Beoordelingen Pechonderwegservice.nl

• Serviceverlening 9,4
  • Communicatie algemeen 9,5

Trudy Smits uit: Zandeweer

14-04-2019

Goede hulp en goede service!
Wordt goed gecommuniceerd!

W van Veen uit: Almelo

10-04-2019

Bennie de Brouwer

07-04-2019

Letink uit: Almelo

26-03-2019

Goed contact middels telefoongesprek, app en sms. Het duurde ruim een half uur voordat de monteur ter plaatse was maar het was ook druk. Monteur heeft mij keurig netjes afgezet bij mijn werk zodat ik naar de vergadering kon. Ondertussen heeft hij mijn band verwisseld. Prima service!

Ilse Zeper uit: Groningen

18-03-2019

Om half 1 gebeld omdat auto niet startte. Ze konden er met 3 kwartier zijn. Echter had ik een afspraak dus gevraagd of ze ook rond 15u konden komen, dit was geen probleem. Via de app op de hoogte gehouden, toen nog een keer telefonisch om door te geven dat ze er 10 over 15u zouden zijn, dit was het geval. Accu was leeg, dus zo opgelost.
Goede en duidelijke communicatie, goede service en vriendelijke medewerkers

Udo Ganglbauer

17-03-2019

De service was top en goede communicatie, met de pechservice via telefoon en de app. En de Hulp van Vorgers Borne was ook correct

Maarten Oonk uit: Lichtenvoorde

12-03-2019

De service en snelheid was top. De reparatie helaas niet afdoende . Maar de communicatie met pechonderweg service was uitstekend

Joyce Vink uit: Groningen

11-03-2019

Goede en heldere communicatie. Zeer klantvriendelijk. Aankomsttijden echter half uur later dan aanvankelijk aangegeven. Kan gemakkelijk worden opgelost door even een berichtje dat t later wordt. Heel tevreden verder!

Merel Zweemer uit: Leeuwarden

07-03-2019

Prima service, nette afhandeling, leenauto meegekregen. Fijn dat ik zo snel geholpen kon worden!

Trudy Smits

05-03-2019

Goede hulp, goede communicatie!
Op een moment van pech, fijne hulp!