Beoordelingen Oventa Webdesign

Bedrijfsnaam: Sport-foto

Robin uit: Purmerend

8,2

Bedrijfsnaam: Carwash4all

Goed bedrijf en klant vriendelijk !

Stephanie uit: Heemskerk

21-03-2019

Ik heb nauw samengewerkt met Danny. Hele fijne persoonlijkheid denkt graag met je mee. Werkt snel komt altijd zijn afspraken na.

Reind uit: Assen

19-03-2019

Bedrijfsnaam: Sunoccasions

Zeer deskundig bedrijf. Snelle reactie tijden en duidelijke communicatie

Trees uit: Assen

18-03-2019

Bedrijfsnaam: GOB Koters&Co

Oventa is goed, snel, en niet duur. De communicatie verloopt echt super.

Andy uit: Almere

18-03-2019

Bedrijfsnaam: Cottica

Mijn ervaring met Oventa Webdesign is uitstekend!
Ze denken zeer goed mee met de klant. Wat me vooral opvalt is de snelheid waarmee ze werken.

Kristina uit: Heemskerk

Bedrijfsnaam: MaPaKi

Toen afgelopen jaar ineens mijn hoost niet meer op orde bleek en mijn website binnen enkele dagen compleet uit de lucht zal gaan, heeft Oventa supersnel mijn hele website over gezet en geupdated. Voorzien van een slotje en met advies ter zijde gestaan. Ik was erg blij en ben super tevreden. Zo kan ik rustig weer mijn eigen werkzaamheden.

Cees uit: Purmerend

Bedrijfsnaam: Topbak aanhangwagenverhuur

Het was voor ons bedrijf een zeer prettige ervaring om 1 op 1 met de ontwerper de mogelijkheden te bespreken. (Onze site is gemaakt door Danny) Het ging snel en ook in begrijpelijke taal. Al na een paar dagen was er een concept en daarmee zijn we doorgegaan, het was nl. precies wat de bedoeling was voor ons bedrijf. Dat alles zo voorspoedig ging is een verdienste van de gedegen inventarisatie van onze wensen en het direct doornemen van de mogelijkheden. Korte lijnen en snel secuur uitwerken zijn dus de ervaringen. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en blijven zeker klant bij Oventa !

uit: Heemskerk

Bedrijfsnaam: KDV op eXpeditie

Oventa heeft een prachtige website voor ons kinderdagverblijf neergezet met precies de juiste uitstraling. Ook met het ontwerp van het logo zijn wij super blij. Oventa denkt mee, adviseert en maakt beloftes waar!

Celine uit: Beverwijk

15-03-2019

Bedrijfsnaam: Speelkampioentjes

Oventa webdesign heeft voor mij een prachtige website neergezet. Snelle levering, goede communicatie en uitleg hoe ik zelf dingen kan aanpassen. Ik ben heel tevreden!