Beoordelingen Mountain Network

Thirza uit Apeldoorn

16-04-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Verjaardagsfeestje

Positieve ervaring
Ontzettend leuk verjaardagsfeestje voor onze dochter die 9 is geworden. Twee leuke, actieve begeleiders op de groep van 9 kinderen. Het klimmen werd in goede (voor iedereen leuk) en veilige banen geleid. De taart na het feestje was ook uitstekend! Arnhem heeft een erg mooie hal!

Peter uit Katwijk

09-04-2015
7,8

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Aconcagua

Mountain Network locatie Ski- & Bergsportreizen

Positieve ervaring
Goede begeleiding, bekwame gidsen, mooie route!

Ellen uit Gouda

08-04-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Bedrijfsuitje Ardennen

Beoordeeld als Bedrijf

Groepsgrootte 45-90

Positieve ervaring
Mountain Network is een zeer professionele organisatie die met mij mee heeft gedacht om een fantastisch bedrijfsuitje in elkaar te zetten. Al onze ideeën en wensen zijn opgenomen en uitgevoerd. De begeleiding van het team was geweldig. Ze staan 24 uur per dag voor je klaar en je voelt je als een prinses die op haar wenken wordt bediend. Mountain Network is een aanrader voor uw bedrijfsuitjes en feesten, ze krijgen van mij een 10+!'

Leonard uit Utrecht

31-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Survivalweek Ardennen

Groepsgrootte 45-90

Positieve ervaring
Het was een ontzettend leuke survivalweek en leerlingen hebben er echt van genoten! Ze werden zowel fysiek als mentaal uitgedaagd om hun grenzen te verleggen en waren achteraf dan ook trots op wat ze gedaan hadden. Er heerste een hele gezellige sfeer waar iedereen zich goed bij voelde. Volgend jaar weer!

Job uit Gemert

30-03-2015
7,5

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? We hebben een klimclinic gehad nav de jaarlijkse controle klimwand van onze middelbare school in Gemert.

mooie klimwand
Eigen vaardigheid verbeterd voor het zekeren en klimmen
Begeleider speelt in op doelgroep

Marit uit La Roque sur Ceze

30-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Dagprogramma, teamklimmen, lunchbuffet, teamspelen

Beoordeeld als Bedrijf

Groepsgrootte 15-44

Positieve ervaring
Een hele positieve ervaring!! Goed verzorgd, goed verzorgd en goede locatie. Wij komen zeker terug voor onze kennismakingsdag volgend jaar!

Robbert uit Doetinchem

29-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Toubkal-bergwandeltocht

Groepsgrootte 15-44

Positieve ervaring
De Toubkal-wandeltocht was voor mij een een ontzettend leuke, afwisselende en verrassende tocht. Overnacht werd in karakteristieke bergdorpjes, uitzichten waren telkens anders en verrassend, de kleuren van de Hoge Atlas fantastisch, de begeleiding buitengewoon vriendelijk en gezellig, de groep één van geest en de afsluiting met een mooie 4-000'er natuurlijk een prachtige climax! Een aanbeveling voor iedereen die van een flinke wandeling houdt en toch even een échte berg wil meepikken!

Kees uit Roosendaal

29-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? beklimming Kilimanjaro februari 2015

Positieve ervaring
Uitstekende expeditieleider en vriendelijke, behulpzame gidsen. Gelukkig hadden we prima weersomstandigheden en goede hotelaccomodatie in Arusha. Binnen de groep klikte het prima. Klantcontact vanuit MN is duidelijk, vriendelijk en persoonlijk.

Stef uit Zwolle

25-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Werkweek

Groepsgrootte 90>

Positieve ervaring
Door onze langdurige samenwerking merken we dat er ieder jaar weer verbeteringen zijn. Er wordt ook serieus naar ons geluisterd. Volgend jaar gaan we weer graag met jullie in zee!

Peter uit Reeuwijk

24-03-2015

Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc Gonella

Mountain Network locatie Ski- & Bergsportreizen

Groepsgrootte 1-5

Positieve ervaring
Door omstandigheden (weer en de situatie op de berg) was al snel duidelijk dat het oorsporonkelijke programma niet mogelijk zou zijn. Het eerste deel van het programma werd vervangen door een unieke ervaring in de refuge des cosmique (onze groep was de enige die nacht) en een beklimming van de cosmique ridge in winterse omstandigheden). Daarna werd duidelijk dat de Mont Blanc via de Gonella ook niet mogelijk zou zijn. De gidsen hebben in overleg met de groep gezocht naar een alternatief programma. Plan B was de Breithorn Traverse (door omstandigheden ook niet door gegaan). Uiteindelijk hebben we met de groep Pollux beklommen en heb ik samen met de gids dezelfde dag ook Castor beklommen. Terugkijkend hebben de gidsen en organisatie zich optimaal ingespannen om een zo goed mogelijk alternatief programma neer te zetten omdat het oorspronkelijke plan niet bleek. Ik kijk terug op een mooie reis waarbij ik mijn eerste 2 4000+ beklommen heb.