Beoordelingen Noorderzon Campers

Dymphie uit: Son

20-03-2019

Ervaring met: Camper kopen

Na heel veel camperzaken zijn af geweest kwamen we terecht bij noorderzon. We hebben hier gekozen voor een jong gebruikte camper. We zijn goed geholpen maar had er in eerste instantie niet veel vertrouwen in. Mijn man wel. Hij heeft vele prettige telefoon gesprekken en mails gehad . Maar toch bleef ik mijn twijfels houden. Ik wilde toch graag dat de camper gekeurd ging worden en noorderzon werkte volledig mee. Ik kreeg steeds meer vertrouwen in de wijze hoe alles ging en ook de medewerking die ze ons ook gave. De camper werd goedgekeurd 😃 Alles werd in werking gezet wat wij graag wilde bij bestellen. Haye had er erg veel verstand van en hield ons goed op hoogte. Inmiddels zijn we al een keer weggeweest . We hebben er van genoten. Ondanks mijn eerste indruk moet ik zeggen dat firma noorderzon goed werk heeft afgeleverd en ze kwamen hun afspraken steeds stipt na Wij zijn zeer tervreden over noorderzo

Jan uit: Hoogwoud

Ewald uit: Den Haag

09-02-2019
3,0

Ervaring met: Camper huren

Slechte service aan telefoon, niet goed duidelijk wat wel of niet beschikbar is

Rob uit: Lichtevoorde

06-11-2018

Ervaring met: Camper huren

Goede communicatie, snel regelen van extra wensen.

Jaap en Linda uit: Nijetrijne

27-10-2018

Ervaring met: Camper huren

Wij hebben hier nu al voor de 5de keer een camper gehuurd in het naseizoen en zijn zeer tevreden over de service.
Prachtige nieuwe modellen en alles is tot in de puntjes geregeld.
Zorgeloos op vakantie, heerlijk!
Echt een aanrader

Ans uit: Eerbeek

25-10-2018
6,0

Ervaring met: Camper huren

We hadden een goede camper en hebben de akkefietjes aan de camper direct geregeld met de eigenaar van de camper. Na een week kregen we pech met de camper (koppelingsplaten moesten vervangen worden) en we moesten worden afgesleept en de camper heeft 2 dagen in de garage gestaan . Alles werd op afstand prima geregeld door NKC (de verzekering) en ook met de eigenaar van de camper hadden we weer goed contact. Wij hebben helemaal geen contact gehad met Noorderzon Campers. Behalve bemiddeling bij de verhuur, vragen wij ons dan ook af wat de rol van Noorderzon is voor ons huurders. Daarom is het lastig om een goed oordeel te geven over Noorderzon.

Martin uit: Arnhem

12-10-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima service ook tijdens problemen in onze vakantie, meteen goed kontakt en snel opgelost.

jan uit: donkerbroek

07-10-2018

alles goed geregeld

Ruud uit: Hoor

03-10-2018

Geweldige goede service
Rustige uitleg, je gaat met een supere camper veilig op weg.
Geen flauwe trucjes maar eerlijk bedrijf.
Wat een heerlijke vakantie gehad!