Beoordelingen NH Slotenmakers

• Afspraken nakomen 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,6

Laura uit: Zaandam

16-03-2019

Heel prettig en snelle service!

Frank uit: Driehuis

13-02-2019
9,8

Na een aantal inbraken in onze buurt, heb ik op internet gezocht naar een betrouwbare slotenmaker, met in mijn achterhoofd het recente nieuws over malafide sleutelbedrijven. Ik zag dat NH Slotenmakers zeer gewaardeerd wordt door hun klanten en daar bleek niets van gelogen.
Een afspraak was snel geregeld en van tevoren kreeg ik goed en duidelijk advies van Paul. Ik had er meteen een goed gevoel over. Mike en Jeffrey hebben vervolgens al mijn sloten vervangen, o.a. kerntrekbeveiliging, cilindersloten en meerpuntsluitingen aangebracht. Veel kwaliteit voor een nette prijs.
NH Slotenmakers zijn vriendelijke, betrouwbare professionals die ik iedereen kan aanbevelen!!

Alex uit: Alkmaar

19-01-2019

Via e-mail snel een afspraak geregeld. Erg blij met de verleende service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

Lieke uit: Beverwijk

16-01-2019

wij hadden zelf een tochstrip op onze voordeur aangebracht, hierdoor sloot de deur niet meer correct, na zelf bezig geweest te zijn werd het er niet beter op.
Na een zoektocht op internet en het bekijken van websites en het lezen van reviews uit eindelijk bij NH Slotenmakers uitgekomen, deze kwamen de zelfde dag nog om de deur weer correct te maken. onze deur sluit weer compleet af en ze hebben meteen het slot een servicebeurt gegeven.

S.M. uit: Haarlem

15-01-2019

Reeds enkele jaren (4) doen wij nu zaken met NH Slotenmakers. NH Slotenmakers, Paul, denkt altijd mee, komt met oplossingen, regelt zijn zaken goed en op tijd, komt de afspraken altijd na, nooit onduidelijkheid over wat er moet gebeuren en wat er gedaan is. Kortom, een vakman. Dat geldt overigens ook voor zijn twee medewerkers, Mike en Jeffrey. Goede, nette vakmannen die perfecte service leveren. Waarom geen 10 geven dan? Dat doe ik nooit, anders waren het gewoon 6 tienen geweest.

Ali uit: Limmen

14-01-2019

Prima service!

Yvon uit: Amsterdam

14-01-2019
1,0

Prachtig al die positieve ervaringen, jammergenoeg delen wij die niet, en zullen wij nooit meer gebruik maken van de diensten van NH Slotenmakers. Details hoef ik niet te noemen, die zijn bij het bedrijf bekend. Deze boodschap is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Jurgen uit: Uitgeest

12-01-2019
9,8

Snelle correcte afspraken. Hollandse degelijkheid

Patricia uit: Purmerend

05-12-2018
8,5

Betrouwbaar en fijn familiebedrijf.
Vakkundige, snelle afhandeling. Komen afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

Sjaak uit: Purmerend

06-11-2018

Goed contact bij opname werkzaamheden.
Fijne monteurs.