook natuurlijk soms wat onduidelijkheid kan geven. Maar het bedrijf heeft me keurig netjes behandeld, en daar wil ik ze heel hartelijk voor bedanken.. Zou ik ze aanraden? Jazeker!

Klant

01-06-2017
2,0

Ik ben: Particuliere klant

Verleent geen service aan Windows 7 gebruiker. Heeft het probleem niet opgelost. Inmiddels iemand gevonden die mijn computer wel weer in werking heeft gekregen voor 40 euro.

N uit: Leerdam

01-06-2017
2,8

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Gisteren monteur langsgeweest. Heeft hier lang gezeten. Probleem was dat ik via laptop in mijn externe harde schijf kan komen. Hij heeft aangegeven dat hij zelf ook niet bekend is met MyCloud. Heeft op zijn gemak de gebruiksaanwijzing doorgenomen. Wat simpele aanpassingen gedaan zoal ww veranderen (wat ik overigens zelf ook kan en eerder heb gedaan). Tijdens zijn bezoek niet 1 keer over bijkomende kosten gehad. Uitkomst: probleem is nog steeds NIET verholpen, kom nog steeds niet in me harde schijf. En dat heeft me 138€ gekost!!! Heb gevraagd waarom hij het niet over de kosten heeft gehad wat nu boven de 37,50€ Is gekomen. Ant: vergeten!!!! Waar heb ik in godsnaam voor betaald???????? Na gesprek afgesproken dat ik €97,20 zou betalen, met enorme tegenzin maar gedaan. Nogmaals: probleem is niet verholpen, ben nu tòch €97,20 armer. Betaald aan een onkundige monteur. Monteurs moeten hun instructies nakomen. Wordt vandaag gebeld voor een oplossing, ben benieuwd wat eruit komt, anders mijn rechtsbijstand inlichten hierover. En als laatste: heb ik ook geen eens een factuur of bon gehad, waar heb ik godsnaam voor betaald.. Dacht er zelfs nog aan om een abbonement te nemen, geen dénken aan!

cgc uit: berlicum

22-04-2017