Beoordelingen Noorderzon Campers

Rob uit: Lichtevoorde

06-11-2018

Ervaring met: Camper huren

Goede communicatie, snel regelen van extra wensen.

Jaap en Linda uit: Nijetrijne

27-10-2018

Ervaring met: Camper huren

Wij hebben hier nu al voor de 5de keer een camper gehuurd in het naseizoen en zijn zeer tevreden over de service.
Prachtige nieuwe modellen en alles is tot in de puntjes geregeld.
Zorgeloos op vakantie, heerlijk!
Echt een aanrader

Ans uit: Eerbeek

25-10-2018
6,0

Ervaring met: Camper huren

We hadden een goede camper en hebben de akkefietjes aan de camper direct geregeld met de eigenaar van de camper. Na een week kregen we pech met de camper (koppelingsplaten moesten vervangen worden) en we moesten worden afgesleept en de camper heeft 2 dagen in de garage gestaan . Alles werd op afstand prima geregeld door NKC (de verzekering) en ook met de eigenaar van de camper hadden we weer goed contact. Wij hebben helemaal geen contact gehad met Noorderzon Campers. Behalve bemiddeling bij de verhuur, vragen wij ons dan ook af wat de rol van Noorderzon is voor ons huurders. Daarom is het lastig om een goed oordeel te geven over Noorderzon.

Martin uit: Arnhem

12-10-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima service ook tijdens problemen in onze vakantie, meteen goed kontakt en snel opgelost.

jan uit: donkerbroek

07-10-2018

alles goed geregeld

Ruud uit: Hoor

03-10-2018

Geweldige goede service
Rustige uitleg, je gaat met een supere camper veilig op weg.
Geen flauwe trucjes maar eerlijk bedrijf.
Wat een heerlijke vakantie gehad!

Zofi uit: Amsterdam

01-10-2018
1,0

Ervaring met: Camper huren

Dure camper gehuurd die het geld niet waard bleek te zijn. Na 1 dag al pech (garagedeur ging niet meer dicht) waardoor we niet meer konden rijden. Eigenaar hielp niet en de rekening van de ANWB konden wij zelf betalen. Gereedschap gekocht om de achterkant weer dicht te kunnen krijgen. Dat bedrag nooit meer terug gekregen laat staan een nette vergoeding van Nooderzon. Mocht er iets met de camper mis zijn bel dan niet de eigenaar maar bel Noorderzon anders krijg je achteraf te horen dat je het zelf niet goed hebt afgehandeld. De eigenaar bleek geen ANWB lidmaatschap te hebben. Eenmaal thuis na een volkomen mislukte vakantie kon ik daar ook nog 150 euro voor betalen. Jammer dat dit bedrijf deze ellende zo slecht oplost. Wij kregen uiteindelijk te horen dat ze; "deze camper niet meer verhuren". Ja, dat is wel heel gemakkelijk. Kortom mensen, lees de kleine lettertjes.

Alexander uit: Alkmaar

26-09-2018

Ervaring met: Camper huren

De service is geweldig. Heel vriendelijk en ervaren. Zelf een tip om te bezoeken tijdens onze reis door Belgiƫ. De camper was nieuw, schoon en reed geweldig! Wat een schitterende ervaring! Gaan we zeker nog eens doen en wederom bij Noorderzon Campers.

Nico uit: Scharsterbrug

22-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Voor 2e maal een camper gehuurd wat weer een succes is geweest.
Weer een zo goed als nieuwe camper mee .
En ook weer een prima uitleg gehad en bij het terugbrengen is alles ook weer corect afgehandeld
Wij zijn zeer tevreden en komen ook zeker
groeten Nico en Anneke.

Elze uit: Assen

19-09-2018

Ervaring met: Camper huren

Prima bedrijf, we konden de camper vroeger ophalen en later terugbrengen, dat was super fijn! Zo konden we mooi op tijd vertrekken.