Beoordelingen Nemassdeboer

• Betrokkenheid 9,4

Esmay Tol uit: Volendam

08-08-2018

Geholpen door: Karina Bont

Geweldige service! Heel erg tevreden over Nemas de Boer. Vooral over medewerker Karina Bont! Zij heeft mij enorm goed geholpen met mijn reisverzekering.

Iwan Jonk uit: Volendam

21-07-2018

Geholpen door: Marcel Roeleveld

Deze geld ook voor Jan Tol en Job Kwakman
Jan Tol staat niet in de lijst

Wim Kwakman timmerwerken uit: Volendam

11-07-2018

Jan uit: Volendam

10-07-2018

Voor het afsluiten van een nieuwe hypotheek ben ik naar Nemassdeboer gegaan, wat ik al eerder heb gedaan. Bij Nemassdeboer werd ik voorgesteld aan Jan Tol. Jan Tol adviseerde mij goed welke hypotheekvormen er zijn. En welke verzekeringen er voor ons van toepassing zijn en ook daar adviseerde hij ons goed in.

Geertje uit: Volendam

10-07-2018

Frank uit: Volendam

06-07-2018

Omdat dit voor mij(ons) iets totaal nieuws was, stapten wij met minimale kennis bij Jan binnen. Het advies en deskundigheid van Jan heeft er in ieder geval voor gezorgd dat we met betrekking tot dit onderwerp en samenhangende onderwerpen op dit moment een stuk meer kennis hebben. Daarnaast heb(ben) ik(wij) de betrokkenheid en communicatie gedurende dit proces als zeer prettig ervaren.

Jaap de Boer uit: Volendam

05-07-2018
9,6

Prettig dat de adviseur met je meedenkt en meteen met de juiste cijfers met betrekking tot de verzekeringsportefeuille op tafel legt.

Ook de afschaffing van het eigen risico bij een schade valt bij mij goed in de smaak.

Tot zover zeer tevreden over de aangeraden te volgen weg en in afwachting van de cijfers met betrekking tot de uitvaartverzekering met premievrijstelling, teken ik met vriendelijke groet.

Jaap de Boer

Marc uit: Volendam

04-07-2018

Jan heeft ons zeer deskundig geholpen in de aanloop naar onze hypotheek. Hij heeft bij ons voor veel rust gezorgd in de aanloop naar het kopen van ons huis.

Cees uit: Volendam

03-07-2018

Wij zijn super goed geholpen door Jan Tol. Hij is echt een topper!!

Rose uit: Volendam

29-06-2018