Beoordelingen Nunatak

• Algemene waardering van de gemaakte reis 8,5
  • Wat is je mening over de service naar de deelnemers van de lokale staf (gids, keukenstaf, dragers)? 8,6
  • Wat vond je van de Nederlandse reisleiding als organisator en groepsbegeleider? 8,6
  • Voldeed de gemaakte reis aan deze verwachting? 8,6
  • Wat is alles bij elkaar genomen je totaal oordeel over Nunatak als reisorganisatie? 8,7

21-05-2019

Reisbestemming: Nepal/Bhutan

Wens en/of verwachting: verwondering

Meeste indruk: alles

het totaal

Nel

15-05-2019

Reisbestemming: Andros

Wens en/of verwachting: Mooie tochten lopen

Meeste indruk: Hele eiland was prachtig

Prima geregeld al vonden we elke dag lopen te veel. Ook het aantal km was soms( 17 km) te zwaar. Door het vele klimmen en dalen schiet je niet op. Verder prima geregeld. Goede hotels en taxi chauffeurs altijd keurig op tijd

Freya

14-05-2019

Reisbestemming: Kaapverdië

De reis was heel goed georganiseerd en de omgeving was heel erg rustgevend. Ik heb geen specifiek hoogtepunt.

Daphne

13-05-2019

Reisbestemming: Kaapverdië (Santiago)

De prachtige wandelingen in een rustig Afrikaans landschap...

23-04-2019

Reisbestemming: Marokko - trekking Atlantische kust

Meeste indruk: Meerdere plekken aan de Atlantische kust, o.a. klein woestijdgebied

De wandelingen, onderweg lunchen, slapen in tentje, sterrenhemel, gezelligheid bij het diner

Alexander

19-04-2019

Wens en/of verwachting: natuur & cultuur van Libanon ervaren

Meeste indruk: Baalbek, de diverse plaatsen waar we overnacht hebben, de Baatara sinkhole, het wandelen in de sneeuw

de wandeling aan het eind van de middag in de mist/laaghangnede wolken naar het Deir Houb klooster, het verblijf daar met een steeds meer ontdooiende abt, en het vertrek de volgende dag in de stralende zon

Theo

19-04-2019
7,8

Reisbestemming: Turkmenistan

Wens en/of verwachting: Wandelen in een prachtig (berg)gebied

Meeste indruk: Gekleurde canyons, waanzinnig

Wandelen langs de schitterend gekleurde canyons.

Tom

Reisbestemming: Libanon

Wens en/of verwachting: Natuur en cultuur van Libanon al wandelend verkennen, in contact met de mensen

Meeste indruk: Bergen, Byblos en Baalbek

Moeilijk om een moment te kiezen. Voor mij was deze reis de ontdekking van Libanon als veelzijdig land met schitterende natuur en rijke geschiedenis. Wat zal bijblijven zijn het bezoek aan Baalbek en het wandelen door een zeer gevarieerd landschap, met diepe kloven, ruige paden en cederbomen in de sneeuw.
De lokale gids vertelde veel over de geschiedenis van Libanon en liet ons onderweg vaak iets proeven van wat er in het wild groeit.
De overnachtingsplekken, van homestay tot klooster, boden contact met de bewoners die fantastisch lekkere maaltijden wisten te bereiden.
Al met al biedt deze reis een mooie kennismaking met een prachtig land.

Sandor

7,5

Reisbestemming: Turkmenistan

Wens en/of verwachting: Kennismaken met centraal geleid land en lopen

Meeste indruk: Nauwelijks mensen te zien in hoofdstad

Leegte

Pieter en dorrit

Reisbestemming: Libanon

Wens en/of verwachting: Land,mensen en natuur leren kennen.

Meeste indruk: Quadisha vallei en byblos

De gids was een topper. We hebben veel mooie momenten gehad.