Beoordelingen NHI Studiebegeleiding

• Betrokkenheid 8,5

Marieke uit: Tirns

23-06-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Marieke , kon haar vragen kwijt en voeld zich begrepen en gesteund bij het maken van huiswerk en oefen examens.

Pieter uit: Roden

23-06-2017

Vader Myrthe Weites

Ouders van Twan uit: Akkrum

22-06-2017

Wilco uit: Offingawier

22-06-2017

Renske heeft het goed gedaan. Top

21-06-2017
6,4

Ronald uit: Gorredijk

03-03-2017
8,2

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Zeer tevreden, Mette was er aan toe en jullie hebben gedaan wat jullie beloven
Grz,
Ronald

Jos uit: Drachten

14-02-2017
7,0

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Ik vind het als ouder lastig inhoudelijk een oordeel te geven omdat mijn kind de huiswerkbegeleiding heeft gevolgd en niet ik. Wel heb ik als punt van mijn zoon meegekregen dat hij zich slecht kon concentreren omdat er ook hele drukke (jongere) kinderen aanwezig waren waardoor mijn zoon niet rustig heeft kunnen werken. Dit i.c.m. zijn concentratieproblemen heeft hem doen besluiten aan te geven dat hij niet meer wilde.

Overigens heb ik wel een erg positief beeld over het instituut en was er directe terugkoppeling indien mijn zoon niet kwam opdagen.

Terugkijkend had ik eigenlijk wel een soort van tussentijdse evaluatie gewild over de voortgang van de begeleiding van mijn zoon. Maar wellicht had ik hierin zelf ook het voortouw kunnen nemen.

Johan uit: Amstelveen

06-02-2017

uit: Akkrum

06-02-2017
n.v.t.

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Het heeft niet voldaan aan onze vraag. We weten niet of dit aan NHI heeft gelegen of onze dochter.

M uit: Wirdum

06-09-2016

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Prima ondersteuning bij het plannen van het huiswerk en altijd een mail van de begeleider waarin de afspraken zijn vastgelegd. Het is ons goed bevallen!