Beoordelingen Monteur aan Huis

• Afspraak nakomen 7,9

Ton uit: Alkmaar

10-12-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Zonder meer prima. Mankement snel verholpen. Deskundig advies. Ook een hoop hinderlijke rommel verwijderd. Aardige man. Formuleert goed in begrijpelijke taal.

Peter uit: Waarland

14-11-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De afspraak kon op kort termijn worden gemaakt. Het probleem en de mogelijke oplossingen werden besproken. Binnen een uurtje waren allemaal opgelost. Dank David, volgende keer bellen we je weer.

Carla uit: Nieuwkuyk

10-11-2017
8,5

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik zelf hoor slecht en soms spreken monteurs niet goed in de microfoon waardoor deze voor mij slecht te horen is.

adrie uit: veldhoven

23-10-2017

geweldig zo ik geholpen wordt

HLH uit: Laren

23-10-2017
1,0

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Monteur aan Huis: Nooit aan beginnen! Pas op, zeer klantonvriendelijke bejegening bij verlenging Bullguard. Mijn BullGuard loopt nog tot 20-1- 2018. Rond 20 september 2017 werd ik door een medewerker van BullGuard gebeld of ik dit wilde verlengen. Nou dit wilde ik wel. Ervan uitgaande dat de verlenging ingaat op 20-1-2018 en dat ik dan ook pas voor de verlenging betaal. Nou dat werkt anders. Ik kreeg gelijk de factuur. Ik belde naar MAH en werd schofferend toegesproken door 1 van de medewerkers. Vervolgens had ik er helemaal geen zin meer in en wilde van de hele verlenging en contact met dit bedrijf af. Ik heb geprobeerd mij te beroepen op het herroepingsrecht van 2 weken, dat normaal geldt bij 'kopen op afstand'. Volgens Monteur aan Huis kan dat niet want de licentie zou al geactiveerd zijn op mijn computer. (Dit zonder mijn toestemming!!). Dit kunnen zij zo doen omdat het blijkbaar in hun Algemene Voorwaarden staat. Inmiddels heb ik bereikt dat ik de factuur pas in januari betaal. Helaas zit ik hiermee nog wel aan dit klantonvriendelijke bedrijf vast. Ik ga wel mijn vaste onderhoudscontract bij hen zo spoedig mogelijk opzeggen.

Eugene uit: Leiden

19-10-2017
7,8

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Altijd deskundige en vriendelijke hulp.

Sarah-Jane uit: Almere

25-09-2017
8,2

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Ik heb geen Problemen Monteur Aan Huis tevreden Klant . Zeker Goeden aanrader goede Services en Kwaliteit.

Gerard uit: Almelo

21-09-2017
8,2

Ik ben: Zakelijke klant

Ik heb ervaring met: Internet problemen

Jolanda

15-09-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Monteur David Kraaijenbrink heeft mijn computerprobleem boven verwachting goed en op zeer prettige wijze verholpen.

Wieke uit: Leeuwarden

08-09-2017
7,0

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De Monteur was op tijd in overleg met hem heb ik besloten om de harde schijf op mijn laptop te vervangen,ik hoop dat de nieuwe schijf het de komende jaren nog heel goed doet op mijn laptop.