Beoordelingen Perfect Timmerwerken BV

• Nazorg en garantie 8,2

Eric. uit: Eindhoven.

18-02-2019
9,8

Personeel geeft goede adviezen, werken snel en schoon. Ze doen meer dan dat ze moeten doen, b.v. dakpannen nakijken cq repareren. Goed hoor, dikke duim.

Pascal uit: Breda

16-12-2018

Afgelopen dinsdag 11-12 Is bij ons een dakkapel geplaatst door Perfect. Allereerst ben ik een tijd bezig geweest met een juiste partij zoeken voor het plaatsen van de dakkapel. Na meerdere offertes te hebben aangevraagd, recensies te hebben gelezen en onderhandeld gekozen voor Perfekt Dakkapellen. Degene die de offerte op maat kwam maken had kennis van zaken. Hij kon ons hier goed in adviseren. Diverse keuzes en opties werden belicht. Het traject met het kiezen en plannen van een datum verloopt goed. Op dag van plaatsing kwamen twee heren keurig op de afgesproken tijd, met een goed gezekerde dakkapel op ons adres. Werd goed vervoerd. Alles verliep voorspoedig. De kraan werd iets eerder zelfs gebeld. Vader en zoon waren bij ons bezig. ( ik ben niet zo goed in namen). Keurig gewerkt en alles opgeruimd. Hij staat er nu bijna een week op en wij zijn dik tevreden . Wij zouden Perfekt Dakkapellen zeker aanraden.

Peter uit: Etten-Leur

15-10-2018

Prima werk geleverd!

Ton uit: Weert

13-10-2018
8,2

Werken correct,en komen afspraken na.

Rens uit: Valkenswaard

13-10-2018

Mooie dakkapel, we zijn er heel erg blij mee en zouden deze zeker aanraden. De puntjes zijn helaas niet op de i gezet bij het plaatsen. Zo had de afwerking aan de binnenkant wat mooier gemogen. Het pur werk is slordig en ook het gat in het dak is niet recht gezaagd. Ook had er voor mij wel iemand met een doek de buitenkant af mogen doen.

Ralph uit: Eindhoven

09-10-2018

Prima gewoon. En razendsnel zonder fratsen. Jammer dat jullie alleen dakkapellen doen want anders kwamen we ook voor de nieuwe keuken, kozijnen en uitbouw naar jullie toe.

Maikel uit: Hoensbroek

15-07-2018

Mooi werk geleverd, snel en vakkundig alles gemonteerd en netjes opgeruimd!

Karlijn uit: Eindhoven

14-07-2018

Als je belt, weten ze precies wie ze aan de telefoon hebben en hebben ze gegevens paraat. Heel persoonlijk. Boodschappen worden door gegeven. Vriendelijk personeel die goed werk leveren. Wij zouden ze zeker aanraden!

jack uit: bladel

13-07-2018

Dakkapel gisteren geplaatst, vandaar nazorg en garantie n.v.t.; goed gepland, prima uitgevoerd, net en vakbekwaam personeel, dakkapel in halve dag geplaatst (ca. 7.30 tot 11.30 uur); m.n. ook afvoer afval goed geregeld, dat de container enkele dagen langer kon blijven staan zodat ik alle overige afval van strippen zolder kwijt kon; zeer aanbevelingswaardig

Paul uit: Gorinchem

13-07-2018

Perfect Timmerwerken heeft op het dak van ons huis twee dakkapellen geplaatst. Het gehele traject vanaf het eerste gesprek tot aan de plaatsing is zeer prettig verlopen. Zowel telefonisch als per email altijd goed contact gehad. De kwaliteit van de dakkapellen is zeer goed. De plaatsing is zeer correct en zorgvuldig uitgevoerd door professionele mensen. Wij zijn erg tevreden met het geleverde product.