Beoordelingen Outlook Groenprojecten

Maaike uit: Kampen

17-06-2018
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Roland van der Meulen heeft voor ons de voortuin opnieuw aangelegd. Hij heeft ontzettend goed aangevoeld wat passend is bij ons, door vragen te stellen en te luisteren. Hij heeft daarbij ook zijn creativiteit gebruikt en met bestaand materiaal uit de achtertuin verwerkt in de voortuin. Nu komt het allemaal in bloei en we zijn erg blij en genieten we van het eindresultaat. Bedankt Roland en collega!!

Arend uit: Genemuiden

11-06-2018
9,8

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Super bedrijf kunnen iets heel moois leveren

Kees uit: Emst

27-03-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Erg tevreden over dit bedrijf. In 1 woord top.!!

Durvina uit: Zwolle

17-08-2017

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wij hebben door Outlook Groenprojecten onze tuin opnieuw laten aanleggen. Wij wilden graag een eigentijdse, moderne tuin om met ons jonge gezin van te genieten. Outlook Groenprojecten heeft hiervoor een zeer mooi ontwerp gemaakt wat in al onze wensen voorziet. Na een fijn eerste kennismakingsgesprek waarin onze wensen zijn opgenomen, is een mooi ontwerp gemaakt. Daarna konden we nog alle aanpassingen doen die we wilden, waarbij we goed advies kregen. Er wordt zeer klantvriendelijk en professioneel gewerkt en met ons als klant meegedacht. De kwaliteit van het werk is goed, wat blijkt uit gebruik van duurzame materialen en bedachte constructies. Zoals bij de aanleg van de houten vlonder en zonwering constructie. Tijdens de werkzaamheden wordt er netjes gewerkt zodat je minimale hinder ondervindt. Kortom, we zijn super blij met het eindresultaat en bevelen Outlook Groenprojecten zeker aan!

Harry uit: IJsselmuiden

14-07-2017

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Outlook Groenprojecten heeft bij ons een fantastische tuin gerealiseerd waar we met volle teugen van genieten. Bij Outlook ga je misschien niet voor de laagste prijs, maar wel voor kwaliteit.

Geert uit: Hasselt

12-01-2017
9,5

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Wij hebben een erg prettige ervaring met Outlook Groenprojecten. Hun afspraken komen ze na en overtreffen die zelfs. Wij zijn erg blij dat we een geweldige tuin gekregen hebben. Van harte aan te bevelen.

Ad uit: Hattemerbroek

09-01-2017
7,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Prima ervaringen opgedaan. Alles verlopen zoals afgesproken.

Carlijn uit: 'S-heerenbroek

09-10-2016

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Deskundig en goed advies bij ons tuinontwerp en aanleg van de tuin

Harry uit: IJsselmuiden

21-09-2016

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Niet de goedkoopste, wel erg goed. Communicatie liet soms wel iets te wensen over. Moesten regelmatig zelf contact zoeken i.p.v. dat contact met ons werd opgenomen.

William uit: Genemuiden

20-09-2016
7,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Uitstekend goed meedenken met de klant.
Klein puntje: in drukke tijden niet per telefoon een tijd/dag afspreken en dan toch niet komen.

Klant gaat hier nl. wel vanuit.
Voor de rest zijn we zeer tevreden met het geleverde werk ga zo door.!!