Beoordelingen Noorderzon Campers

peter uit: rosmalen

15-08-2018

Ervaring met: Camper huren

Zeer goede en volledige, in prima staat verkerende, camper gehuurd. Opgehaald bij Roland Roos te Groenlo, die zeer correct en prettig de overdracht en de inname verzorgde. Goed contact, betrouwbaar en snel communicerend. Kortom, erg tevreden. Tot volgend jaar.

Lucie uit: Heerenveen

14-08-2018

Ervaring met: Camper kopen

We zijn prima geholpen bij de aanschaf van onze camper.

jan uit: bolsward

13-08-2018

Ervaring met: Camper kopen

Camper na 1 jaar ingeruild voor een nieuwe Hobby.

Henri uit: Berkel-Enschot

13-08-2018

Ervaring met: Camper huren

wij verhuren onze camper via Noorderzon. Goede ervaringen, goed contact en goede service

Lize uit: Leeuwarden

2,0

Ervaring met: Camper kopen

Camper met 2 akkus gekocht bij aflevering zat er maar 1 akku in.Met moeite en veel bellen 2 nieuwe gekregen maar moest ze zelf monteren en geen garantie meer.Stikkers van noorderzon meteen verwijdert.

JLM uit: Oisterwijk

7,0

Ervaring met: Camper kopen

Camper gekocht en goede inruil caravan. Alles ging zeer ontspannen. Zeer tevreden ook over de nazorg.

Wat ik wel vreemd vind, ik heb daar echter geen aandacht aangeschonken, is dat de camper zeer zeer slecht was schoongemaakt. Op het eerste gezicht ok, maar rond de dakluiken was het zeer zeer vies en maar niet te spreken over de afvaltank van het cassettetoilet. Daar zat uitwerpsel in, grote stukken kalk meer dan verschrikkelijk. Had ik niet verwacht.

Wilma uit: Dwingeloo

Ervaring met: Camper kopen

Fantastische ervaring. 100% klantvriendelijk en te vertrouwen. Ze denken met je mee zoeken naar oplossingen. Ik ben meer dan tevreden.

Ton uit: De Klomp

Ervaring met: Camper kopen

Betrouwbare partner. Komt afspraken na. Prettig zakelijk contact. Veel plezier met camper die we gekocht hebben.

Gerhard uit: Ruinen

aardige mensen goede service

Jan uit: Groot-Ammers

Ervaring met: Camper kopen

Had tijdens mijn koop een goed gevoel bij Noorderzon,
Bij een navraag over een bepaald punt wordt je goed en correct geholpen