Beoordelingen Omzorg

Jorien uit: Driebergen

07-12-2018
7,4

Ervaring met: Verzorging & verpleging

Een opmerking over de zorgkwaliteit van de zzp'ers: deze is nogal verschillend. De meesten van hen werken heel betrokken en deskundig, voor een enkele is het al gauw goed, is mijn indruk. Bij deze vraag heeft mijn man, om wie het tenslotte gaat, ook zijn oordeel gegeven.

Annette uit: Langbroek

04-12-2018
7,4

03-12-2018

Bereikbaarheid is prima, echter communicatie van rooster naar mijn e-mail adres zou nog even aandacht behoeven.

k uit: Ede

03-12-2018
8,1

Ervaring met: 24-uurs zorg

Omzorg zorgt dat er altijd org is, ook als mensen onverwacht uitvallen. de meeste verzorgers zijn uitstekend. Heel soms is er een misser, maar dan zorgen ze altijd voor een ander.

N uit: Bilthoven

01-12-2018
7,6

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

H.M uit: Geldermalsen

30-11-2018
9,7

Ervaring met: 24-uurs zorg

Wat zijn wij uit de ‘brand’ geholpen door Omzorg! Binnen 48 uur hadden zij mensen geregeld. Wat heerlijk als je dan als kinderen het volledig los kan gaan laten!
Vooral ‘onze Anna’...zij was onmisbaar bij het sterven van onze moeder, en de verzorging van vader daarna; wat hadden we zonder haar enorme kennis én haar lieve aandacht gemoeten..
Zij ziet haar werk als passie, dat maakt het verschil, in haar zorg voor anderen.

Hartelijk bedankt voor alle mooie momenten!

Maarten uit: Eindhoven

Ervaring met: 24-uurs zorg

fouten gemaakt met SVB maar verder perfect.

Henriette uit: Maarssen

Ervaring met: Mantelzorgondersteuning

Ik ben blij met mijn huishoudelijke hulp. Bijzonder aardige vrouw, die heel goed werkt.

R. uit: Driebergen-Rijsenburg

Ervaring met: Zorg bij dementie

De kwaliteits cijfers hebben betrekking op 1 zorgverlener.
De tweede zorgverlener is nog te kort om daar een gewogen oordeel over te geven Dus over de samenstelling kan ik ook niets zeggen

Dorien uit: Arnhem

Ervaring met: Verzorging & verpleging

Inmiddels meer dan 1 1/2 jaar ervaring, zowel met kantoor Velp als Zeist. Wij zijn zeer tevreden met de aandacht en zorg waarmee vragen worden beantwoord. Daarnaast zijn alle zorgverleners betrokken, aardig, verzorgend en bereid om mee te denken. Het kan niet beter!