Beoordelingen Nunatak

• Algemene waardering van de gemaakte reis 8,6
  • Wat is je mening over de service naar de deelnemers van de lokale staf (gids, keukenstaf, dragers)? 8,7
  • Wat vond je van de Nederlandse reisleiding als organisator en groepsbegeleider? 8,8
  • Voldeed de gemaakte reis aan deze verwachting? 8,7
  • Wat is alles bij elkaar genomen je totaal oordeel over Nunatak als reisorganisatie? 8,7

Bendicks

29-06-2018

Reisbestemming: Griekenland, Pindos gebergte

Wens en/of verwachting: Mooie wandelingen in een onbekend gebied

Meeste indruk: -

Nieuwe bestemming: Nog geen idee

Een Nederlands echtpaar dat geëmigreerd is en vloeiend Grieks spreekt als reisleiding is geweldig. Daarom kun je in heel kleine dorpjes overnachten waar je je anders niet verstaanbaar kan maken.

Joniek

28-05-2018

Reisbestemming: Manaslu rond

Wens en/of verwachting: een mooie trekking met gezellige mensen

Meeste indruk: Eigenlijk alles vanaf het moment dat we het boeddhistische gebied in gingen en vanaf Samageon hadden we veel sneeuw dat zorgde voor mooie uitzichten naar de pas. De pas was het echte hoogtepunt van de reis

Nieuwe bestemming: Centraal Azie, Groenland, Nepal?

Het was een prachtige trekking. We hadden geluk met het mooie weer en alle sneeuw die het nog mooier maakte. Kumar (en zijn team) was niets te veel, het was een geweldige reis met een fantastische gids! Enge minpunt misschien dat het groepje wel erg klein was, als je op reis gaat met als doel mensen te ontmoeten is 3 mensen niet veel ;-)

Angelique

27-05-2018

Wens en/of verwachting: Wederom een mooie Nepal trekking maken

Meeste indruk: Was een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Nieuwe bestemming: Nepal....of iets anders. Weet nog niet.

De diversiteit was geweldig.
De Nepalese crew was enorm behulpzaam en aardig. Kumar onze reisgids had verstand van zaken, zeer klantgericht en paste af en toe het programma aan. Nooit dwingend, maar adviserend. Verder was hij flexibel en humoristisch. Al met al een geweldige reisgids. Zou hem in de toekomst graag weer als gids willen hebben.

24-05-2018
9,5

Reisbestemming: nepal

Wens en/of verwachting: mooi landschap, hoge bergen

Meeste indruk: alle

Nieuwe bestemming: kili/ mt meru, inca trail

Dirk

24-05-2018

Reisbestemming: Manaslu rond

Wens en/of verwachting: wandelen van subtropisch tot alpien

Meeste indruk: de besneeuwde vallei richting Samdo

Nieuwe bestemming: Annapurna rond blijft op mijn programma

De gids Kumar (Birbal Magar) was één van de uitstekendste gidsen die ik in Nepal heb mogen meemaken (ik heb er toch 17 trekkings opzitten). Zéér attentief voor je noden zonder storend opdringerig te zijn.

Koos

17-05-2018

Reisbestemming: Andros

Wens en/of verwachting: mooie wandelingen en goede onderkomens

Meeste indruk: geen specifieke plaatsen

Nieuwe bestemming: ??

goede route beschrijvingen, vriendelijke taxi chauffeurs. bij één onderkomen weinig flexibele gastvrouw wat betreft ontbijttijden. Kon pas vanaf 8.30 uur.

Imme

07-05-2018

Reisbestemming: Groenland hondensleetocht

Nieuwe bestemming: atacama woestijn, oeganda, madagascar

Prachtige hondensleetocht door onwerkelijk mooie omgeving - een door gletsjers gevormd landschap met bevroren fjorden en ijsbergen. Zeer bijzonder! Goed verzorgde en comfortabele reis met onvergetelijke indrukken en ook nog eens schitterend weer.

Djamila

07-05-2018

Reisbestemming: Libanon

Wens en/of verwachting: kennis maken met de natuur en cultuur van het land, lekker wandelen en genieten

Meeste indruk: De ceders vallei van Tamourine en Byblos

Nieuwe bestemming: De reis naar Servië spreekt mij erg aan, alleen ben bang dat het te zwaar is... Jammer dat er weinig reizen zijn op level 2

Alhoewel het een zware trekking was heb ik enorm genoten van de mooie adembenemende landschappen, natuur en cultuur van dit land. Ook culinair was het een hoogtepunt!
De reis was erg goed verzorgd en ik vond de kleinschalige accommodaties erg leuk, vooral ook de afwisseling tussen homestays, klooster en hotel. Alleen de tweede nacht homestay was niet schoon (voornamelijk het bed).
Het was erg leuk en het is een toegevoegde waarde om een enthousiaste locale gids te hebben. George is geweldig en doet alles voor de groep, hij vertelt veel over de cultuur en hij liet ons van alle specialiteiten proeven. Ook heeft hij mij goed geholpen en begeleid door de moeilijke gedeeltes van de tochten en de eerste 2 dagen geregeld dat ik opgehaald word met auto.

Nicoline

06-05-2018

Reisbestemming: Hondensleetocht Oost-Groenland

Wens en/of verwachting: Op pad met lokale mensen en hun gebruiken in een 'winterwonderland'.

Meeste indruk: Welke niet?

Nieuwe bestemming: Chili

Tocht was er één van minimale inspanning met maximale ervaring.
Bij calamiteiten onderweg, alles vanaf kantoor keurig opgelost.

Bart

04-05-2018

Reisbestemming: Groenland

Heel fijn hoe snel de gecancelde vlucht opgelost werd. Top! Achteraf helemaal niet erg om wat langer in Kulusuk te verblijven en het leven en de rust van een Groenlands dorpje te ervaren.
Tot de volgende reis