Beoordelingen Mooieverandas.nl

• Nakomen afspraken 9,6
  • Communicatie en bereikbaarheid 9,5

romeo uit: Amsterdam

23-08-2018

bekwame en sociale medewerkers .Denken mee en geven advies. Top bedrijf een voorbeeld voor andere bedrijven .

Marianne uit: Amsterdam

19-08-2018

Onze MarkiLux zonwering is boven verwachting mooi en loopt als een zonnetje. Alle lof voor de monteurs: ze kwamen wat hindernissen tegen maar waren niet voor 1 gat te vangen! Als toegift een lekkere fles wijn in een leuke verpakking, bijzonder attent!
Vandaar onze 10: voor het leveren van een mooi product en jullie klantgerichte werkwijze, heel plezierig.

André uit: Arnhem

30-07-2018

Op 30 juli het verandadoek geplaatst. Enkele maanden daarvoor was opgemeten bij ons nieuwe huis. Wij werden attent gemaakt op een aantal technische keuzes voor ons huis waardoor de het verandadoek (technisch) beter zou werken. Tevens geholpen met de keuze van het doek. Het ziet er na plaatsing super uit. Goede vaklui, attent en zij hebben goed en alles opgeruimd. Vooraf is er goed contact geweest. Wij zijn erg tevreden

Isabel uit: Alkmaar

16-07-2018

Medewerkers van Mooieverandas super bedankt voor de serre! Dit is het eerste bedrijf die tijdens mijn verbouwing zo netjes heeft gewerkt en alles goed heeft achtergelaten!

Ellie en Johan uit: Hoofddorp

02-07-2018

In september 2017 hadden de mannen van mooieverandas.nl bij ons al een fraaie overkapping geplaatst (met zonnescherm, verlichting en verwarming) inclusief aanpassing van tuin en terras. Onze ervaring was toen al zeer positief.

Begin juli 2018 is deze overkapping uitgebreid met een screen, dat de gehele voorzijde kan afschermen, zowel tegen de zon in de zomer als tegen wind en regen in najaar en winter.

Ook dit keer ging planning & plaatsing, zoals verwacht, weer geheel naar wens.

En wie schetst onze verbazing: wij waren door verloting ook nog eens de gelukkige winnaars van een prachtige loungeset!

Onze zomer (én winter) kan niet meer stuk. Als er een mogelijkheid was de mannen van mooieverandas.nl een 'warme douche' te geven dan mag het warme water wat ons betreft blijven stromen :-).

Kortom: een topbedrijf met vakkundige (en vooral aardige) mensen, die je met een gerust hart kunt inschakelen voor een tuinklus!

Eddy uit: Amstelveen

23-06-2018

Het team is zeer kundig met een goed technisch inzicht. De bouwplanning was zeer goed afgestemd. Er werd nauwkeurig en netjes gewerkt. Er werden voordat men aan de klus begon flyers door de buurt verspreid. Dit alles onder supervisie van specialist Mike Koopman die met zowel zijn technisch inzicht als inlevingsvermogen van de klant samen met zijn team een super prachtige carport heeft geleverd. Dank jullie wel.

Mevrouw uit: Spaarndam

17-06-2018
9,9

Super veranda afgeleverd in onze tuin met uitzicht op het weiland waar wij nu het hele jaar van kunnen genieten!!

Egge uit: Spaarndam

08-06-2018
9,7

Deskundig en zeer professioneel.

Marc uit: Born

29-05-2018

Zeer kundig advies, duidelijke offerte, deskundig personeel, perfecte bouw. Zeer blij en absoluut aan te bevelen

Niels & Danielle uit: Badhoevedorp

27-05-2018

Professioneel bedrijf dat weet waar ze het over hebben. De medewerkers denken goed mee, zijn prettig in de omgang en leveren vakwerk. Ze denken en werken ook goed mee in het voortraject. In ons geval betrof dat een oud balkon dat eerst gesloopt moest worden voordat de veranda geplaatst kon worden. Dit is prachtig opgelost middels een koof en een loodflap. Niet alleen functioneel, maar ook nog eens heel mooi. Complimenten voor het vakwerk dat Jeroen en Mike geleverd hebben! We hebben de bouw van de veranda gecombineerd met een volledige tuinrenovatie door hetzelfde overkoepelende bedrijf. Hierdoor konden de werkzaamheden goed op elkaar afgestemd worden en is er vanuit alle kanten goed meegedacht en samengewerkt. Een aanrader!