Beoordelingen Pechonderwegservice.nl

• Serviceverlening 9,2
  • Communicatie algemeen 9,2

Brigitte uit: Zeeland

06-09-2018

Toen ik belde werd ik snel en helder geholpen, geen onnodig gebabbel maar concrete vragen.
Wat die man aan de telefoon mij beloofd had, werd ook nagekomen, super service gehad binnen een hele acceptabele tijd, top mannen

Marco Jacobs uit: Lichtenvoorde

05-09-2018
8,2

Goede snelle service, laatste pech had eenvoudig opgelost kunnen worden indien monteur over een mobiele storingscomputer bezat, dan was auto weer meteen klaar geweest en was afslepen niet nodig geweest.

theunmeester@gmail.com uit: Zuidhorn

05-09-2018
8,2

Prima snel geregeld. Vervoer naar leenauto werd aangeboden. Vriendelijke meneer.

W de Jong uit: Emmen

03-09-2018

Super geholpen

W.J. Hofman uit: Tjerkwerd

11-07-2018

Na rammelend geluid onder de motorkap 's-avonds om 20u in Harwich de hulpdienst gebeld.
Deze is vlot bereikbaar en het overleg over de hulp is comstructief. De hulp is niet urgent.
De volgende morgen komt de hulp op gang. Plezierige profs die goed handelen.
De auto wordt zo'n 2 uur na het 1e contact om 7.30u naar een garage gebracht.
Deze doet er alles aan om een noodreparatie uit te voeren door de airco-pomp uit te schakelen.
Om 13u reden we weer zonder problemen.
Klasse van alle goedwillende betrokkenen!,
Extra verrassing: het arbeidsloon van de noodreparatie wordt vergoed👍
We hebben daarna een heerlijke vakantie gehad door de Cotswolds en Kent.
Wij zijn heel blij met de pech onderweg service.
Groet, Wolter

L van den Dool uit: Papendrecht

19-04-2018

Lex Geers uit: Zwijndrecht

04-04-2018

Gelukkig mijn eerste kennismaking. Maar was bijzonder verrast over de snelle actie . Helaas niet ter plekke kunnen repareren maar keurige verdere afwikkeling naar de garage..

Klein Gebbink uit: Groenlo

30-03-2018

Goed bedrijf auto groep twente. Hun gebeld en alles werd geregeld. Top 100% .

JP klunder uit: Echtenerbrug

28-03-2018

Binnen 30 minuten ter plaatse
Snelle inventarisatie van het probleem
Auto en ik mee naar Bodegraven en daar snel een leen auto ik ben erg tevreden
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat en zijn er nog kosten voor het transport van mijn auto

W.Brederveld uit: Groningen

25-03-2018

Door een losse benzineleiding wou de auto niet starten. Binnen een half uur was de pechhulp er en 10 min later was ik weer onderweg. Simpel probleem maar enorm snel gespot en goed tijdelijk opgelost. Volgende dag is bij de garage waar ik zelf heen kon rijden, het probleem definitief opgelost.