Beoordelingen Nunatak

• Algemene waardering van de gemaakte reis 8,6
  • Wat is je mening over de service naar de deelnemers van de lokale staf (gids, keukenstaf, dragers)? 8,7
  • Wat vond je van de Nederlandse reisleiding als organisator en groepsbegeleider? 8,8
  • Voldeed de gemaakte reis aan deze verwachting? 8,7
  • Wat is alles bij elkaar genomen je totaal oordeel over Nunatak als reisorganisatie? 8,7

Koos

17-05-2018

Reisbestemming: Andros

Wens en/of verwachting: mooie wandelingen en goede onderkomens

Meeste indruk: geen specifieke plaatsen

Nieuwe bestemming: ??

goede route beschrijvingen, vriendelijke taxi chauffeurs. bij één onderkomen weinig flexibele gastvrouw wat betreft ontbijttijden. Kon pas vanaf 8.30 uur.

Imme

07-05-2018

Reisbestemming: Groenland hondensleetocht

Nieuwe bestemming: atacama woestijn, oeganda, madagascar

Prachtige hondensleetocht door onwerkelijk mooie omgeving - een door gletsjers gevormd landschap met bevroren fjorden en ijsbergen. Zeer bijzonder! Goed verzorgde en comfortabele reis met onvergetelijke indrukken en ook nog eens schitterend weer.

Djamila

07-05-2018

Reisbestemming: Libanon

Wens en/of verwachting: kennis maken met de natuur en cultuur van het land, lekker wandelen en genieten

Meeste indruk: De ceders vallei van Tamourine en Byblos

Nieuwe bestemming: De reis naar Servië spreekt mij erg aan, alleen ben bang dat het te zwaar is... Jammer dat er weinig reizen zijn op level 2

Alhoewel het een zware trekking was heb ik enorm genoten van de mooie adembenemende landschappen, natuur en cultuur van dit land. Ook culinair was het een hoogtepunt!
De reis was erg goed verzorgd en ik vond de kleinschalige accommodaties erg leuk, vooral ook de afwisseling tussen homestays, klooster en hotel. Alleen de tweede nacht homestay was niet schoon (voornamelijk het bed).
Het was erg leuk en het is een toegevoegde waarde om een enthousiaste locale gids te hebben. George is geweldig en doet alles voor de groep, hij vertelt veel over de cultuur en hij liet ons van alle specialiteiten proeven. Ook heeft hij mij goed geholpen en begeleid door de moeilijke gedeeltes van de tochten en de eerste 2 dagen geregeld dat ik opgehaald word met auto.

Nicoline

06-05-2018

Reisbestemming: Hondensleetocht Oost-Groenland

Wens en/of verwachting: Op pad met lokale mensen en hun gebruiken in een 'winterwonderland'.

Meeste indruk: Welke niet?

Nieuwe bestemming: Chili

Tocht was er één van minimale inspanning met maximale ervaring.
Bij calamiteiten onderweg, alles vanaf kantoor keurig opgelost.

Bart

04-05-2018

Reisbestemming: Groenland

Heel fijn hoe snel de gecancelde vlucht opgelost werd. Top! Achteraf helemaal niet erg om wat langer in Kulusuk te verblijven en het leven en de rust van een Groenlands dorpje te ervaren.
Tot de volgende reis

Angela

04-05-2018

Reisbestemming: Groenland hondenslede tocht

Wens en/of verwachting: Natuur en niet toeristsche beleving v groenland en sledetocht

Meeste indruk: Bij de gletsjers, het dorpje onderwerg en t uitzicht vanaf de laatste kampplaats

Nieuwe bestemming: Een rugzaktrekking of in ieder geval een bestemming met wandelen, maar eigenlijk kan het alles zijn.

Het was erg moeilijk om van te voren een beeld te vormen hoe de reis zou zijn. Sledehonden tocht over zeeijs. Hoeveel honden, hoe zet je een tent op op ijs? Hoe groot is een slede? Hoe lang zit je daar dan op? Hoe ziet groenland er in t echt uit en hoe is t om met sneeuwschoenen te wandelen? Kortom alles nieuw. We hebben echter van begin tot eind genoten! Het was echt een bijzondere ervaring. De honden, de Inuit, de uitgestrekte vlakte wat dus in werkelijkheid de zee is, de ijsbergen en dan ‘s ochtends je tent openritsen en dit allemaal voor je zien. Prachtig.

Marianne

01-05-2018
9,6

Reisbestemming: Groenland winter met sledehonden

Wens en/of verwachting: een lang gekoesterde droom laten uitkomen

Meeste indruk: zie reiservaring

Nieuwe bestemming: nog zoveel wensen

Een tocht maken met de Inuïts met hun sledehonden en alles wat daarbij kom kijken, de vastgevoren ijsbergen, de bevroren fjorden en baaien en de kampeerplekken met uitzicht op al dat moois. Elke dag gebeurde er wel iets bijzonders. Je bevindt je live in een filmdecor. Of te wel een onvergetelijke top reis in een prachtig Groenlands winterlandschap.

30-04-2018

de groep en omgeving

Rob

30-04-2018

Reisbestemming: Groenland

Meeste indruk: De enorme ijsvlaktes en gigantische ijsbergen

Nieuwe bestemming: Bhutan

Absoluut, deze reis is zeker aan te bevelen

Toine

29-04-2018

Reisbestemming: Groenlandf

Wens en/of verwachting: Reisbeleving

Meeste indruk: Vrijwel de hele reis

Nieuwe bestemming: Weet ik nog niet.

Ja, komt ook door de andere deelnemers, heb je ook niet altijd in de hand.