Beoordelingen Noorderzon Campers

Martin uit: Arnhem

12-10-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima service ook tijdens problemen in onze vakantie, meteen goed kontakt en snel opgelost.

jan uit: donkerbroek

07-10-2018

alles goed geregeld

Ruud uit: Hoor

03-10-2018

Geweldige goede service
Rustige uitleg, je gaat met een supere camper veilig op weg.
Geen flauwe trucjes maar eerlijk bedrijf.
Wat een heerlijke vakantie gehad!

Zofi uit: Amsterdam

01-10-2018
1,0

Ervaring met: Camper huren

Dure camper gehuurd die het geld niet waard bleek te zijn. Na 1 dag al pech (garagedeur ging niet meer dicht) waardoor we niet meer konden rijden. Eigenaar hielp niet en de rekening van de ANWB konden wij zelf betalen. Gereedschap gekocht om de achterkant weer dicht te kunnen krijgen. Dat bedrag nooit meer terug gekregen laat staan een nette vergoeding van Nooderzon. Mocht er iets met de camper mis zijn bel dan niet de eigenaar maar bel Noorderzon anders krijg je achteraf te horen dat je het zelf niet goed hebt afgehandeld. De eigenaar bleek geen ANWB lidmaatschap te hebben. Eenmaal thuis na een volkomen mislukte vakantie kon ik daar ook nog 150 euro voor betalen. Jammer dat dit bedrijf deze ellende zo slecht oplost. Wij kregen uiteindelijk te horen dat ze; "deze camper niet meer verhuren". Ja, dat is wel heel gemakkelijk. Kortom mensen, lees de kleine lettertjes.

Alexander uit: Alkmaar

26-09-2018

Ervaring met: Camper huren

De service is geweldig. Heel vriendelijk en ervaren. Zelf een tip om te bezoeken tijdens onze reis door Belgiƫ. De camper was nieuw, schoon en reed geweldig! Wat een schitterende ervaring! Gaan we zeker nog eens doen en wederom bij Noorderzon Campers.

Nico uit: Scharsterbrug

22-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Voor 2e maal een camper gehuurd wat weer een succes is geweest.
Weer een zo goed als nieuwe camper mee .
En ook weer een prima uitleg gehad en bij het terugbrengen is alles ook weer corect afgehandeld
Wij zijn zeer tevreden en komen ook zeker
groeten Nico en Anneke.

Elze uit: Assen

19-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima bedrijf, we konden de camper vroeger ophalen en later terugbrengen, dat was super fijn! Zo konden we mooi op tijd vertrekken.

Stan uit: Oostelbeers

19-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima verhuurbedrijf met snel een reactie op vragen en duidelijke uitleg van mogelijkheden

Jos uit: Gemonde

18-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima camper! Motorisch prima en prettig in gebruik!

Bianca uit: Sneek

11-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima verhuurbedrijg. Goeie uitleg door mensen die ervaring hebben met het reizen met een camper. Aandacht voor de klant staat hier hoog in het vaandel.