Beoordelingen Nunatak

• Algemene waardering van de gemaakte reis 8,5
  • Wat is je mening over de service naar de deelnemers van de lokale staf (gids, keukenstaf, dragers)? 8,6
  • Wat vond je van de Nederlandse reisleiding als organisator en groepsbegeleider? 8,7
  • Voldeed de gemaakte reis aan deze verwachting? 8,6
  • Wat is alles bij elkaar genomen je totaal oordeel over Nunatak als reisorganisatie? 8,6

Guy

04-11-2017
6,6

Reisbestemming: Nepal, Everest, Kalapatthar

Wens en/of verwachting: Mount Everest van dichtbij zien, en mooie uitzichten op weg ernaartoe.

Meeste indruk: Tengbouche

Schitterend uitzicht vanaf Tengbouche, mooie wandeltocht van Namche naar Tengbouche; ondersteuning van Bhai Tamang zeer goed (waardering 9 of 10 ! )

Marielle

Reisbestemming: Bhutan Laya

Wens en/of verwachting: stevige trekking in ander landschap

Meeste indruk: Laya, pas 5000 m, punakha dzong

Nieuwe bestemming: weet ik nog niet

eerder met ht gereisd, kreeg emails, daarom toen nunatak gekozen ivm mooie opzet reis.
dit was een prachtige trek, door geweldige bossen, en het is wel modderig maar daardoor ook zeer begroeid tot grote hoogte, wat ik niet gewend was. onze gids was beetje speciaal (wilde eigenlijk geen gids zijn) en heeft ons 2 dagen op 4500 m laten slapen terwijl hij probeerde te zeggen dat het niet zo was, zodat we de pas de volgende dag volgens hem makkelijker zouden halen.

Brechje

9,5

Reisbestemming: Tanzania

Meeste indruk: De hele trip

Zeker!

Jan

Reisbestemming: La Reunion

Wens en/of verwachting: Belangrijkste dingen zoals vervoer en verblijf vooraf geregeld

Meeste indruk: Circque de Mafate (La Nouvelle, Marla)

La Reunion is en fantastisch eiland waar je nog echt iets moet doen om mooie dingen te zien. Daardoor weinig drukte tijdens wandelingen. Verder hangt er een geweldig relaxte sfeer.

Josien

01-11-2017
7,8

Reisbestemming: Bhutan (Laya-Gasa)

Wens en/of verwachting: wandelen in de weer een ander deel van de Himalya en kennismaken met de bijzondere cultuur van Bhutan

Meeste indruk: De prachtige natuur op > 4000 m hoogte en het stadje Laya

Nieuwe bestemming: Zuid Amerika?

Het was een fantastische reis, zeer goed georganiseerd. Wat ook heel fijn was, was de aanpassing van het reisschema aan het eind van de reis. De trek was door aanleg van een autoweg veranderd en daar is op ons verzoek flexibel en zeer prettig mee om gegaan door het lokale reisbureau.

Gerro

23-10-2017

Reisbestemming: Nepal -Mustan-Saribung 6328 m expedite

Wens en/of verwachting: op de SUMMIT staan van Saribung 6328 M.

Meeste indruk: MUSTANG in zijn geheel -onbekend Nepal vvoor mij

Nieuwe bestemming: Nrd. India -Ladakh -Nepal -Inner Dolpo - Tadzjikistan

Het direct contact met medewerker(s) van Nunatak,
en E-mail contact -informatie m.b.t. geboekte reis.

Wouter

22-10-2017

Reisbestemming: Nepal Mustang Saribung 6300 m

Wens en/of verwachting: Natuur, cultuur in combinatie met hoge bergen

Meeste indruk: Elke dag was de omgeving en beleving in de bergen anders. Veel afwisseling.

Nieuwe bestemming: Nog niet bekend.

Alles op locatie goed georganiseerd en uitrusting professioneel.

Ellis

19-10-2017

Wens en/of verwachting: Verrast worden

Meeste indruk: Dag 3 en 4 (eerste helft) van de trektocht.

Nieuwe bestemming: Japan?

Libanon is een verrassend land vol tegenstellingen. Een mooie natuur, interessante geschiedenis, cultuur, lekker eten, een leuke gids en een gezellige groep maakten het een top vakantie.

Pauline

18-10-2017

Reisbestemming: Libanon

Wens en/of verwachting: Lekker wandelen in bijzondere omgeving

Meeste indruk: Biblos, Baalbek en de bergen met valleien tijdens trekking

Nieuwe bestemming: Nog geen idee, maar in ieder geval niet drie voetjes. Deze trip was door mij onderschat en mijn conditie was duidelijk niet voldoende. De gids George heeft hiervoor enkele dagen een prima oplossing voor gevonden, zodat ik de trekking toch kon volbrengen.

Libanon: Geweldig land, ontzettend aardige mensen, verrukkelijk eten. De combinatie cultuur met wandelen komt bij deze trekking geheel tot zijn recht. De overnachtingen waren enorm divers, wat het des te leuker maakte.

Hans

18-10-2017

Wens en/of verwachting: Kennismaken met Libanon

Meeste indruk: De bergen tijdens de trek.

Nieuwe bestemming: Midden Oosten, Centraal Aziƫ

Uitstekend georganiseerde reis, waarbij de lokale organisatie (en in het bijzonder de gids) alles snel en goed regelde. Veel gezien, zowel qua oudheidkundige bezienswaardigheden als qua natuur. Hoewel we op de trek een aaneengesloten route liepen, was het landschap iedere dag toch anders, waardoor dit niet ging vervelen.