Beoordelingen Oseven

• Locatie 8,6

Harrie

29-10-2018

Positieve ervaring:
Alles is geheel volgens afspraak verlopen. Bijzonder compliment aan de medewerkster Audrey die ondanks een niet ingeplande pauze, toch alles in goede banen kon leiden.

Verbeterpunten:
Misschien waren 2 koffieapparaten in gebruik i.p.v. 1 sneller geweest, maar alles is toch volgens plan verlopen.

Tineke

10-10-2018

Soort evenement: Anders

Ria

09-10-2018
9,6

Soort evenement: Anders

Positieve ervaring:
geweldige verzorging gehad, meedenken op alle punten !!!!

Verbeterpunten:
de sandwiches bij het fingerfood was ietsjes minder, sommige collega's vonden jammer dat het alleen witbrood was en iets flauw van smaak, soepje was heerlijk

Christel

03-10-2018

Soort evenement: Huwelijk

Locatie: Eigen locatie

Positieve ervaring:
Dank je wel voor het mede mogelijk maken van onze mooiste dag. Alles was tot in de puntjes goed geregeld, het eten zag er fantastisch uit en smaakte nog beter. Jullie waren flexibel en creatief bij de voorbereidingen en perfect in de uitvoering op de dag zelf. Nogmaals 1000x dank voor alles.

nvt

Danny

03-10-2018
9,7

Soort evenement: Personeelsfeest

Positieve ervaring:
Was super georganiseerd, heel klant gericht, eten was van super kwaliteit, echt voor herhaling vatbaar!

02-10-2018

Soort evenement: Beurs / congres / vergadering

Positieve ervaring:
Het was ontzettend goed verzorgt bij het Parkstad Limburg Stadion. De faciliteiten waren allemaal aanwezig, de ruimte was groot en een mooi uitzicht op het veld.
Ook de rondleiding door het stadion was interessant en door een kundig persoon gegeven.
Daarnaast hebben we genoten van de overheerlijke lunch, echt super verzorgd door jullie

Eigenlijk geen :-)

Martijn

21-03-2018
9,7

Soort evenement: Musical / theater

Positieve ervaring:
Meedenkend, professioneel, praktisch, hands-on, bereikbaar

Geen verbeterpunten geidentificeerd

Hans

22-11-2017
9,6

Positieve ervaring:
We werden gekend! Heel bijzonder in een grote groep. Na aanmelding was er direct herkenning. Een uitstekende begeleiding volgde. Ik had een foutje gemaakt bij de aanmelding. Dat werd ter plekke vakkundig opgelost.

Verbeterpunten:
Veel hierover nagedacht. Ik kan het niet bedenken.

Manon

14-11-2017

Locatie: Eigen locatie

Positieve ervaring:
We werken al enkele jaren samen met Oseven voor de catering van ons jaarlijks terugkerend event.

Het contact met de accountmanager Tara vooraf liep super vlot en vriendelijk. Op de dag zelf liep ook alles op rolletjes, dankzij de party manager Annique en het top team van Oseven.

Mede door de inzet van het Oseven team was ons State of Tech event een succes!

Hans

31-10-2017

Soort evenement: Ontbijt / lunch / diner

Positieve ervaring:
Ik wil graag de loftrompet afsteken over een uitstekend verzorgd diner. Als er voor 900 personen een 3 gangen menu neergezet moet worden , en er ook nog aan een glutenvrij dieet ( nee, niet voor de lol) gedacht moet worden, en dat alles als een goed geoliede machine, en ook nog met een glimlach. Petje af. Vakwerk.