Beoordelingen Mooieverandas.nl

• Communicatie en bereikbaarheid 9,4

Peter uit: Vianen

23-01-2019
9,6

We hebben een screen in onze lichtkoepel laten plaatsen omdat we in de winter de screen gaan gebruiken als isolatielaag en in de zomer als zonwering. De mannen hebben het screen vakkundig geplaatst en ook alle elektrische aansluitingen bekwaam opgelost. Het afstellen van de uitval van het screen is tot op de millimeter nauwkeurig ingesteld. Het is een sieraad in onze huiskamer.
Het zonnescherm dat we aan de achtergevel hebben laten plaatsen is er prachtig op bevestigd. De uitval gaat over onze achterdeur en buitenlamp en is keurig afgesteld. Deze zomer zullen we daar veel plezier van hebben.

J. uit: Houten

17-01-2019

Prachtige veranda met glazen schuifdeuren, verlichting, zonwering en hardhouten vlonder voor ons gebouwd. Meegedacht en meegewerkt aan doorvoer voor de houtkachel. Kwaliteit materialen stevig en degelijk. Keurig uitgevoerd met oog voor detail, aardige mensen, goede service. Goede bereikbaarheid en communicatie, van het begin tot het eind en daarna. Inmiddels staat de veranda er al bijna een jaar en we zijn er enorm blij mee. Helaas kan ik geen foto's bijvoegen.

Coos uit: Monnickendam

01-12-2018

Wat je bestel krijg je ook en ze denken met je mee. goede kwaliteit mooi afgewerkt netjes gewerkt zeker een aanbeveling om bij mooieverandas.nl je tuin wens te laten vervullen.

J. uit: Uithoorn

12-11-2018

Ik kan nu ook in de winter op mijn balkon zitten dankzij mooie balkonbeglazing

Ellen uit: Heemskerk

25-10-2018

Prima! Zeer tevreden!

Stefan uit: De Kwakel

26-09-2018
9,6

Uitstekende kwaliteit veranda en zeer vakkundig geïnstalleerd. De werkzaamheden werden allemaal in goed overleg en volgens afspraak uitgevoerd.

romeo uit: Amsterdam

23-08-2018

bekwame en sociale medewerkers .Denken mee en geven advies. Top bedrijf een voorbeeld voor andere bedrijven .

Marianne uit: Amsterdam

19-08-2018

Onze MarkiLux zonwering is boven verwachting mooi en loopt als een zonnetje. Alle lof voor de monteurs: ze kwamen wat hindernissen tegen maar waren niet voor 1 gat te vangen! Als toegift een lekkere fles wijn in een leuke verpakking, bijzonder attent!
Vandaar onze 10: voor het leveren van een mooi product en jullie klantgerichte werkwijze, heel plezierig.

André uit: Arnhem

30-07-2018

Op 30 juli het verandadoek geplaatst. Enkele maanden daarvoor was opgemeten bij ons nieuwe huis. Wij werden attent gemaakt op een aantal technische keuzes voor ons huis waardoor de het verandadoek (technisch) beter zou werken. Tevens geholpen met de keuze van het doek. Het ziet er na plaatsing super uit. Goede vaklui, attent en zij hebben goed en alles opgeruimd. Vooraf is er goed contact geweest. Wij zijn erg tevreden

Isabel uit: Alkmaar

16-07-2018

Medewerkers van Mooieverandas super bedankt voor de serre! Dit is het eerste bedrijf die tijdens mijn verbouwing zo netjes heeft gewerkt en alles goed heeft achtergelaten!