Beoordelingen Mooi Ruim

• Eindresultaat 9,3
  • Betrouwbaarheid en service 9,3

Liesbeth uit: Harmelen

28-09-2018

Bijzonder prettige ervaring. Het perfectionisme staat hoog in het vaandel. Top vakmanschap!

Ingrid uit: 's-Hertogenbosch

26-09-2018

Vakkundig, en heel mooi afgewerkt! Heel bijzonder dat Tjerk, na het meten van de maten, op de werkplaats alles voorbereid heeft. Alles paste precies en de kast ziet er prachtig uit.

Tips:
Niet. Ik kan hem iedereen aanraden.

Selma uit: Utrecht

10-09-2018

Tjerk heeft meerdere ontwerpen gemaakt passend bij onze situatie. we hadden dus de keuze en op al onze vragen kregen we adequate antworden. voordat de kasten echte gemaakt werden, hebben Tjerk en collega ruim de tijd genomen om nog eens alles te meten. Plaatsing ging vlot en zoals afgesproken. Heel fijn.

Chantal uit: Udenhout

17-08-2018
7,8

In de ontwerpfase is lang onduidelijk wat de kosten gaan zijn. Zo lang, dat het enigszins ongemakkelijk werd.
Bouw en plaatsen was perfect. Netjes, snel en georganiseerd.

Tips:
Bedenk iets voor de eerste fase dat ruimte laat voor uiteindelijke offerte middag dat de klant wel enig houvast biedt qua prijs.

Remco uit: blaricum

01-08-2018

ik kan niet anders zeggen dan absoluut vakwerk. vanaf de offerte fase dacht Tjerk echt met ons mee terwijl hij de fexibilteit toonde om onze wijzigen te kunnen meenemen tot aan het laatst mogelijke moment. Mijn wens om een ipad in te bouwen in de zijkant van onze kast hebben ze perfect opgepakt en goed uitgewerkt qua stroom aansluiting e.d

Tijdens de uitvoering waren Tjerk en Rene gedreven om onze meubels binnen de afgesproken tijd in elkaar te zetten en werkte ze netjes en met ook voor detail.

Uiteindelijk hebben we nu een echte eyecatcher in huis van hoge kwaliteit. zeer tevreden, zeker aan te raden!

Remco uit: Utrecht

25-06-2018

Prettige communicatie, goed vakmanschap, netjes gewerkt en een top eindresultaat!

Eric uit: Wilnis

15-06-2018

Robert uit: Utrecht

14-06-2018

Zeer goede algehele ervaring. Ook zeer tevreden over het eindresultaat. Gehele traject van schouwing, ontwerp en uitvoering duurde wel wat lang, echter dit komt door een volle agenda. Dit was overigens wel duidelijk vooraf aangegeven. Zeker een aanbeveling waard en ook voor eventuele toekomstige projecten. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is daar dan ook zeker naar.

Tips:
Iets meer pro-actieve houding tijdens het ontwerp en bestel proces zou kunnen. Soms moesten we bellen of mailen wanneer we aan het wachten waren op informatie omtrent levering of een aangepast ontwerpen. Dit kwam door een volle agenda, en is dan ook wel begrijpelijk. Wel hebben wij altijd duidelijke en eerlijke informatie ontvangen. Misschien zou het totale proces van eerste kennismaking tot ontwerp tot uitvoering opdracht en oplevering wat sneller kunnen. Bij ons heeft dit totaal 5 maanden geduurd, vanaf het eerste contact tot aan oplevering. Wij hadden niet echt haast en was dat dus geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen een reden is om verder te kijken.

Jordy

16-02-2018

Dit zijn mannen die zich volledig toewijden aan het neerzetten van een product dat tot in de puntjes is verzorgd! Ik ben zeer tevreden! Het duurt soms wat langer voordat je reactie op een e-mail krijgt, maar als je weet dat ze iets moois aan het maken zijn, neem je dat voor lief. Aanrader, voor ieder budget.

Paul uit: Utrecht

14-01-2018
9,5

Wij hebben diverse opdrachten door Mooi Ruim laten realiseren en zijn met alle 4 zeer blij. Bij de start van de samenwerking heeft Tjerk zeer mooie ontwerpen gemaakt; waardoor al duidelijk was te zien hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Het resultaat was precies volgens ontwerp of zelfs nog mooier. Het contact met Tjerk was prettig en er was veel ruimte voor overleg en onze inbreng. Tjerk en Rene zijn vakmensen en kunnen hele mooie dingen maken, die perfect in de ruimte passen. We zijn super enthousiast over het eindresultaat en zullen Mooi Ruim aan iedereen aanbevelen!

Tips:
Door drukke agenda en leveringsproblemen van bepaalde onderdelen kon niet alles in 1 keer geplaatst worden, waardoor ze meerdere keren bij ons zijn geweest. Onze tip zou zijn om te proberen om alles in 1 x te plaatsen.