Beoordelingen Onyx Uitvaartzorg

• Deskundigheid 9,4
  • Respect voor uw wensen 9,5

Hein

19-03-2019

Het regelen van een uitvaart gebeurt vaak onder hectische en vooral emotionele omstandigheden. Arianne van Dorth heeft ons hierbij met grote deskundigheid geholpen. Zij nam de tijd voor ons en bracht rust in de hectiek door structuur aan te brengen in de vele zaken die in korte tijd geregeld moeten worden. Het resultaat was een mooie en waardige uitvaart voor mijn moeder. Je kunt het maar één keer doen en dan moet het dus goed zijn.

Arianne,
Hartelijk dank.

Paul en Els

10-03-2019

We zijn erg tevreden, alles naar wens.
Ruime keuze uit mogelijkeden en de kosten niet onnodig hoog.

Bert

06-03-2019

Vriendelijk en zeerpersoonlijk.

Josiane

27-02-2019

We hebben ontzettend veel sereniteit en aandacht voor onze gevoelens ervaren, tijdens alle contacten. Het voelde fijn en veilig.
Dank!!!

Edwin

08-02-2019

Wij zijn door Arianne van Dorth op een zeer professionele, plezierige en persoonlijke manier geholpen.
Zij heeft een prettige manier van communiceren waarbij openheid en begrip voorop staat.
Alles was zeer goed geregeld zonder geheel conform de wensen.

Talitha

30-01-2019

Als je iemand zoekt die op de juiste momenten professioneel, zakelijk of juist heel persoonlijk met je meedenkt, dan ben je hier aan het juiste adres. Echt ontzettend fijn wanneer je door een moeilijke periode gaat, je bent namelijk geen nummer, geen klant maar een persoon die afscheid moet nemen van een dierbare. De juiste begeleiding en aandacht voor alle wensen en daar een totaalpakket van weten te maken, is echt een vak apart. En als alles op zijn plekje is gevallen, kan je terug kijken op een mooi en waardig afscheid. Dit helpt ook enorm bij de verwerking en ook een telefoontje na de uitvaart geeft een goed gevoel.

Ellen

25-01-2019

Mijn vader had geen uitvaartverzekering. Ik koos voor een uitvaart in onze buurt op internet. Na drie telefoontjes met verschillende uitvaartbedrijven kreeg ik Onyx aan de lijn en dat klikte meteen. We werden goed begeleid in geïnformeerd over de keuzes die gemaakt moesten worden. Het resultaat was een hele prettige samenwerking en een mooie uitvaart.

Marije

03-12-2018

Wij kunnen onze ervaring met Onyx met de volgende kernwoorden omschrijven: hartelijk, respectvol, meelevend en meedenkend.

Sanne

21-11-2018

Arianne van Dorth heeft ons gewéldig geholpen
En goed advies gegeven
Ik kan niet anders zeggen dan dat het erg mooi was met de hulp van jullie

20-11-2018

Erg fijn geholpen