Beoordelingen Pascal Ramen en Deuren

• Totaal oordeel Pascal ramen en deuren 8,4

Fam. Engels uit: Liessel

17-07-2018
8,2

Onze pui voldoet aan alle eisen. Echter bij het openen van de beide middelste deuren hadden we de klink bij nader inzien liever aan de linkerkant gehad. De tekening is door onszelf niet goed geïnterpreteerd (van buiten gezien).

Harry Michels uit: Deurne

03-05-2018

Prima. Voortreffelijke klanten benadering.

Verstappen uit: Bakel

19-04-2018

Goed geholpen in de showroom, volledige offerte met veel opties. Netjes gemonteerd. Blij met onze keuze en samenwerking met Pascal.

Schrader Jansen uit: Gemert

18-04-2018
3,7

Pascal ramen verkeerd ingemeten , vraag aan de monteurs of iemand van de zaak kan komen ,
en bellen zelf of er iemand van de zaak kan komen kijken er komt niemand !! de monteurs mogen het opknappen.
De eerste keer van plaatsing deur zelf moeten bellen wanneer Pascal komt. Eindelijk komt iemand de nieuwe deur inmeten, weer drie maanden wachten, we hebben in winter met een tochtende voordeur gezeten. Uw firma weet hoe vaak we hebben mogen bellen. Nu gun ik mijn buurman
ook een mooie voordeur, de eerste deur van ons
die hij mag kopen voor 825 euro, onze deur kost
maar over de 4000 euro. Jullie hebben klasse monteurs maar de verkoopafdeling is zwaar ondermaat. Graag wil ik even langskomen om een
eindgesprek met U te hebben graag een datum om met U afspreken.
Hans Schrader

J.Teeuwen uit: Oostrum

07-02-2018
7,9

De mannen die het uitvoerden waren super.
De meneer die kwam inmeten en de thuissituatie met ons besprak had ons erop kunnen wijzen dat de twee ramen aan de voorgevel niet open konden in deze situatie. Zij kunnen nu alleen in de kiepstand. Bij het wc raampje had hij beter kunnen adviseren om matglas te nemen. Nu kijken we tegen de binnenkant van de buitenmuur aan en moeten we folie plakken. Dat is jammer. Verder niets dan lof.

Eleonora van Esch-Richter uit: Eindhoven

16-01-2018

Een zeer fijne samenwerking en goede uitleg.

EH Lormans uit: Nederweert

16-01-2018

Hoewel het vrij lang duurde voordat ik een offerte ontving en er een afspraak voor de werkzaamheden was gemaakt, ben ik meer dan tevreden over de uitvoering van het werk en het resultaat. Tweemaal werkzaamheden door Pascal Ramen en Deuren laten uitvoeren, tweemaal uitstekend gedaan door Joost en Randy!

Peter van Asseldonk uit: Gemert [5421JP]

20-11-2017

Door Giel Vervoort ingefluisterd zijn we bij Pascal deuren en ramen terechtgekomen bij Tom en vanaf die dag was duidelijk dat we bij jullie in goede handen zijn e dat is voor de volle 100% waargemaakt.

Petra van Heugten uit: Asten

07-11-2017
8,1

Verbeten uit: Someren

14-10-2017
7,3

Prima tevredenheid betreffende de materialen en montage.
Contact verliep af en toe wel stroefjes, doordat we met bepaalde mensen te maken hadden die op bepaalde dagen slecht of niet bereikbaar waren. Ook werden we af en toe niet teruggebeld. (een aantal keer ook weer wel) Contact via e-mail mag wat mij betreft wel een heel stuk beter. doordat we beide overdag moeten werken is telefonisch contact niet altijd mogelijk en daarbij bied een email voor ons de uitkomst.

Verder erg tevreden met de kozijnen en ramen en we hopen hiermee voor een lange periode plezier van te hebben. Ook fijn dat jullie intern iemand hebben die de subsidie mee heeft verzorgd die gelukkig (we moesten rekening houden dat het potje bijna op was) was goedgekeurd door de overheid.

Aankomende week nemen we nog contact met jullie op mbt. een cylinderslot met draaiknop die besteld is en die we nog tegoed hebben.