Beoordelingen Perfect Timmerwerken BV

• Personeel 8,8
  • Nazorg en garantie 8,2

RONNIE EN PETRA uit: EINDHOVEN

15-04-2019

Wij hebben 9 april een dakkapel laten plaatsen. Monteurs waren keurig op tijd , zeer fijne monteurs. Het waren vader en zoon die erg vriendelijk waren en hun vak goed verstaan. Het dakkapel stond er redelijk snel op!! Dakconstructie netjes aangepast en alles netjes achtergelaten. Mvg. Ronnie en Petra Vermeulen.

Gertjan uit: Helmond

11-04-2019

S’ochtends om 8uur meldde de heren zich netjes op tijd. Samen de plaats alwaar het dakkapel en dakraam moest en komen bekeken. Netjes uitleg gekregen over hoe en wat er ging gebeuren.
Mannen zijn direct aan het werk gegaan, rond de middag met kraan is nieuwe dakkapel geplaatst.
Paar uur later was alles af, opgeruimd en kreeg ik uitleg over de nieuwe dakkapel incl de ramen.
Het totale proces, van intake tot en met het netjes achterlaten van de zolder, heb ik als zeer prettig ervaren. Bedankt Cor, Bas en Arjan!

Erik uit: Tilburg

24-03-2019

Nette dakkappelen, Ze zijn netjes geplaatst, waren (door een drukke dag op de weg) iets te laat, maar begripvolle redenen.

De 2 dakkapellen waren in 1 dag geplaatst. Daardoor hoefde ik er maar 1 dag rekening mee te houden. Ze zien er zeer netjes uit en de afwerking is netjes.

Goed gewerkt mannen.

Gerard uit: Veldhoven

20-03-2019

Vakkundig en snel geplaatst, ondanks slechte weersomstandigheden door Bas en Arjan.

Eric. uit: Eindhoven.

18-02-2019
9,8

Personeel geeft goede adviezen, werken snel en schoon. Ze doen meer dan dat ze moeten doen, b.v. dakpannen nakijken cq repareren. Goed hoor, dikke duim.

Pascal uit: Breda

16-12-2018

Afgelopen dinsdag 11-12 Is bij ons een dakkapel geplaatst door Perfect. Allereerst ben ik een tijd bezig geweest met een juiste partij zoeken voor het plaatsen van de dakkapel. Na meerdere offertes te hebben aangevraagd, recensies te hebben gelezen en onderhandeld gekozen voor Perfekt Dakkapellen. Degene die de offerte op maat kwam maken had kennis van zaken. Hij kon ons hier goed in adviseren. Diverse keuzes en opties werden belicht. Het traject met het kiezen en plannen van een datum verloopt goed. Op dag van plaatsing kwamen twee heren keurig op de afgesproken tijd, met een goed gezekerde dakkapel op ons adres. Werd goed vervoerd. Alles verliep voorspoedig. De kraan werd iets eerder zelfs gebeld. Vader en zoon waren bij ons bezig. ( ik ben niet zo goed in namen). Keurig gewerkt en alles opgeruimd. Hij staat er nu bijna een week op en wij zijn dik tevreden . Wij zouden Perfekt Dakkapellen zeker aanraden.

Peter uit: Etten-Leur

15-10-2018

Prima werk geleverd!

Ton uit: Weert

13-10-2018
8,2

Werken correct,en komen afspraken na.

Rens uit: Valkenswaard

13-10-2018

Mooie dakkapel, we zijn er heel erg blij mee en zouden deze zeker aanraden. De puntjes zijn helaas niet op de i gezet bij het plaatsen. Zo had de afwerking aan de binnenkant wat mooier gemogen. Het pur werk is slordig en ook het gat in het dak is niet recht gezaagd. Ook had er voor mij wel iemand met een doek de buitenkant af mogen doen.

Ralph uit: Eindhoven

09-10-2018

Prima gewoon. En razendsnel zonder fratsen. Jammer dat jullie alleen dakkapellen doen want anders kwamen we ook voor de nieuwe keuken, kozijnen en uitbouw naar jullie toe.