Beoordelingen Monteur aan Huis

Wat een ballentent

John uit: Nieuwegein

27-01-2018

Monteur aan Huis voor de Rechtbank gedaagd

Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. In maart 2017 heb ik dit bedrijf gebeld omdat ik een probleem had met mijn e-mailinstelling en ik wilde mijn Windows 7 upgraden naar Windows 10. Een monteur is langs geweest en heeft 607 euro in rekening gebracht voor ca. 1,5 uur computerwerk. Vanwege mijn beperkingen (o.a. autisme) en gevorderde leeftijd, sta ik helaas niet zo sterk in mijn schoenen.
Wel heb ik een paar uur later telefonisch geprotesteerd tegen de torenhoge rekening, maar volgens Monteur aan Huis was er niets mis met de rekening van hun monteur. Ik heb vervolgens mijn jongere broer ingeschakeld, als een soort advocaat. Hij heeft veel juridische kennis. Wat volgde was een maanden lange strijd, waarbij dit bedrijf steeds met allerlei smoezen kwam voor al die kostenposten op de factuur. De smoezen in al die maanden waren ook tegenstrijdig met elkaar. De strijd eindigde in december 2017 bij de Rechtbank Midden-Nederland en tegenover de rechter had dit bedrijf heel wat minder praatjes. Toen gaf dit bedrijf toe dat er fouten op de factuur stonden. Ik heb door tussenkomst van de rechter uiteindelijk 412 euro van dit bedrijf teruggekregen.
Monteur aan Huis werkt niet met een uurtarief en daar zit ‘m volgens mij de truc in: voor één en dezelfde handeling / dienst hebben ze bij mij vierdubbele kosten gerekend. De Windows 7 naar 10 upgrade alleen al was bij mij 480 euro ! En bovendien hebben ze aan mij – heel slim – antivirussoftware verkocht die ik achteraf gezien helemaal niet nodig had. Volgens een deskundige was mijn computer al goed beveiligd. Eén ding is zeker: dit bedrijf komt er bij mij NOOIT meer in !

Jeanette uit: Eindhoven

18-01-2018

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Heel geduldig, neemt de tijd, stelt je op je gemak,

Zeer prettig en hartelijk, en dekundig

Ben uit: Voorst

03-01-2018

Ik ben: Zakelijke klant

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik ben zeer snel en vakkundig geholpen.

Ton uit: Alkmaar

10-12-2017

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Zonder meer prima. Mankement snel verholpen. Deskundig advies. Ook een hoop hinderlijke rommel verwijderd. Aardige man. Formuleert goed in begrijpelijke taal.

Peter uit: Waarland

14-11-2017

Ik ben: Zakelijke klant

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De afspraak kon op kort termijn worden gemaakt. Het probleem en de mogelijke oplossingen werden besproken. Binnen een uurtje waren allemaal opgelost. Dank David, volgende keer bellen we je weer.

Carla uit: Nieuwkuyk

10-11-2017
8,5

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik zelf hoor slecht en soms spreken monteurs niet goed in de microfoon waardoor deze voor mij slecht te horen is.

adrie uit: veldhoven

23-10-2017

geweldig zo ik geholpen wordt

HLH uit: Laren

23-10-2017

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Monteur aan Huis: Nooit aan beginnen! Pas op, zeer klantonvriendelijke bejegening bij verlenging Bullguard. Mijn BullGuard loopt nog tot 20-1- 2018. Rond 20 september 2017 werd ik door een medewerker van BullGuard gebeld of ik dit wilde verlengen. Nou dit wilde ik wel. Ervan uitgaande dat de verlenging ingaat op 20-1-2018 en dat ik dan ook pas voor de verlenging betaal. Nou dat werkt anders. Ik kreeg gelijk de factuur. Ik belde naar MAH en werd schofferend toegesproken door 1 van de medewerkers. Vervolgens had ik er helemaal geen zin meer in en wilde van de hele verlenging en contact met dit bedrijf af. Ik heb geprobeerd mij te beroepen op het herroepingsrecht van 2 weken, dat normaal geldt bij 'kopen op afstand'. Volgens Monteur aan Huis kan dat niet want de licentie zou al geactiveerd zijn op mijn computer. (Dit zonder mijn toestemming!!). Dit kunnen zij zo doen omdat het blijkbaar in hun Algemene Voorwaarden staat. Inmiddels heb ik bereikt dat ik de factuur pas in januari betaal. Helaas zit ik hiermee nog wel aan dit klantonvriendelijke bedrijf vast. Ik ga wel mijn vaste onderhoudscontract bij hen zo spoedig mogelijk opzeggen.

Eugene uit: Leiden

19-10-2017
7,8

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Altijd deskundige en vriendelijke hulp.