Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,2
  • Entertainment 9,3

Aartje uit: Stellendam

21-05-2018

Alle gasten op ons feestje waren zeer onder de indruk van het optreden van Jochem Nooyen! Hij heeft iedereen versteld doen staan...hoeveel balletjes...welke kleur schoen...waar komt dat horloge vandaan? En iedereen ging naar huis met vele vragen...en in ieder geval ook veel om over na te praten! Veel positieve reacties ontvangen na afloop van ons zeer geslaagde feest...met o.a. dank aan Jochem!

Michel uit: Alphen aan den Rij

22-04-2018
9,6

Mooie conbinatie van humor en verbazing. Een absolute aanrader.

Veronique uit: Wilrijk

27-02-2018

Gewoon perfect !!

Jacqueline uit: Ilpendam

21-02-2018

Zeer veel positieve reacties. Gaf echt wat extra aan het feest. Er is nog veel over nagepraat.
Bijzonder hoe snel Jochem een connectie maakt met de gasten.

Sportdienst uit: Denderleeuw

17-01-2018

We hadden Jochem ingehuurd tijdens ons sportgala. Tijdens de receptie ging hij aan de slag als tafelgoochelaar en tijdens de show deed hij enkele acts met onze laureaten. Dit perfect in thema en met betrekking van het publiek.
Ook tijdens het tafel goochelen heeft hij ons meermaals weten te verbazen.

Marcel uit: Heythuysen

01-01-2018

We wilden onze gasten (jong en oud) een verrassing aanbieden.
Nou, dat is dankzij Jochem fantastisch gelukt !!!

Marc uit: Haelen ( Leudal)

28-12-2017

Jochem heeft opgetreden voor het personeel van gemeente Leudal op 21 december. De collegas hebben genoten van de magie en Jochem blijft op een leuke manier zijn publiek verbazen. Een aanrader!

Sabina uit: Almere

22-12-2017

Onze medewerkers, inclusief moi!, vielen van de ene in de andere verbazing. Wat een topper! Een welcome toevoeging aan ieder feest.

Wendy uit: Valkenswaard

20-12-2017

We hadden Goochelaar Jochem gevraagd voor ons eindejaarsfeest waarbij onze directie, teamhoofden en managers onder leiding van Goochelaar Jochem een Goochelshow zouden geven voor alle medewerkers en vrijwilligers. Op basis van een workshopachtige bijeenkomst heeft Jochem vol enthousiasme de goocheltrucs geleerd aan directive, managers en teamhoofden. Na enige oefening werd de Goochelshow op het eindejaarsfeest een groot succes.
Medewerkers en vrijwilligers zaten met verbazing te kijken en genoten van het optreden.
Ik bevel Goochelaar Jochem zeker aan bij anderen.

Kredietbank Nederland uit: Leeuwarden

19-12-2017
8,2

We hebben genoten van zijn optreden.