Beoordelingen NH Slotenmakers

• Afspraken nakomen 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,6

Alex uit: Alkmaar

19-01-2019

Via e-mail snel een afspraak geregeld. Erg blij met de verleende service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

Lieke uit: Beverwijk

16-01-2019

wij hadden zelf een tochstrip op onze voordeur aangebracht, hierdoor sloot de deur niet meer correct, na zelf bezig geweest te zijn werd het er niet beter op.
Na een zoektocht op internet en het bekijken van websites en het lezen van reviews uit eindelijk bij NH Slotenmakers uitgekomen, deze kwamen de zelfde dag nog om de deur weer correct te maken. onze deur sluit weer compleet af en ze hebben meteen het slot een servicebeurt gegeven.

S.M. uit: Haarlem

15-01-2019

Reeds enkele jaren (4) doen wij nu zaken met NH Slotenmakers. NH Slotenmakers, Paul, denkt altijd mee, komt met oplossingen, regelt zijn zaken goed en op tijd, komt de afspraken altijd na, nooit onduidelijkheid over wat er moet gebeuren en wat er gedaan is. Kortom, een vakman. Dat geldt overigens ook voor zijn twee medewerkers, Mike en Jeffrey. Goede, nette vakmannen die perfecte service leveren. Waarom geen 10 geven dan? Dat doe ik nooit, anders waren het gewoon 6 tienen geweest.

Ali uit: Limmen

14-01-2019

Prima service!

Yvon uit: Amsterdam

14-01-2019
1,0

Prachtig al die positieve ervaringen, jammergenoeg delen wij die niet, en zullen wij nooit meer gebruik maken van de diensten van NH Slotenmakers. Details hoef ik niet te noemen, die zijn bij het bedrijf bekend. Deze boodschap is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Jurgen uit: Uitgeest

12-01-2019
9,8

Snelle correcte afspraken. Hollandse degelijkheid

Patricia uit: Purmerend

05-12-2018
8,5

Betrouwbaar en fijn familiebedrijf.
Vakkundige, snelle afhandeling. Komen afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

Sjaak uit: Purmerend

06-11-2018

Goed contact bij opname werkzaamheden.
Fijne monteurs.

Jan uit: Zaandam

19-10-2018

Vakkundige plaatsing van het kerntrekbeslag door Dhr Ruijgrok. Zeer tevreden!

manouk uit: amsterdam

11-10-2018
9,5

Na een inbraakpoging xxx slotenmakers gebeld(bovenaan in google) voor herstel maar wat een prutsers. Slecht nederlands en konden geen prijs geven terwijl oplossing toch heel simpel en voor de hand lag. Na maand geleden Radar te hebben gekeken over malafide sleutelbedrijven toch wat scherper geworden! xxx dus bedankt en gekeken op google naar reviews en bij NHsloten waren deze top, enne niks over gelogen. Topgast met verstand van zaken en helder in de kosten. Hij was op afgesproken tijdstip aanwezig en heeft heeel goed werk geleverd en mij een goed gevoel en een goed beveiligd huis. Helemaal aan te bevelen deze boys!