Beoordelingen Pascal Ramen en Deuren

• Totaal oordeel Pascal ramen en deuren 8,4

Anja v. Waayenburg uit: Deurne

12-09-2018
7,5

De mensen die bij mij thuis zijn geweest voor inmeten en het inzetten van de raam is uitstekend geweest. De ervaring met kantoor was stukken minder aangezien ik niet op de hoogte gebracht ben over het niet nakomen van de levertijd hier ben ik zelf achteraan gemoeten

Houwen uit: Venray

10-09-2018

Raemaekers uit: Eindhoven

10-09-2018
7,6

We dachten rond te komen zonder showroombezoek.
Nee dus, was toch nodig voor de details.

Fam. Engels uit: Liessel

17-07-2018
8,2

Onze pui voldoet aan alle eisen. Echter bij het openen van de beide middelste deuren hadden we de klink bij nader inzien liever aan de linkerkant gehad. De tekening is door onszelf niet goed geïnterpreteerd (van buiten gezien).

Harry Michels uit: Deurne

03-05-2018

Prima. Voortreffelijke klanten benadering.

Verstappen uit: Bakel

19-04-2018

Goed geholpen in de showroom, volledige offerte met veel opties. Netjes gemonteerd. Blij met onze keuze en samenwerking met Pascal.

Schrader Jansen uit: Gemert

18-04-2018
3,7

Pascal ramen verkeerd ingemeten , vraag aan de monteurs of iemand van de zaak kan komen ,
en bellen zelf of er iemand van de zaak kan komen kijken er komt niemand !! de monteurs mogen het opknappen.
De eerste keer van plaatsing deur zelf moeten bellen wanneer Pascal komt. Eindelijk komt iemand de nieuwe deur inmeten, weer drie maanden wachten, we hebben in winter met een tochtende voordeur gezeten. Uw firma weet hoe vaak we hebben mogen bellen. Nu gun ik mijn buurman
ook een mooie voordeur, de eerste deur van ons
die hij mag kopen voor 825 euro, onze deur kost
maar over de 4000 euro. Jullie hebben klasse monteurs maar de verkoopafdeling is zwaar ondermaat. Graag wil ik even langskomen om een
eindgesprek met U te hebben graag een datum om met U afspreken.
Hans Schrader

J.Teeuwen uit: Oostrum

07-02-2018
7,9

De mannen die het uitvoerden waren super.
De meneer die kwam inmeten en de thuissituatie met ons besprak had ons erop kunnen wijzen dat de twee ramen aan de voorgevel niet open konden in deze situatie. Zij kunnen nu alleen in de kiepstand. Bij het wc raampje had hij beter kunnen adviseren om matglas te nemen. Nu kijken we tegen de binnenkant van de buitenmuur aan en moeten we folie plakken. Dat is jammer. Verder niets dan lof.

Eleonora van Esch-Richter uit: Eindhoven

16-01-2018

Een zeer fijne samenwerking en goede uitleg.

EH Lormans uit: Nederweert

16-01-2018

Hoewel het vrij lang duurde voordat ik een offerte ontving en er een afspraak voor de werkzaamheden was gemaakt, ben ik meer dan tevreden over de uitvoering van het werk en het resultaat. Tweemaal werkzaamheden door Pascal Ramen en Deuren laten uitvoeren, tweemaal uitstekend gedaan door Joost en Randy!