Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,1
  • Entertainment 9,2

Wouter uit: Cuijk

08-07-2017

Diploma-uitreiking wordt zo erg opgeleukt.

Edo uit: De Kwakel

16-06-2017

Goede interactie met de genodigde. Laat zich niet gek maken en speelt daar leuk en sportief op in.

VZW Den Leeuweric uit: Turnhout

13-06-2017

Zeer straffe gast, stipt in het nakomen van afspraken.

Diana uit: Bleiswijk

12-06-2017

Geweldige ervaring om zo'n gedreven professioneel persoon bezig te zien. Hoog entertainment gehalte. Hele fijne opening en heeeel gaaf geweest!!!

Diane uit: Voorschoten

26-05-2017

Jochem heeft op een bijzonder prettige en professionele wijze onze gasten meegenomen in de wereld van illusie. Zijn benadering, maatwerk, toelichting op het fenomeen inspireerde ons en onze (kritische) gasten. Zijn optreden heeft ons feest een extra cachet gegeven en heeft gezorgd voor een intrigerende gedeelde ervaring. Echt heel bijzonder.

Ed uit: Haarlem

07-05-2017
9,8

Jochem was op mijn verjaardag de kers op de taart. Hij is een entertainer met aandacht en geweldige trucs voor jong en oud. Een absolute aanrader voor onvergetelijke momenten. Thnx Jochem! Groetjes Ed

Mattias uit: Brussel/Belgium

16-04-2017

We wanted to bring an extra touch to an event we organised so we invited Jochem for some table & close up magic. This type of entertainment is tricky because if it fails, it will reflect negatively on your event. I can confirm however that with Jochem that risk is inexistent, he is professional, enthousiastic, well spoken in several languages and his magic skills are top level! People were talking about it during & after the event.. a Strong recommendation for every corporate event, wedding, party etc... Thanks again for everything!

Femke uit: Den Haag

16-04-2017
9,8

Jochem heeft perfect ingespeeld op het thema van onze bijeenkomst! Vriendelijke man met een leuke show en vooral flexibel en professioneel optreden. Wij hebben erg genoten.

Jacqueline uit: Zwolle

13-04-2017

Jochem kwam, voor alle gasten als een verrassing, op ons personeelsfeest optreden. Eerst in de zaal, tussen de mensen in en daarna een korte show op het podium. Erg leuk was de directe interactie en ook hoe de gasten met elkaar in contact werden gebracht. Fantastisch hoe het publiek (voornamelijk mannen en technisch georiënteerd) werd geboeid, verbaasd en verrast. Het was een zeer geslaagde avond!

e uit: putten

11-04-2017

Zowel als privé- en zakelijk evenement heel verrassend en onderhoudend!