Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,1
  • Entertainment 9,2

Sportdienst uit: Denderleeuw

17-01-2018

We hadden Jochem ingehuurd tijdens ons sportgala. Tijdens de receptie ging hij aan de slag als tafelgoochelaar en tijdens de show deed hij enkele acts met onze laureaten. Dit perfect in thema en met betrekking van het publiek.
Ook tijdens het tafel goochelen heeft hij ons meermaals weten te verbazen.

Marcel uit: Heythuysen

01-01-2018

We wilden onze gasten (jong en oud) een verrassing aanbieden.
Nou, dat is dankzij Jochem fantastisch gelukt !!!

Marc uit: Haelen ( Leudal)

28-12-2017

Jochem heeft opgetreden voor het personeel van gemeente Leudal op 21 december. De collegas hebben genoten van de magie en Jochem blijft op een leuke manier zijn publiek verbazen. Een aanrader!

Sabina uit: Almere

22-12-2017

Onze medewerkers, inclusief moi!, vielen van de ene in de andere verbazing. Wat een topper! Een welcome toevoeging aan ieder feest.

Wendy uit: Valkenswaard

20-12-2017

We hadden Goochelaar Jochem gevraagd voor ons eindejaarsfeest waarbij onze directie, teamhoofden en managers onder leiding van Goochelaar Jochem een Goochelshow zouden geven voor alle medewerkers en vrijwilligers. Op basis van een workshopachtige bijeenkomst heeft Jochem vol enthousiasme de goocheltrucs geleerd aan directive, managers en teamhoofden. Na enige oefening werd de Goochelshow op het eindejaarsfeest een groot succes.
Medewerkers en vrijwilligers zaten met verbazing te kijken en genoten van het optreden.
Ik bevel Goochelaar Jochem zeker aan bij anderen.

Kredietbank Nederland uit: Leeuwarden

19-12-2017
8,2

We hebben genoten van zijn optreden.

Hans uit: Sint Anthonis

19-12-2017

Geweldig leuke reacties van jong en oud.

Stichting Waterlijn uit: Amersfoort

05-12-2017

Het optreden van Nooyen is een geweldig onderdeel geweest voor het feest.

P uit: Apeldoorn

01-12-2017

Misschien meer trucs in je repertoire wanneer je zoals bij ons een hele groep tegelijk laat verbazen. Voor de rest prima in orde!

Aysenur uit: Utrecht

01-12-2017

Chapeau! Het was een waanzinnige show! Onze gasten hebben genoten en het is zeker een geslaagde event geworden! Dank voor je inzet en enthousiasme!