Beoordelingen NHI Studiebegeleiding

Bertina uit: Mantgum

14-11-2017
8,2

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

prima ervaringen. Goed contact en deskundigheid beschikbaar voor alle vakken.

Evelyn uit: Niekerk

08-11-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mede dankzij de begeleiding heeft onze zoon geleerd te leren en heeft hij prima resultaten!

Maria uit: Drachten

02-11-2017
7,2

Marion uit: Raerd

07-09-2017
6,6

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

6 a 7 maanden is onze zoon naar huiswerkbegeleiding geweest, het heeft zeker wel wat geholpen, maar niet het gewenste resultaat opgeleverd. Volgens de begeleidster waren er aan het einde van het schooljaar teveel toetsen ineens, dit nagevraagd bij de teamleider, deze gaf aan dat dit niet zo was. Zou een drukke klas zijn ook dit ontkende de teamleider. Krijg je een beetje heen en weer gedoe. Ook geen goed overzicht wat nog wel en niet ingehaald, gemaakt moest worden.Geen idee waar het allemaal aan ligt, wij gaan niet weer gebruik maken van huiswerkbegeleiding, het is ook veel te duur.

Nienke uit: Sneek

01-08-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Wat een fantastische begeleiding op de RSG in Sneek.
Ontzettend tevreden.

Marcel uit: Amstelveen

26-07-2017
6,4

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Bovenstaande vragen lijst lastig te beantwoorden aangezien er wat mij betreft veel te weinig communicatie is naar de ouders. Als mijn dochter iets niet beheerst dan wil ik dat graag horen voordat ze een toets heeft. Op 1 gesprek na in een half jaar heb ik verder weinig tot niets vernomen.

Thea uit: Roden

27-06-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Wij zijn enorm tevreden over de kwaliteiten en deskundigheid van Rixt van der Heide.
De inzet en het handelen van de stagiaires is niet altijd even positief ervaren. Mijn dochter vond, dat ze niet duidelijk konden uitleggen en erg lang van stof waren.

Joost uit: Amstelveen

27-06-2017
8,2

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Doordat leraren van school begeleiding geven past het naadloos.

Ben uit: IJlst

26-06-2017