Beoordelingen Omzorg

• Communicatie en bereikbaarheid 7,9

Claudia uit: Houten

01-05-2018

Ervaring met: 24-uurs zorg

Ik schrijf dit voor mijn oom en tante, mevrouw Tak en de heer de Ruig.
De zorg was snel en goed geregeld. Het blijft mensenwerk en er was duidelijk met de ene verzorgster een betere klik dan met de andere.
Wij kijken terug op een mooie laatste weken van mevr Tak haar leven.
Bedankt voor jullie bijdrage aan deze weken.

Vriendelijke groet,
Claudia van Dijen

Rosa uit: Westervoort

20-02-2018
6,9

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Wat wordt er bedoeld met het het zorgteam??
Is het zorgteam hetzelfde, als de ingezette zzp'ers ???
Wordt "communicatie en bereikbaarheid" bedoeld naar de zzp'ers, of met het kantoor??
Wat heel erg attent was, waren de bloemen die gebracht werden ter ere van mijn moeder's verjaardag!!!
Alsnog erg bedankt!!!
met vriendelijke groet, Rosa van Diek.

WMTA uit: Amstelveen

12-02-2018

Ervaring met: Zorg bij dementie

Zeer prettig samen gewerkt

Dorien uit: Arnhem

12-02-2018

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Vanaf het allereerste contact met Omzorg valt de vriendelijkheid en professionaliteit op. Goede adviezen werden gegeven, waardoor het voor ons makkelijk werd om de noodzakelijke zorg voor mijn schoonmoeder (en ook een beetje voor mijn schoonvader) in gang te zetten. De tips om zorgregie in te zetten is daarbij ook heel waardevol geweest voor ons. De dames die worden ingezet zijn zonder uitzondering zeer betrokken, aardig, flexibel en hebben veel geduld. Mijn schoonouders (en wij dus ook) boffen daar enorm mee. Kortom: wij zijn zowel over de medewerkers van het kantoor in Velp als over de zorgverleners zeer tevreden! En we zullen Omzorg met plezier (blijven) aanbevelen.

JJ uit: Rozendaal

11-02-2018

Erik uit: Baarn

08-02-2018
7,9

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

In algemene zin zeer positief. Aan de accuratesse kan her en der nog wat worden geschaafd. De punten aangaande het zorgteam: Dit is ook lastig, wegens kwantitatief gebrek aan geschikte mensen. Kennislevel is hoog. Er wordt goed meegedacht en het bedrijf ademt een heel prettige sfeer uit. Veel wordt bovendien uit handen genomen.

humphrey uit: De Bilt

08-02-2018

Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Het nivo verschil is erg groot en er wordt nogal eens een fout gemaakt met facturen maken.

Els uit: Ede

07-02-2018
7,6

Goed.

K uit: Ede

06-02-2018
7,6

Ervaring met: 24-uurs zorg

De zzp'ers in het algemeen zeer betrokken en redelijk deskundig. Soms is er een echte mismatch, en dat kan te lang aanslepen. Wel begrijpelijk want de zorg erleners liggen niet voor het oprapen. De mensen van het kantoor van Omzorg ook erg betrokken en hulpvaardig.

Zjoske uit: Nijkerk

05-02-2018