Beoordelingen Monteur aan Huis

zeer goed

Jacco uit: Nigtevecht

2,5

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

vanaf begin oktober aan de slag geweest met jullie voor vastgelopen computer en kapotte harde schijf. Vandaag het opgegeven. En het laatste zelf maar gaan organiseren. lees het bij jullie zelf maar na. Echt verschrikkelijk. Tip: communiceer duidelijk met klant en geef je collega's niet de schuld van alle ellende.

Ria uit: Rhenen

7,8

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Prettig en duidelijke uitleg en heel veel geduld

Ik ben: Particuliere klant

Ik heb ervaring met: Internet problemen

Top monteurs die weten waar ze het over hebben. Ben top geholpen met hulp op afstand door Vincent. Hij weet echt overal een oplossing voor. Ga zo door 👍

M.W. uit: Amsterdam

6,7

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik snapte niet waarom ik 100,- euro moest betalen i.p.v. de aanbieding van 49,50 euro.
De monteur heeft gedaan wat onder die 49,50 valt. Nu ben ik er ook achter dat het installeren van nieuwe schijf + beveiliging helemaal geen 450,- hoeft te kosten. Ik heb hierover navraag gedaan. Dus al met al ben ik over deze monteur niet zo tevreden. Hij sprak ook iets te arrogant tegen mij. Als ik jullie nig eens nidig heb, wil ik deze monteur zeker niet. Trouwens mijn achternaan is Van Velsen en NIET VAN ZEILSEN.

6,5

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik wist meer over computers dan de monteur. Na controleren van de drivers kon hij niks voor mij doen maar zegen "je moet andere computer bedrijven contact nemen." 50 euro voor absoluut niks.

Denise uit: Amsterdam

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Super snel geholpen door de monteur! Erg blij mee. Ik kreeg geen verbinding meer met internet, maar dat is nu verholpen en ik kan weer verder.

Klaas

16-04-2018

Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Het was weer een prima ervaring met Monteur aan Huis, in de persoon van David. Prima kerel, klantvriendelijk en alles goed gerepareerd.

Julia uit: Dordrecht

10-04-2018
7,2

Ik ben: Particuliere klant

Het bezoek van Patrick bij mij thuis was vakkundig en zakelijk, vriendelijke en geduldige benadering.
Het duurde even voor outlook werkte maar toch mijn dank voor alle moeite. Hoop dat het ion de toekomst zo blijft als het nodig is.

Frank uit: Tilburg

09-04-2018