Beoordelingen Pascal Ramen en Deuren

• In hoeverre voldoet het geleverde aan uw verwachtingen? 8,8
  • Totaal oordeel Pascal ramen en deuren 8,3

14-01-2019
8,2

goed contact met kantoor, en opdracht netjes uitgevoerd door de 2 monteurs.

Mjc vd Akker uit: Erp

07-01-2019
5,7

Zeer slechte ervaring met werktekening of beter gezegd geen werktekening en afspraak/toezegging levering en afwerking week 44 eind oktober is uiteindelijk week 2 van 2019 .Ik heb 4 kinderen die allemaal aan het bouwen zijn of gaan de eerste heeft gekocht in week 38 bij gruyters in gemert met afspraak week 50 is geplaatst in week 50 naar volle tevredenheid Wij hadden bewust voor jullie gekozen door toezegging van snelle leveringweek44/45 daar door is de bouw ruim 6weken vertraagd vandaar onze ontevredenheid

E.Wiebe uit: Wijchen

29-12-2018

Plaatsing van de kozijnen een aantal jaren geleden was voor ons aanleiding om voor de keukendeur weer voor Pascal Ramen en Deuren te kiezen. Wederom plaatsing naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Christian Smits uit: Liessel

25-12-2018
8,5

Thomas uit: Eersel

20-12-2018

Goede montage nette mensen en nette afwerking!

Paul uit: Deurne

28-11-2018

Otten / van der Ven uit: Deurne

16-11-2018
7,9

We zijn erg goed en vriendelijk geholpen door het personeel van Pascal (behalve 1x erg onvriendelijk door een werkvoorbereider). De vouwwand is netjes geplaatst. Wat jammer is is dat er beugels op zitten waarvan we aangegeven hadden die niet te willen. Het kozijn aan de bovenkant is uit 2 stukken wat noet zo mooi is, maar vooral ook omdat de naad niet mooi boven een scharnierpunt van de pui valt. Dan zou het in 1 lijn zijn geweest.Het zou fijn geweest zijn als hier rekening mee gehouden was (ik weet niet of dit iets van Solarlux of Pascal is). We zijn erg tevreden over Pascal en zullen het bedrijf zeker aanbevelen.

Mark Dirks uit: Helmond

13-11-2018
6,6

Het totaal oordeel valt wat laag uit door alles wat er fout is gegaan in het totale proces. De montage medewerkers viel niets te verwijten, en waren zeer professioneel en vakkundig. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost, daarom beveel ik Pascal Ramen en Deuren ook aan. Voor het volgende project zal ik hen zeker niet overslaan.

Fr. Hoedemaeckers uit: Panningen

26-10-2018
7,2

G.J.A. Gaarlandt uit: Milsbeek

14-10-2018
6,6

Is te vroeg om een goed eind oordeel te vormen
Geen aan betaling - 30 0/0 nota bij opdracht?!?
Geen communicatie mbt voortgang, zelf even gevraagd naar planning in week 39 en exacte leverdaun in week 40 gevraagd, gemiste kans van u uit om de klant een zeker gevoel te geven.
Meer werk (!) aankondiging direct ontvangen.
Gevoel alles naar jullie toe en weinig op uitermate goede oplevering na,naar de klant.
Ben in afwachting van schade afhandeling vleugel en meerwerk nota.
Hoop dat dit deze week kan worden afgerond.