Beoordelingen Omzorg

Mark uit: Amsterdam

14-12-2018
7,7

Ervaring met: 24-uurs zorg

Zeker positief. Zoals in elk team verschillen de kwaliteiten per individu. Ook bij jullie. Een van deze belangrijke kwaliteiten duid ik als ‘bereidwilligheid’. Bij 24u-zorg is het m.i. ongewenst om niet ook soms bij te springen bij niet perse zorggelieerde zaken. Hier niet bereid toe te zijn wekt wrevel. Gelukkig gold dit maar voor enkelen.

12-12-2018
6,9

Ervaring met: Mantelzorgondersteuning

Jammer dat mij niet echt duidelijk is waar de vraagstelling over gaat?? Het kantoor of de ingezette ZZP'ers?? Wat mij betreft is daar een verschil. Je hebt het meest met de laatste te maken en die ervaring is prima! Vanuit kantoor zou wat meer ondersteuning kunnen komen. Er is geen initiatief om wat ondersteuning of hulp bij het rooster. Daar moet je echt om vragen. Vandaar mijn lage waardering bij betrokkenheid, communicatie en advies; dit geldt dus niet voor degenen die aan huis komen! De vragen zijn té algemeen, wat mij betreft. M vr groet, Rosa.

Jorien uit: Driebergen

07-12-2018
7,4

Ervaring met: Verzorging & verpleging

Een opmerking over de zorgkwaliteit van de zzp'ers: deze is nogal verschillend. De meesten van hen werken heel betrokken en deskundig, voor een enkele is het al gauw goed, is mijn indruk. Bij deze vraag heeft mijn man, om wie het tenslotte gaat, ook zijn oordeel gegeven.

Annette uit: Langbroek

04-12-2018
7,4

03-12-2018

Bereikbaarheid is prima, echter communicatie van rooster naar mijn e-mail adres zou nog even aandacht behoeven.

k uit: Ede

03-12-2018
8,1

Ervaring met: 24-uurs zorg

Omzorg zorgt dat er altijd org is, ook als mensen onverwacht uitvallen. de meeste verzorgers zijn uitstekend. Heel soms is er een misser, maar dan zorgen ze altijd voor een ander.

N uit: Bilthoven

01-12-2018
7,6

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

H.M uit: Geldermalsen

30-11-2018
9,7

Ervaring met: 24-uurs zorg

Wat zijn wij uit de ‘brand’ geholpen door Omzorg! Binnen 48 uur hadden zij mensen geregeld. Wat heerlijk als je dan als kinderen het volledig los kan gaan laten!
Vooral ‘onze Anna’...zij was onmisbaar bij het sterven van onze moeder, en de verzorging van vader daarna; wat hadden we zonder haar enorme kennis én haar lieve aandacht gemoeten..
Zij ziet haar werk als passie, dat maakt het verschil, in haar zorg voor anderen.

Hartelijk bedankt voor alle mooie momenten!

Maarten uit: Eindhoven

28-11-2018

Ervaring met: 24-uurs zorg

fouten gemaakt met SVB maar verder perfect.