Beoordelingen Omzorg

Goede ervaring

Bianca uit: Hilversum

08-07-2018

Ervaring met: 24-uurs zorg

Mijn vader was terminaal ziek, uitgezaaide kanker. Er moest 24 uur zorg komen waar wij als kinderen erg tegenop zagen omdat de thuiszorg overigens van een andere organisatie ver onder niveau was. Maar wat een opluchting..we konden mijn vader toe vertrouwen aan de zorg van Connie. De communicatie was goed,ze drong zich niet op en deed het met ons. Zelf kom ik uit de zorg dus ben best kritisch. Mijn vader overleed na 2 dagen 24 uur zorg. Ze hoorde die 2 dagen gewoon bij ons gezin.Er was een klik, en dat is denk ik heel belangrijk. het laatste stukje stukje van iemand zijn leven is intiem en kan je nooit meer over doen. Wij zijn dankbaar voor de zorg die wij gehad hebben.Connie, je bent een topper!

Frank uit: Bussum

07-07-2018

Ervaring met: Nachtzorg

Marlies uit: Goor

20-06-2018

Ervaring met: Nachtzorg

We vonden de betrokkenheid en het meedenken erg prettig. Contact is laagdrempelig. Prima gedaan. Nogmaals dank voor de goede zorg

Claudia uit: Houten

01-05-2018

Ervaring met: 24-uurs zorg

Ik schrijf dit voor mijn oom en tante, mevrouw Tak en de heer de Ruig.
De zorg was snel en goed geregeld. Het blijft mensenwerk en er was duidelijk met de ene verzorgster een betere klik dan met de andere.
Wij kijken terug op een mooie laatste weken van mevr Tak haar leven.
Bedankt voor jullie bijdrage aan deze weken.

Vriendelijke groet,
Claudia van Dijen

Rosa uit: Westervoort

20-02-2018
6,9

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Wat wordt er bedoeld met het het zorgteam??
Is het zorgteam hetzelfde, als de ingezette zzp'ers ???
Wordt "communicatie en bereikbaarheid" bedoeld naar de zzp'ers, of met het kantoor??
Wat heel erg attent was, waren de bloemen die gebracht werden ter ere van mijn moeder's verjaardag!!!
Alsnog erg bedankt!!!
met vriendelijke groet, Rosa van Diek.

WMTA uit: Amstelveen

12-02-2018

Ervaring met: Zorg bij dementie

Zeer prettig samen gewerkt

Dorien uit: Arnhem

12-02-2018

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Vanaf het allereerste contact met Omzorg valt de vriendelijkheid en professionaliteit op. Goede adviezen werden gegeven, waardoor het voor ons makkelijk werd om de noodzakelijke zorg voor mijn schoonmoeder (en ook een beetje voor mijn schoonvader) in gang te zetten. De tips om zorgregie in te zetten is daarbij ook heel waardevol geweest voor ons. De dames die worden ingezet zijn zonder uitzondering zeer betrokken, aardig, flexibel en hebben veel geduld. Mijn schoonouders (en wij dus ook) boffen daar enorm mee. Kortom: wij zijn zowel over de medewerkers van het kantoor in Velp als over de zorgverleners zeer tevreden! En we zullen Omzorg met plezier (blijven) aanbevelen.

JJ uit: Rozendaal

11-02-2018

Erik uit: Baarn

08-02-2018
7,9

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

In algemene zin zeer positief. Aan de accuratesse kan her en der nog wat worden geschaafd. De punten aangaande het zorgteam: Dit is ook lastig, wegens kwantitatief gebrek aan geschikte mensen. Kennislevel is hoog. Er wordt goed meegedacht en het bedrijf ademt een heel prettige sfeer uit. Veel wordt bovendien uit handen genomen.