Beoordelingen Mountain Network

• Catering/maaltijden 8,3
  • Voldaan aan verwachting 8,8

Sander uit Apeldoorn

10-02-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? mont blanc expeditie

Positieve ervaring
de week in Frankrijk heeft mijn leven voor altijd positief veranderd! het was al jaren mijn grote droom om de mont blanc te beklimmen en het is het allemaal super waard geweest!

compilatievideo week in Frankrijk: https://www.youtube.com/watch?v=oY8JGL2PrxE

boek met mijn verhaal: http://www.bol.com/nl/p/camino-del-sol/9200000032459593/

2 artikelen over mijn ervaring: http://image-store.slidesharecdn.com/c95a85c0-fa75-11e2-a7d1-22000aa5129e-large.jpg

Michel uit Rotterdam

7,6

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc en Mont Blanc Summit

Positieve ervaring
De manier waarop de Franse gidsen hun werk doen, hun enthousiasme voor de bergsport weten over te brengen, en duidelijk hun best doen om de beklimming tot een succes te maken is buitengewoon. Met deze gidsen is bijna het een genot om af te zien.

Rinke uit Rotterdam

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc Expeditie

Positieve ervaring
Zie bovenstaand totaaloordeel. Vooraf zeer goed geadviseerd wat mij te wachten stond, hulp bij aanschaf materiaal en een goed trainingsschema gekregen waardoor ik fitter aan de de klimweek begon. Uiteindelijk succesvol onder begeleiding van ervaren gidsen de Mont Blanc en de Gran Paradiso beklommen tijdens een gave week waar ik nog vaak aan terugdenk!

Marino uit Zwolle

09-02-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Galenstock (Weissmies)

Helga uit Alkmaar

9,7

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Aconcagua 2014

Positieve ervaring
Het was een fantastische expeditie, goed en veilig uitgevoerd en heel professioneel begeleid. Het voorbereidingsweekend zorgde ervoor dat we ons goed konden voorbereiden en al als een echt team vertrokken.

Jan uit Rotterdam

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Matterhorn / privé gids

Groepsgrootte 1-5

Positieve ervaring
Het originele programma was om de Matterhorn te beklimmen met maximaal 4 personen. Ondanks de vele interesse waren er te weinig aanmeldingen. Hierdoor is mij de mogelijkheid geboden om met een privé gids (Guy) te gaan.

Helaas lieten de weercondities het niet toe om de Matterhorn te beklimmen. Samen met de Guy een alternatief programma bedacht. Na de Gervasutti couloir als opwarmer een schitterende tocht gemaakt over de Bianco graad, Piz Bernina en de Piz Palü. Met als afsluiter een dagje rotsklimmen in Italië (vallée d'Aoste).

De flexibiliteit die je hebt met een privé gids is fantastisch. Genieten van de bergen waar de condities goed zijn, op een verantwoorde manier maar wel met uitdagend niveau.
Communicatie met Mountain Network was zeer goed en heel persoonlijk.

Hans uit Velserbroek

Valéry uit Steenwijk

Groepsgrootte 1-5

Hans uit Hoornsterzwaag

09-02-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductiecursus Alpinisme Beklimming Galenstock

Positieve ervaring
Het was een erg afwisselende en uitdagende cursus in een fantastische alpine omgeving (Furkapas). Flexibele mogelijkheid voor persoonlijke invulling van het programma door de erg aardige en goede gidsen. Een deel van de groep (waaronder ikzelf) wilde graag meer leren over het plaatsen van mobile zekeringen waarvoor het programma van de tweede cursusdag aangepast werd. Super!

Barry uit Etten-Leur

8,5

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductie Alpinisme voor Sportklimmers

Positieve ervaring
De gidsen bepalen samen met de groep de invulling van de details van het programma. Er wordt voldoende rekening gehouden met het niveau van de verschillende deelnemers.