Beoordelingen Noorderzon Campers

Harry uit: Den Burg

10-02-2018

Ervaring met: Camper huren

Perfecte begeleiding, keurige camper en afspraak is afspraak.

Leo uit: Gouda

09-02-2018

Ervaring met: Camper huren

Zowel het huren, de incheck en bij terugbrengen prima geholpen. Zeer klantvriendelijk. En de camper was perfect.

Willem uit: Amsterdam

Ervaring met: Camper huren

Uitstekend geregeld allemaal, duidelijk procedure, betrouwbaar bedrijf.

Ruud uit: Oosterwolde

Ervaring met: Camper huren

Zeer goede service en altijd voor een oplossing zorgen

Anja uit: Sneek

Ervaring met: Camper huren

Het contact hebben we als gastvrij en hartelijk ervaren. De voorlichting was uiters vriendelijk. Bij terugkomst ook alles correct afgehandeld.

Deanne uit: Schelluinen

Ervaring met: Camper huren

Snelle reacties bij vragen, handige website, hele grote keuze uit campers.

Albert uit: Leens

Ervaring met: Camper huren

In 2017 hadden wij een Camper gehuurd bij Noorderzon. Zijn daarbij goed begeleidt en geïnformeerd. Het was voor de eerste keer om met een Camper op vakantie te gaan. En wij zijn een prachtige ervaring rijker! Ook bij het inleveren van de Camper prima opgevangen en alles keurig afgehandeld.

Dat heeft ons gemotiveerd om voor 2018 wederom een Camper te huren bij Noorderzon! Wij zien er al naar uit!

L.J. (Benny) uit: Epe

Ervaring met: Camper huren

Zoals we gewend zijn bij Noorderzon Campers was het ook deze keer weer geweldig goed geregeld. De camper was prima in orde en ook de borgsom is weer zeer snel teruggestort. Ook onze persoonlijke omgang met de eigenaren was weer een hele fijne en vertrouwelijke ervaring. Indien er weer een camper gehuurd gaat worden zal dit zeker bij Noorderzon Campers zijn.

Kees uit: Heerlen

Ervaring met: Camper huren

Prima geregeld, afspraken worden nagekomen.

Erik uit: Leeuwarden

7,0

Ervaring met: Camper huren

Mooie camper met goede instructie. Vorig jaar aanbiedingsprijs voor 1500 twee weken. Kost nu al 1825 in de maand juni. Daarom er dit jaar van af gezien ! Te duur