Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,2
  • Entertainment 9,2

Magda uit: Meerhout

14-09-2017

Het was een fijne en verassende avond.
Leuk gebracht en heel verwonderlijk.
Heel leuke avond geweest.

Magda

Jeroen uit: Noordeloos

14-08-2017

Voor evenement CampZone hadden wij in 2017 een fantasiethema, en daar hoorde een beetje 'magie en mystiek' enzo bij. Na wat gezoek en doorgestuur ben ik bij Jochem uitgekomen. De video's op de websites van zo'n beetje alle illusionisten zijn erg vaag, omdat ze natuurlijk niks willen verklappen, maar de gok dat Jochem een grappige spontane kerel zou zijn was goed gegokt. Jochem zorgt voor een leuke show met goede grappen tussendoor en erg veel enthousiasme, ik kan hem zeker aanraden.

Kees uit: Gouda

08-08-2017
9,8

Eerlijk en open artiest. Doet wat van hem verwacht wordt.

Wouter uit: Cuijk

08-07-2017

Diploma-uitreiking wordt zo erg opgeleukt.

Edo uit: De Kwakel

16-06-2017

Goede interactie met de genodigde. Laat zich niet gek maken en speelt daar leuk en sportief op in.

VZW Den Leeuweric uit: Turnhout

13-06-2017

Zeer straffe gast, stipt in het nakomen van afspraken.

Diana uit: Bleiswijk

12-06-2017

Geweldige ervaring om zo'n gedreven professioneel persoon bezig te zien. Hoog entertainment gehalte. Hele fijne opening en heeeel gaaf geweest!!!

Diane uit: Voorschoten

26-05-2017

Jochem heeft op een bijzonder prettige en professionele wijze onze gasten meegenomen in de wereld van illusie. Zijn benadering, maatwerk, toelichting op het fenomeen inspireerde ons en onze (kritische) gasten. Zijn optreden heeft ons feest een extra cachet gegeven en heeft gezorgd voor een intrigerende gedeelde ervaring. Echt heel bijzonder.

Ed uit: Haarlem

07-05-2017
9,8

Jochem was op mijn verjaardag de kers op de taart. Hij is een entertainer met aandacht en geweldige trucs voor jong en oud. Een absolute aanrader voor onvergetelijke momenten. Thnx Jochem! Groetjes Ed

Mattias uit: Brussel/Belgium

16-04-2017

We wanted to bring an extra touch to an event we organised so we invited Jochem for some table & close up magic. This type of entertainment is tricky because if it fails, it will reflect negatively on your event. I can confirm however that with Jochem that risk is inexistent, he is professional, enthousiastic, well spoken in several languages and his magic skills are top level! People were talking about it during & after the event.. a Strong recommendation for every corporate event, wedding, party etc... Thanks again for everything!