Beoordelingen Partyhome Verhuur & Entertainment

• Advies en klantgericht 9,1
  • Medewerkers 9,3

20-11-2018

Ervaring met: Partyverhuur

Leuke sinterklaasshow, leuk verhaal.

20-11-2018

Ervaring met: Partyverhuur, Ballondecoratie

M uit: Vlierden

19-11-2018

Heidy uit: Deurne

19-09-2018

Ervaring met: Partyverhuur

Ben dik tevreden, maar ik kreeg meteen de rekening die ik binnen 4 dagen moest betalen.

Maikel uit: Hoogvliet

06-09-2018
9,8

Ervaring met: Partyverhuur, Entertainment

Wij hebben mascottes en een balonen artiest geboekt voor ons evenement. Denken goed mee en alles op de dag zelf is perfect verlopen.

22-08-2018

Ervaring met: Partyverhuur, Springkussens & attracties

Na 1 telefoontje was alles geregeld, de medewerkers zijn aardig en behulpzaam. Een volgende keer doe ik zeker weer een beroep op partyhome!!

17-07-2018
9,9

Ervaring met: Springkussens & attracties

Snel, effectief en duidelijk!
We hebben de stier gehuurd, enorme meerwaarde voor ons evenement en zeker beste en goedkoopste in de regio.

Chantal uit: Asten

16-07-2018

Ervaring met: Springkussens & attracties

Vriendelijke jongens die het springkussen op kwamen zetten. 1 gaf toe dat ie voor het eerst was en dat het om een nieuw springkussen ging. Kwamen niet erg professioneel over wat dat betreft maar waren wel zeer klantvriendelijk. Ophalen ging ook snel, ook wel blij dat er dat hadden laten doen met al dat water is het denk ik ook geen optie om deze zelf te brengen en halen.
Springkussen was top, prijs was vrij hoog voor een particulier feestje maar de kinderen hebben het geweldig gehad. Had niet beter gekund op zo'n warme dag. Bedankt!
En ook superfijn dat we het vorige keer kosteloos konden annuleren vanwege het overlijden van mijn vader. Dat zijn toch dingen waardoor je de volgende keer terug komt.

Anita uit: Deurne

14-07-2018
9,8

Ervaring met: Springkussens & attracties

Heel tevreden over party home!!

Laura uit: Someren

13-07-2018

Ik oordeel als: Vereniging

Ervaring met: Springkussens & attracties

Heel erg bedankt weer namens de organisatie van de Mini Kennedymars. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer een beroep op jullie doen.